Gå til innhold

GRAFFITI Pajan Coverall W-PRO 5000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over en tilbudsavis fra sport outlet der de reklamerte for at de solgte hele vinterdresser opp til størrelse 12 år for kun 275,-. Generelt har jeg opplevd at de fleste dresser slutter ved 8 år, og at de som har større størrelser ofte tar seg svært godt betalt for det. Derfor virker dette som et utrolig godt tilbud. Men er det for godt?

Noen som har erfaring med merket graffiti, og hvordan dressene deres er med tanke på størrelse, kvalitet og slikt?

Var denne jeg tenkte på

Anonymkode: b40ff...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom over en tilbudsavis fra sport outlet der de reklamerte for at de solgte hele vinterdresser opp til størrelse 12 år for kun 275,-. Generelt har jeg opplevd at de fleste dresser slutter ved 8 år, og at de som har større størrelser ofte tar seg svært godt betalt for det. Derfor virker dette som et utrolig godt tilbud. Men er det for godt?

Noen som har erfaring med merket graffiti, og hvordan dressene deres er med tanke på størrelse, kvalitet og slikt?

Var denne jeg tenkte på

Anonymkode: b40ff...9f8

Kjøpte den som het 15.000(vannsøyle) veldig fornøyd. Bor på Vestlandet.

Anonymkode: daecb...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje heller kjøpt denne med tanke på vannsøyle. Fortsatt forholdsvis spiselig pris. https://sportoutlet.no/product/99590

Men til den prisen ville jeg sikkert prøvd den uansett om jeg hadde barn i dress-alder! Aldri feil med en ekstra! 

Anonymkode: 06bf1...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nina84 skrev:

Har ingen erfaring, men hva har du å tape? Kan kjøpe over 5 stykk for prisen av en vanlig. 

Tror ikke jeg kjøper 5. To hadda kanskje vært mulig. Bør vel holde minst noen måneder hver. 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville kanskje heller kjøpt denne med tanke på vannsøyle. Fortsatt forholdsvis spiselig pris. https://sportoutlet.no/product/99590

Men til den prisen ville jeg sikkert prøvd den uansett om jeg hadde barn i dress-alder! Aldri feil med en ekstra! 

Anonymkode: 06bf1...c38

Det er en mulighet ja. Billig den også. Bare litt usikker på stor vannsøyle som er nødvendig

Anonymkode: b40ff...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg kjøper 5. To hadda kanskje vært mulig. Bør vel holde minst noen måneder hver. 

Det er en mulighet ja. Billig den også. Bare litt usikker på stor vannsøyle som er nødvendig

Anonymkode: b40ff...9f8

Spørs hvor du bor.Østlandet holder vel med 5000. Vestlandet villr jeg gått for 15.000. Veldig fornøyd med den. Og pleier å kjøpe Reimatec ,Reflex og Name it. 

Anonymkode: daecb...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...