Gå til innhold

Har egentlig bare lyst på sex, hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Interessant. Interessant. Men det jævlige er at jeg ikke tror dere når dere sier det. Det er sykt hvordan det er mulig å trykke seg selv ned.

Anonymkode: fb0cb...090

Uff du må tro på det. Skal fortelle deg en sannhet her om mange kvinner. Vi liker å bli knullet ja, men på en god måte og ikke ond måte. En kuk som er 20 og større vil bare gjøre vondt, spesielt ved hard og dyp knulling. Dette vet jeg alt om. Jeg foretrekker og elsker en kuk som er mindre som kan knulle meg dypt og fort. Og da nyter jeg en kuk på din str. Forteller bare sannheten til deg. Men jeg kan ikke tvinge deg til å tro meg, men forteller deg bare det som er sant.

Anonymkode: d64df...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes sikkert noen feite og like stygge som er villig å hoppe til køys med deg..

Anonymkode: 01b14...c05

Feit og stygg er ikke fint å kalle folk synes jeg, selv når det gjelder ingen spesifikke folk og sies anonymt over nettet. Jeg hadde vært fall ikke hatt sex med noen som snakker slikt om andre. 

TS, jeg mener å kjøpe sex er veldig ugreit (ja, folk er uenige, men jeg håper du ikke tyr til dette). Å tørre å gå på byen kan du øve deg på. Å være åpen og hyggelig mot mennesker gjør deg også mer attraktiv. Kanskje du finner noen som ønsker det samme som deg? Det er hvert fall fint å bli kjent med vedkommende og bruke tid på dem. Vær også ærlig om din intensjon slik at ingen blir såret. :)

Anonymkode: 6bdc6...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nåleputa skrev:

Hva skriver kvinner? Spør de om lengde på penis? 

Nei, ingen spør om det. Og ingen har noen gang klaget heller. Men har en gnagende følelse inni meg at den er for liten.

Anonymkode: fb0cb...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uff du må tro på det. Skal fortelle deg en sannhet her om mange kvinner. Vi liker å bli knullet ja, men på en god måte og ikke ond måte. En kuk som er 20 og større vil bare gjøre vondt, spesielt ved hard og dyp knulling. Dette vet jeg alt om. Jeg foretrekker og elsker en kuk som er mindre som kan knulle meg dypt og fort. Og da nyter jeg en kuk på din str. Forteller bare sannheten til deg. Men jeg kan ikke tvinge deg til å tro meg, men forteller deg bare det som er sant.

Anonymkode: d64df...089

store, tykke, lange kuker har bare vært ubehagelig å ha sex med for min del, og vet det er slik for mange andre damer og. Men er noen som liker dem så store som mulig. Men er nok flertallet som liker dem på gjennomsnittet.

Anonymkode: d64df...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff du må tro på det. Skal fortelle deg en sannhet her om mange kvinner. Vi liker å bli knullet ja, men på en god måte og ikke ond måte. En kuk som er 20 og større vil bare gjøre vondt, spesielt ved hard og dyp knulling. Dette vet jeg alt om. Jeg foretrekker og elsker en kuk som er mindre som kan knulle meg dypt og fort. Og da nyter jeg en kuk på din str. Forteller bare sannheten til deg. Men jeg kan ikke tvinge deg til å tro meg, men forteller deg bare det som er sant.

Anonymkode: d64df...089

Interessant. Det rare er at akkurat dette du beskriver her er hva jeg tror alle kvinne egentlig ønsker seg, vondt hardt og dypt. Men jeg kan jo ta feil?

Anonymkode: fb0cb...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen spør om det. Og ingen har noen gang klaget heller. Men har en gnagende følelse inni meg at den er for liten.

Anonymkode: fb0cb...090

Du sliter med selvtilitten din, det hjelper ikke da hva andre sier til deg så lenge du ikke tror på det selv. Du må lære deg å stole og tro at du er god nok. Hvor gammel er du?

Anonymkode: d64df...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

interessant. Jeg trodde damer bare ville ha hunks. Det er ihvertfall inntrykket mitt etter å ha vært på tinder.

