Gå til innhold

Tusen takk til alle dere som måtte ha ferie og måtte ut på farten - Norges er på vei til nedstening.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig. FUCK dere egoistiske svinepelser som ødelegger for hele landets befolkning for 2. gang!

Anonymkode: 5d0f1...b24

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel tryggest under den steinen....:ironi:

Anonymkode: b91a9...9aa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til alle dere som måtte ha ferie og måtte ut på farten - Norges er på vei til nedstening.

Ja, da fikk alle som skulle ha ferie FERIE!!!!!

Jeg har ikke bedt om å at samfunnet skal stenges ned,  jeg har heller ikke bedt om at grensene skal åpnes for at andre land med smitte skal komme hit, og til slutt jeg har heller ikke bedt om at jeg skal bli smitta pga noen idioter ikke klarer å passe seg....

Jaja, vi får det som vi vil ha det i dette Norge.... 
God helg!!!!

Anonymkode: d2dad...aea

Det er trist at noen er så bitre. 

Anonymkode: ee406...685

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også takke alle som absolutt måtte gjennomføre store sammenkomster, som blant annet bryllup. Og da mener jeg spesielt bryllup med over hundre personer. Tusen takk for den.

Anonymkode: f6f6f...a05

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh.. 

Skjønner dere ikke at man, i tillegg til å prøve å holde smitten nede, også må sørge for at samfunnet går rundt i tillegg? At man også har et globalt ansvar for at samfunn skal overleve, og at dette kan være tanken bak å åpne opp litt? Jeg tenker at det ikke er ønskelig med enda mer migrering mellom land, fordi de ikke klarer å overleve i de landene de er.

Vi har mye større kontroll nå enn vi hadde for fire måneder siden. Så bremser man opp litt nå, sørger for at folk åpner øynene litt, og så slipper man opp litt igjen. 

Det er ikke noe problem at folk reiser - problemet er at folk ikke klarer å følge de rådene som gis.

Anonymkode: 5d79b...762

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig!  

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist at noen er så bitre. 

Anonymkode: ee406...685

Bitre?  Jeg er forbannet, med god grunn! 

Anonymkode: 0e572...1ec

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Erna sa i går. De som har brutt smittevernreglene har skuffet. 

Også for oss som liker å reise. Denne åpningen er trukket tilbake på grunn av selskap som bryter karantenebestennelsen, bryllup der de ikke kan holde avstandsregler, og pappaguttfester i Bærum. 

Anonymkode: 8af07...489

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!  

Bitre?  Jeg er forbannet, med god grunn! 

Anonymkode: 0e572...1ec

Nei. 

Anonymkode: ee406...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til alle dere som måtte ha ferie og måtte ut på farten - Norges er på vei til nedstening.

Ja, da fikk alle som skulle ha ferie FERIE!!!!!

Jeg har ikke bedt om å at samfunnet skal stenges ned,  jeg har heller ikke bedt om at grensene skal åpnes for at andre land med smitte skal komme hit, og til slutt jeg har heller ikke bedt om at jeg skal bli smitta pga noen idioter ikke klarer å passe seg....

Jaja, vi får det som vi vil ha det i dette Norge.... 
God helg!!!!

Anonymkode: d2dad...aea

Enig med deg! Å feriere utenlands i år var egoistisk og tankeløst. Ja, vi må holde samfunnet igang, som noen påpeker, men det kan man gjøre uten å feriere utenlands. Nå blir det vanskeligere for enkelte bedrifter enn det kunne ha vært denne høsten, siden smitteøkningen er på vei opp igjen. Dette er også et problem for meg personlig, da jeg driver en egen bedrift, men får stadig avlysninger av tjenesten jeg tilbyr fordi folk er rette for smittefaren. Og jeg skjønner de godt. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk i høst. 
Dette er heller ikke så lett for alle i risikogruppene, som må holde seg borte fra sosiale stunder i så lang tid. Og nå ser situasjonen ut til å eskalere igjen, og denne gruppen må fortsette å holde seg mye hjemme for oss selv. Jeg er singel og bor alene, og i risikogruppen, så det at både bedriften min vil lide i høst, og mitt sosiale liv, det går hardt inn på meg. Og alt dette bare fordi mange bare MÅTTE dra utenlands på ferie.

Anonymkode: e0287...2a5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg! Å feriere utenlands i år var egoistisk og tankeløst. Ja, vi må holde samfunnet igang, som noen påpeker, men det kan man gjøre uten å feriere utenlands. Nå blir det vanskeligere for enkelte bedrifter enn det kunne ha vært denne høsten, siden smitteøkningen er på vei opp igjen. Dette er også et problem for meg personlig, da jeg driver en egen bedrift, men får stadig avlysninger av tjenesten jeg tilbyr fordi folk er rette for smittefaren. Og jeg skjønner de godt. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk i høst. 
Dette er heller ikke så lett for alle i risikogruppene, som må holde seg borte fra sosiale stunder i så lang tid. Og nå ser situasjonen ut til å eskalere igjen, og denne gruppen må fortsette å holde seg mye hjemme for oss selv. Jeg er singel og bor alene, og i risikogruppen, så det at både bedriften min vil lide i høst, og mitt sosiale liv, det går hardt inn på meg. Og alt dette bare fordi mange bare MÅTTE dra utenlands på ferie.

Anonymkode: e0287...2a5

Nei, man er ikke mer eller mindre egoistisk om man ferierer i utlandet. Man er egoistisk om man ikke klarer å holde den avstanden til andre som er nødvendig. I tillegg er man ganske dum. Men dum kan man altså være uavhengig om man har vært i utlandet eller ikke.

