Gå til innhold

Vippersum , noen som bruker og har effekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen pr siden brukte jeg iGlove sitt vippersum med kjemperffekt. Som kjent for mange slutter dette å virke da den virksomm ingrediensen ble tatt ut. Jeg ønsker nå å prøve på nytt og lurer på hvilke erfaringer folk har gjort seg? 
 

 

Anonymkode: d628e...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke brukt serum, men kjøper mascara fra Make Up mekka, lash spa mascara, den har castor oil i seg og den funker på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Revitalash funker veldig bra. Blir ikke rød på øyelokkene som jeg ble av iglow når jeg brukte det i sine glansdager. Når jeg bruker maskara går vippene helt opp til brynene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lashfood sin eyelash enhancer kan jeg anbefale, den har mest naturlige ingredienser og fungerer godt. Ellers har jeg fått akkurat like bra resultat av å bruke kaldpresset castor oil i et par mnd påført med q-tips langs vippekanten.

Anonymkode: ac56e...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har brukt Revitalash i 4 uker. Inneholder prostaglandiner og det funker! Effekten vises best med mascara.
Prøvde castor oil for ett par år siden. Ingen effekt av det. 

Anonymkode: ff89e...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iglow 😊. Begynte å funke etter 2-3 uker. Mine vipper har alltid vært korte og puslete så dette er ikke placebo effekt. Nå er de mye lengre og har fått en fin bøy. Jeg hadde en ett år lang pause fra Iglow siden jeg følte jeg mistet effekten fra forrige runde jeg prøvde. I denne nye runden (startet for ca 3 mnd siden) fikk jeg effekt igjen. Om det var fordi hårsekkene trengte en pause eller fordi det har noe med endring av innhold vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte Iglow for første gang i dag, så håper da at det virker. Ser ihvertfall slik ut på tilbakemeldingene. Men jeg får se da, når det kommer i posten, skulle visst ta noen uker før det fungerer.

Anonymkode: 38731...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...