Gå til innhold

Til dere menn: Dama har vært noens elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde mistet interessen for en sånn dame

Anonymkode: 37ee7...d3b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel du som ikke greier å slutte, stalker 

Anonymkode: ef497...7b4

Hvis det er stalking å legge merke til diskusjonsstilen til en av de ivrigste postere her på KG,  så ok. 

Anonymkode: 3dd54...8a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært i et forhold. Selv om det var en gift mann. Det er sannheten og det må du stå for. 

Anonymkode: 94552...fff

Ja, men det er jo egentlig løgn, å skjule en så viktig detalj. Mange i området her vet om oss, så jeg ville ikke risikert at det skulle kommet ut senere i forholdet, uten at jeg har fortalt det selv.

TS

Anonymkode: e3ef3...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du greide fint å putte inn et generaliserende stikk der til slutt.  Du greier liksom ikke slutte? 

Anonymkode: 3dd54...8a8

Generaliserende stikk? Jeg har ikke generalisert noen steder. Bare påpekt at det finnes ulikheter begge sider og ikke bare menn. 

Sprakk bobbla di her nå?

3 minutter siden, miss summers skrev:

At du ikke bryr deg om at hun har bidratt til utroskap. At det å være en elsker/elskerinne er ok med tanke på alt det du mener om utroskap. 

Her har hun ikke vært utro. Det er det mannen som helt klart har vært. Hun hadde et håp om å kapre mannen, men fikk ham ikke. Fremdeles er det mannen som er feilen her. Jeg kan ikke se hvor galt hun har gjort annet enn å kjempe for sin egen kjærlighet?

Jeg kjemper aldri for for kjærligheten så jeg hadde dratt med en gang dette kom for dagen. Hun valgte det. Det viser styrke i min verden. Kansje er hun en av de få damer som faktisk IKKE er utro mot sin mann. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er jo egentlig løgn, å skjule en så viktig detalj. Mange i området her vet om oss, så jeg ville ikke risikert at det skulle kommet ut senere i forholdet, uten at jeg har fortalt det selv.

TS

Anonymkode: e3ef3...bea

Det er sant. Ærlighet og kjærlighet henger sammen. Å være ærlig er å ha tillit og stole på sin partner. Da vet du at din mann elsker deg som du er med dine feil. Og omvendt.

Anonymkode: 94552...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en grunn til at du har dedikert seks år av livet ditt til en gift mann. Kanskje noe med at du ikke føler du er verdt så mye? Jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd, for det er gode sjanser for at neste også er gift.

Anonymkode: f62e9...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.8.2020 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Hadde nok skygget banen. Vi deler ikke synet på utroskap, så jeg nok ikke stolt helt på deg som en tosomhet. 

Anonymkode: a7c97...813

Samme her. Jeg ser på det som medskyldighet til utroskap.

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo for eksempel begynne med å kutte kontakten med ham. Og slutte å omtale deg som "elskerinne" i gåseøyne. Du har vært elskerinne i seks hele år. Det sier dessverre mye om deg som person. Det du må gjøre er jo å ta et oppgjør med deg selv. Du må erkjenne at du har gjort en stor feil, både mot hans kone og mot deg selv. Det er lærdommen du får ut av dette som teller. Og hvis du alvorlig talt mener at du var (er?) innstilt på å være elskerinne til evig tid, så ville jeg foreslått en tur til psykolog.

 

Anonymkode: f62e9...39b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan ta feile valg i livet. Modne menn har også gjort det og bryr seg ikke. Ærlighet viser at man har tillit og stoler på sin partner.

Anonymkode: 94552...fff

Alle kan gjøre feil, men 6 år i strekk? Da er det ikke bare en ’’feil’’, men en karakterbrist og manglende empati. Stort rødt flagg. 🚩

 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo en grunn til at du har dedikert seks år av livet ditt til en gift mann. Kanskje noe med at du ikke føler du er verdt så mye?

Anonymkode: f62e9...39b

Sikkert noen som er elskerinne fordi de ikke føler de er verdt mer, men de fleste er det for å få tilgang på mer attraktive menn som de ikke har sjans på til et vanlig forhold

Anonymkode: 172eb...794

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ett forhold til en gift mann i nesten 2 år, så på det som ett kjæreste forhold, da vi både var ute å spiste sammen, dro på byen sammen, så film sammen osv. I tillegg til nesten daglig meldinger og telefonsamtaler. Forøvrig er ikke dette noe jeg kommer til å informere en evt ny partner om. Hvorfor skal jeg det?

Anonymkode: 0a4a8...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært "elskerinnen" til en gift mann i seks år. Jeg ser på det mer som ett parforhold, fordi jeg har dedikert hele livet mitt til han i disse årene, og vi har levd som kjærester, hvor alt ikke bare har dreid seg om sex. Kona har visst om oss, og jeg har vært villig til å leve ett poly-forhold, fremfor å miste han, men kona klarer ikke godta det, men hun klarer heller ikke å gå fra han. Nå har jeg ventet så lenge, at jeg klarer ikke mer. Jeg har mistet meg selv og jeg krangler mye med han om at vi har for lite tid sammen og at jeg trenger mer enn dette i livet. Nå har jeg avsluttet forholdet, men vi har fortsatt kontakt.

