Gå til innhold

Er det virkelig noen om dater folk som bruker snus/røyk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i 2020? Da tenker jeg at nikotin er ut.

Noe så grisete og ekkelt som snus, samtidig røyk som man drar ned i lungene.

Tenker også at mennesker som er avhengig av nikotin ikke eier disiplin, sier mye om din personlighet når du bruker tid OG penger på å ødelegge helsen din.

Ser på det som no-go. Mange lyver om dette før treff...tror de kan skjule den dumme boksen sin med snus. "Er jo meg du skal like??" Eh ja, nettopp! Hvordan kan man like noen er avhengig av en enkel ting som nikotin...

Anonymkode: 76c68...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De dater vel hverandre, da? I tillegg er det et mindretall som ikke bryr seg selv om de ikke bruker noe selv. For min del er det fullstendig uaktuelt å date en kvinne som bruker noen form for tobakk. Røyk er det skrevet nok om, men snus er det aller ekleste jeg vet om. Jeg brekker meg av lukta, og det gjør jeg ikke av å skifte bleier på minstemann engang.

Anonymkode: 19801...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hvis jeg faller for en som har alt kommer jeg ikke til å dumpe han fordi han snuser.. det går ikke utover meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Nikotin er ut? Hvis du har ett problem med det så kan vel du finne deg noen som ikke røyker eller snuser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Med en verden full av idioter og annet avskum, så hadde ikke det at han/hun tok seg en røyk eller snus vært det som betyr mest. 

Anonymkode: 05009...9d2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. 

Dama snusar. Eg gjer ikkje. Hadde aldri falt meg inn å dumpe ho fordi ho snusar. 

Anonymkode: eceb0...49e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Nikotin er ut ja.

Leter bare etter folk som damper/vamper. 

Dersom potensiell partner ikke damper blir det ikke noe date nr 2. 

Anonymkode: 2c51d...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes røyk og snus er turnoff. Grusomt å kysse en som har røykånde, samme med snus. Snus gir grusom ånde uansett hvor nøye en er med tannpuss.

Anonymkode: 358cc...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i mot folk som er kraftige også? De ødelegger kroppen på samme måte. Eller folk som ikke trener. Det er mye man kan henge seg opp i, men folk er forskjellige, og det kunne vært andre mye verre ting å bekymre seg for. Men alle har vel sine preferanser vil jeg tro.

Anonymkode: 97c1f...ae9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller kjæreste som snuser enn en som spiser for mye usunt og har valker og fett under huden. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

i 2020? Da tenker jeg at nikotin er ut.

Noe så grisete og ekkelt som snus, samtidig røyk som man drar ned i lungene.

Tenker også at mennesker som er avhengig av nikotin ikke eier disiplin, sier mye om din personlighet når du bruker tid OG penger på å ødelegge helsen din.

Ser på det som no-go. Mange lyver om dette før treff...tror de kan skjule den dumme boksen sin med snus. "Er jo meg du skal like??" Eh ja, nettopp! Hvordan kan man like noen er avhengig av en enkel ting som nikotin...

Anonymkode: 76c68...9fd

Blitt dumpet til fordel for en nikotinbruker nylig ? 

Anonymkode: 5d069...031

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som lyver på tinder/datingsider om at de ikke snuser/røyker? Hvorfor skal man måtte lyge om noe så vanlig som det? 🤔

Anonymkode: b762c...994

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er mye annet som er viktig i forhold til en partner, nikotin kommer langt ned på lista. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi må skille litt mellom snus og røyk. Snus går ikke ut over omgivelsene. Og så går det litt på hvo mye folk bruker...et moderat snusforbruk ser jeg ikke noe problem med. Heller ikke festrøyking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint ha datet en mann som snuser, så lenge han ikke snuser løs. Æsj, jeg snuser selv, men takler ikke løssnus🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kaprikorn

Kan bare snakke for meg, men jeg dater ikke menn som verken røyker eller snuser. Og da mener jeg ikke en sigarett i Syden i ny og ne, men fast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snuser av og til. Det vil si at jeg kan gå 1 mnd uten, så begynner jeg på igjen. Jeg har en boks 1-2 uker. Når den ene er brukt opp bruker jeg opp igjen de jeg har brukt en gang. Noen ganger har jeg ikke lyst på snus så da ligger boksen. Jeg snuser heller ikke mer enn maks 3 priser pr dag, fordi den da ikke gir noen effekt evt blir jeg dårlig, litt sånn kald og trett. Merkelig, men den første på dagen er alltid himmelsk, den andre vokster effekten og den tredje bør ikke taes. 
Jeg drikker aldri alkohol. Ikke engang vin til maten. 
 

og snus er ikke SÅ dyrt. Jeg begynner å spise mer uten det, dessuten dobles inntaket av kaffe. 
 

Jeg shopper omtrent aldri. Har isåfall disiplin på det området at jeg kan gå ut av kjøpesenteret med like tomme hender jeg gikk inn. Jeg tenker isåfall at folk som «bare skulle inn og kjøpe noe til maten i kveld» som kommer ut med 4 shoppingbager ikke eier disiplin.... 

Er lei folk som skal kritisere bruk av snus. Det er gjerne disse som er frelst i yoga og fjellturer......som skal komme med sine sunnere alternativer. Alle andre som holder yogapratet for seg selv går finT

Endret av BiancaWhite
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Helgeline skrev:

Syns vi må skille litt mellom snus og røyk. Snus går ikke ut over omgivelsene. Og så går det litt på hvo mye folk bruker...et moderat snusforbruk ser jeg ikke noe problem med. Heller ikke festrøyking.

Veloppdragne mennesker som røyker lar det ikke gå utover omgivelser. 
Enkelte snusere lar det gå utover omgivelsene de også...ikke med damp, men snusposer over alt. 
Jeg har sett de trykket på veggen på offentlig toalett, barnet satt med tre stk i spaden på stranda her om dagen...flaks de ikke ble smakt på og for noen uker siden satt jeg meg på en på McDonalds...det er ekkelt det. 
 

TS..hvis du ikke liker de som bruker nikotin så la vær å date de da, du kan jo date hvem du vil, så hvis du vil gå glipp av alle de flotte menneskene som bruker nikotin så er det ditt valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...