Anonymkode: 5d79b...762

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man er ikke mer eller mindre egoistisk om man ferierer i utlandet. Man er egoistisk om man ikke klarer å holde den avstanden til andre som er nødvendig. I tillegg er man ganske dum. Men dum kan man altså være uavhengig om man har vært i utlandet eller ikke.

Anonymkode: 5d79b...762

Jeg ser hva du mener, og jeg er selvfølgelig enig i at det er egoistisk å la være å overholde smittevernreglene, uansett hvor man er. Men man har større risiko for å bli smittet på reise, både underveis på fly og evt drosje/kollektiv, på hotell, på overfylte restauranter og strender, osv osv..

Anonymkode: e0287...2a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser hva du mener, og jeg er selvfølgelig enig i at det er egoistisk å la være å overholde smittevernreglene, uansett hvor man er. Men man har større risiko for å bli smittet på reise, både underveis på fly og evt drosje/kollektiv, på hotell, på overfylte restauranter og strender, osv osv..

Anonymkode: e0287...2a5

Ingen av de jeg kjenner som har reist har brukt kollektivtransport, eller vært på overfylte steder, eller vært på fest. Hoteller og fly har bedre hygienetiltak enn min lokale Rema butikk. 

Ingen har heller blitt smittet. 

Det er de som reiser uansvarlig, og er uansvarlige etter hjemkomst, som er problemet. Og nå går det utover alle. 

Anonymkode: 8af07...489

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser hva du mener, og jeg er selvfølgelig enig i at det er egoistisk å la være å overholde smittevernreglene, uansett hvor man er. Men man har større risiko for å bli smittet på reise, både underveis på fly og evt drosje/kollektiv, på hotell, på overfylte restauranter og strender, osv osv..

Anonymkode: e0287...2a5

Alle bærer munnbind på fly. Hvis dere mener at smitten ikke kan overføres når alle bruker munnbind, hvordan blir man smittet på fly da? Dere motsier dere selv. I tillegg er det mange av oss som ikke reiser kollektivt, ikke bor på hotell eller går på restaurant. Vi kjørte privatbil både til og fra, bodde hos slekt og spiste hjemme. Stranda i 10 grader fristet heller ikke. 

Nå har vi kommet hjem og oppdaget derimot at noen vi kjenner har påvist smitte etter hurtigruta. Så det hadde vært større sjanse for oss å bli smittet her, treffer denne personen ofte på butikken. 

Anonymkode: ee406...685

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til alle dere som måtte ha ferie og måtte ut på farten - Norges er på vei til nedstening.

Ja, da fikk alle som skulle ha ferie FERIE!!!!!

Jeg har ikke bedt om å at samfunnet skal stenges ned,  jeg har heller ikke bedt om at grensene skal åpnes for at andre land med smitte skal komme hit, og til slutt jeg har heller ikke bedt om at jeg skal bli smitta pga noen idioter ikke klarer å passe seg....

Jaja, vi får det som vi vil ha det i dette Norge.... 
God helg!!!!

Anonymkode: d2dad...aea

Norge er ikke på vei til nedstenging. Og det var sannelig mye «jeg» i dette innlegget. Noen grunn til at vi andre skal synes spesielt synd på akkurat deg? 

Anonymkode: 037b2...9c9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist at noen er så bitre. 

Anonymkode: ee406...685

Vi er ikke bitre. Vi er bare møkklei at folk ikke kan tenke litt. Selv om det er lov til å reise utenlands, trenger en ikke reise annet enn hvis det er nødvendig. Vi får bare håpe at dere egoister ikke smitter ned landets befolknin g.

Anonymkode: 43555...0e7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pressekonferanse klokka 14, permitteringsvarsel klokka 15. God helg, og tusen takk.

Anonymkode: eb482...b27

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til alle dere som måtte ha ferie og måtte ut på farten - Norges er på vei til nedstening.

Ja, da fikk alle som skulle ha ferie FERIE!!!!!

Jeg har ikke bedt om å at samfunnet skal stenges ned,  jeg har heller ikke bedt om at grensene skal åpnes for at andre land med smitte skal komme hit, og til slutt jeg har heller ikke bedt om at jeg skal bli smitta pga noen idioter ikke klarer å passe seg....

Jaja, vi får det som vi vil ha det i dette Norge.... 
God helg!!!!

Anonymkode: d2dad...aea

Hva i all verden snakker du om? 5.8 pr 100k er jo ingen ting, slapp av og kos deg i sommer været

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til alle dere som måtte ha ferie og måtte ut på farten - Norges er på vei til nedstening.

Ja, da fikk alle som skulle ha ferie FERIE!!!!!

Jeg har ikke bedt om å at samfunnet skal stenges ned,  jeg har heller ikke bedt om at grensene skal åpnes for at andre land med smitte skal komme hit, og til slutt jeg har heller ikke bedt om at jeg skal bli smitta pga noen idioter ikke klarer å passe seg....

Jaja, vi får det som vi vil ha det i dette Norge.... 
God helg!!!!

Anonymkode: d2dad...aea

Jo takk, koste meg stort i Danmark jeg. 😍  God helg til deg  også. :)

Anonymkode: c07e9...54f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må folk snart slutte med å tro at de selv er perfekte og gjør alt riktig selv. Kjempefint at mange har dratt på ferie, det er livsviktig å kose seg. Å sitte hjemme og spre bitterhet er verre enn å spre korona.

Anonymkode: 579dc...9ea

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...