Gå til innhold

Aldersforskjell på over 20 år, har jeg klikket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med to av de tidligere innleggene. Du har truffet en fyr du liker, det er ikke mer komplisert enn det. Og dere trenger jo ikke være så veldig offisiell i starten. Prøv dere frem og se hvordan det går.

Anonymkode: 0d0a6...f2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men, folkens. Dere som er kritikerne her, som argumenterer med at det ikke kommer til å bli lett i alderdommen. Har dere selv hatt noen forhold der dere bare danset på roseblad gjennom hele forholdet, inkludert nåværende? Alle forhold har jo sine nedturer!

Anonymkode: 4b21a...c14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere elsker hverandre og er hverandres alt,er alder ingen hindring 😉 Har vært i dine sko,,,og forskjellen var langt større . Mannen i mitt liv.

Anonymkode: 8c399...496

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom dere elsker hverandre og er hverandres alt,er alder ingen hindring 😉 Har vært i dine sko,,,og forskjellen var langt større . Mannen i mitt liv.

Anonymkode: 8c399...496

Hvordan gikk det, og hvor stor var aldersforskjellen? Er selv i et forhold med 22 års forskjell, han er eldst. Interessert i andres erfaringer.

Anonymkode: afcda...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i noenlunde samme situasjon. Ser argumenter for både å satse og prøve å la det gå over. Vanskelig...

Anonymkode: 0d0a6...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det så lenge det varer, man kan alltid avslutte et forhold. Så fremt du ikke skal ha barn med han så ser jeg ikke problemet. 

 

Anonymkode: 9e687...817

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.8.2020 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Kan godt forstå at en mann på 50 år er tiltrekkende for ei på 30 år. Min mann nærmer seg 50 år, og jenter på 30 kaster fortsatt lange blikk etter han. Men jeg tenker at jeg er glad vi er på ca samme alder, for det er ikke sikkert at aldersforskjellen er like spennende når du er 50 år og han er 70 år. 

Anonymkode: 27686...1d8

Dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...