Gå til innhold

Utendørsbryllup med 100 gjester neste helg - ville du dratt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på relasjonen. Jeg hadde gått hvis det var nærmeste familie. 

Vennebryllup hadde jeg droppet. 

Egentlig ville jeg ikke gått i noe bryllup i det hele tatt, men det er noe med å hvertfall innfri et minimum av sosiale antenner.. Korona eller ei. 

Anonymkode: c507d...161

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri dratt i bryllup slik situasjonen er nå.

Anonymkode: 9e890...43c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ekteparet fra Moss om de ville hatt bryllupet igjen... Det førte til 1 dødsfall og flere smittede.

Anonymkode: c9a10...f44

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun om det var veldig nær familie som giftet seg eller min aller beste venninne feks 

Anonymkode: d4958...19f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utendørsbryllup ville jeg dratt i uten å nøle. Forutsatt at det er god plass til å holde forsvarlig avstand.

Og jeg er en av hysterikerne her inne, som synes at utenlandsturistene skulle gå i skammekroken 😉

Anonymkode: fb390...740

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om det er et privat arrangement er det maks 20 som er lovlig :sleep: 

Ikke f i h om jeg hadde dratt på det :angry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Peanut skrev:

Vel, om det er et privat arrangement er det maks 20 som er lovlig :sleep: 

Ikke f i h om jeg hadde dratt på det :angry:

Det er lov med over 20 fortsatt i bryllup? Opp til 200, er det ikke?

Anonymkode: 6ca6d...925

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo for sent å avlyse uten å fremstå som en drittsekk, men du burde jo ikke ha sagt ja i utgangspunktet (eller hvis du takket ja før mars, så har du hatt god tid å avlyse før noen dager før!)

 

Anonymkode: 9c07a...fbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smittefest med 100 gjester? Aldri i verden om jeg hadde dratt.

Anonymkode: 84b55...551

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i verden dratt noe sted hvor det er ansamling av mange mennesker. Jeg syns det er helt idiotisk i en pandemi-tid. Folk tar unødige sjanser! Hvorfor? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er lov med over 20 fortsatt i bryllup? Opp til 200, er det ikke?

Anonymkode: 6ca6d...925

Ute på VG et sted under spørsmål står det følgende: 

Hvis festen er å regne som privat sammenkomst, så skal ikke antallet overstige 20 personer. Hvis festen finner sted på offentlig sted, som for eksempel leies eller lånes ut, så skal ikke antallet overstige 200 personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene festen med smitte i Oslo vest nå var utendørs grillfest... folk ble smittet. Færre gjester enn 100. 

Anonymkode: aaeb6...466

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overhodet ikke. Helt uaktuelt! Har blitt spurt om jeg er interessert i et familieselskap i begynnelsen av September en gang og da blir vi mellom 50 og 100 personer antar jeg. Takket pent nei til det! Hensynløst å ha slike store selskaper nå. Selv om man kan ha slike store selskaper så er det ikke dermed sakt at politikerne våre anbefaler det og spesielt etter det som skjedde i Moss så fatter og begriper jeg ikke hvorfor familien ikke tenker litt mer kritisk til selskapet.

Det holder med at 1 person har covid-19 og kan spre seg til flere slik at det skjer et utbrudd! Er det verdt risikoen? Nei! Dropp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke er at dette er tull. Hvis dette er seriøst- ville absolutt ikke dratt. Med den stigende smittetrenden vi ser nå så hadde jeg skjemtes herfra og til evigheten hvis jeg hadde dratt i bryllup selv med over 30 stk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo for sent å avlyse uten å fremstå som en drittsekk, men du burde jo ikke ha sagt ja i utgangspunktet (eller hvis du takket ja før mars, så har du hatt god tid å avlyse før noen dager før!)

 

Anonymkode: 9c07a...fbc

Fremstår mer som en drittsekk ved å dra- min mening.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...