Anonymkode: fb0cb...090

Nei, det stemmer ikke! Kanskje det er noe med folk som generelt ofte er på Tinder, at de oftere vil ha "hunks", men ikke alle damer har Tinder heller. Det er veldig variert hvem vi liker. Det hjelper nok deg hvis du er åpen for litt forskjellige damer også. 

Anonymkode: 6bdc6...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Interessant. Det rare er at akkurat dette du beskriver her er hva jeg tror alle kvinne egentlig ønsker seg, vondt hardt og dypt. Men jeg kan jo ta feil?

Anonymkode: fb0cb...090

En ting er å tro, en annen ting er å vite. Det er 2 forskjellige ting. Vi kan tro alt mulig men er ikke lett når sannheten er motsatt av hva vi tror. Hadde jeg fått tilbudet om en på 20 cm og en på din str, så hadde jeg valgt din str uten tvil. Jeg skal jo nyte og ikke grue meg for smerten ved en stor en. 

Anonymkode: d64df...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lav selvtilitt fordi jeg ikke tør å gjøre noe som helst, er også blitt gammel 35 år, men jeg kan prøve å tenke litt på denne posten her hvis jeg begynner å tenke tankene igjen om at alle damer bare vil ha store peniser.

Anonymkode: fb0cb...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes sikkert noen feite og like stygge som er villig å hoppe til køys med deg..

Anonymkode: 01b14...c05

 

Jeg er både feit og stygg, men jeg vil da vel ikke ha sex med en som syter om at han ikke har noen å ha sex med. Syting er virkelig ikke veldig sexy. 

Nå kommer det jo fram at penisen som han var så redd for skulle være liten og stygg, er riktig størrelse, men jeg hadde glatt valgt han bort om han oppfører seg som han virker på forumet her. 

Anonymkode: a89d7...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En ting er å tro, en annen ting er å vite. Det er 2 forskjellige ting. Vi kan tro alt mulig men er ikke lett når sannheten er motsatt av hva vi tror. Hadde jeg fått tilbudet om en på 20 cm og en på din str, så hadde jeg valgt din str uten tvil. Jeg skal jo nyte og ikke grue meg for smerten ved en stor en. 

Anonymkode: d64df...089

ok, jeg skal tro på det dere sier.

Anonymkode: fb0cb...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lav selvtilitt fordi jeg ikke tør å gjøre noe som helst, er også blitt gammel 35 år, men jeg kan prøve å tenke litt på denne posten her hvis jeg begynner å tenke tankene igjen om at alle damer bare vil ha store peniser.

Anonymkode: fb0cb...090

 

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor de fleste tror at alle damer vil ha stor penis. Nå er det et par andre i tråden her som også sier at stort er vondt, og jeg er også en av dem. Jeg kan ikke ha stort, for det gjør vondt. 

Hadde jeg begynt å flørte med en som plutselig sa at han er 18-20 cm eller mer så hadde jeg nok sagt at han får flagre videre til neste blomst, for jeg vil også ha utbytte av sexen og det har jeg ikke med en så stor penis. 

Anonymkode: a89d7...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. Det rare er at akkurat dette du beskriver her er hva jeg tror alle kvinne egentlig ønsker seg, vondt hardt og dypt. Men jeg kan jo ta feil?

Anonymkode: fb0cb...090

Vondt? Svært få vil at det skal gjøre vondt! Kvinner bryr seg ikke så mye om penissrørrelse som det dere menn av og til tror. Noen gjør det, men maaange bryr seg ikke så masse. 

Anonymkode: 6bdc6...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ok, jeg skal tro på det dere sier.

Anonymkode: fb0cb...090

Ja gjør det. Jeg er dønn ærlig med det jeg har sagt ang størrelsen din. Jeg nyter en på din str fullt ut, det er sannheten

Anonymkode: d64df...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha gjennomsnittlig liksom i senga

Alle kan ikke være større en gjennomsnittet, vet du. Noen er til og med mindre 😄

Dessuten - gjennomsnittet er 14-15. 17 er temmelig stort. Bare 5 prosent av alle menn har 18 eller lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...