Jeg tenker på tiden fremover og når jeg omsider møter en ny mann. Hvordan vil det høres ut at jeg har vært i ett forhold i seks år, med en gift mann? Hva sier det om meg? Jeg har lært å ikke skjule ting i ett forhold, for det får større konsekvenser om det kommer frem senere. Føler dette ødelegger litt for meg i fremtiden, at jeg fremstår som dum og naiv, som har funnet meg i en sånn livsstil, så lenge.

Hva ville dere tenkt om en dame fortalte dere dette?

Anonymkode: e3ef3...bea

I og med at kona visste synes jeg ikke du har gjort så veldig massr galt akkurat. Men det at kona ikke likte det, gjør jo at det var bra du avsluttet ikke bare for din egen del, men for henne også. Selv om jeg ser mannen som aller mest ansvarlig her, og ikke en så veldig fin fyr som holdt på med deg til tross for at kona ikke likte det, uten at han slo opp. Samtidig hadde jo også kona et ansvar for seg selv. Komplisert situasjon, men du har ikke gjort så mye galt. 

Jeg tenker at hvis neste mann i livet ditt er åpen og forståelsesfull, så vil det gå greit. Du er jo hvert fall bedre enn de som har vært utro, da du har vært ærlig :)

Anonymkode: 53373...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert noen som er elskerinne fordi de ikke føler de er verdt mer, men de fleste er det for å få tilgang på mer attraktive menn som de ikke har sjans på til et vanlig forhold

Anonymkode: 172eb...794

Å herregud. Som om noen hadde skaffet seg en elskerinne som var verre enn dama de har hjemme!

Til ts: hvorfor i alle dager skal du snakke med en ny mann om ekser?? Det er helt på jordet. Ditt liv. Dine hemmeligheter. 

Anonymkode: e33e7...f55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert noen som er elskerinne fordi de ikke føler de er verdt mer, men de fleste er det for å få tilgang på mer attraktive menn som de ikke har sjans på til et vanlig forhold

Anonymkode: 172eb...794

De fleste kvinnene jeg vet om som har vært elskerinner er ofte like attraktiv eller mer attraktiv enn han de er «elskerinnen» til. Ofte er de yngre enn mannen som er gift, og ofte er det kvinner som trenger en slags trygghet. Jeg kunne fått veldig mange andre menn, jeg har hatt 3-4 menn etter meg den tiden jeg var i ett forhold med han som bar gift. Dette var men på min egen alder, attraktive og ting på stell. Men jeg føler en trygghet til eldre menn, og det at han er gift, forsterker denne tryggheten for da vet jeg at han er i stand til å «ta vare» på en kvinne og at en annen kvinne har «godkjent» han. Det får meg til å føle meg tryggere. Dessverre har jeg som de fleste kvinner som innleder slike forhold, noen personlige issues. Jeg har heldigvis gått til psykolog å fått hjelp til mine problemer rundt forhold og menn. 

Anonymkode: 0a4a8...61d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud. Som om noen hadde skaffet seg en elskerinne som var verre enn dama de har hjemme!

Til ts: hvorfor i alle dager skal du snakke med en ny mann om ekser?? Det er helt på jordet. Ditt liv. Dine hemmeligheter. 

Anonymkode: e33e7...f55

Signerer. De risikerer tross alt å miste hun de er gift med, hus og hele familie livet. 

Anonymkode: 0a4a8...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette skal ikke ha noe med din fremtid å gjøre. Menn henger seg ikke opp i dette. Her er det bare de forsmådde konene som reagerer negativt. At du har vert noens elskerinne betyr at du er en sterk person, som vil ha et seriøst forhold. Å være trofast mot en gift mann, er ikke for pyser. Hver og en hadde ikke klart dette i seks år. De holder ut 1-2 år. At x elskeren din ikke skiller seg er sykt. Da får dem bare leve ulykkelig resten av livet, værsågod! Han kommer til å finne seg ny ekskerinne uansett, og kona tilgir❤️ De kaster bort livet sitt, du kan leve videre. Lykke til❤️

Anonymkode: cf124...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere skriver at det har vært utroskap inn i bildet. Jeg forstod det sånn at kona visste om dette. Har jeg misforstått noe? 

Anonymkode: 53373...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kommer med skarpe kommentarer.  ALLE kan bli lurt og holdt på gress i åresvis når en er forelsket. Menn og damer kan lyve å si at de er på vei ut av et forhold uten at det er sant for å holde på partere i år etter år med løgner. Manipulatere er dyktige med sånt. Så ikke alle som roter seg bort i gifte folk er dårlige mennesker.

Anonymkode: 94552...fff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt ett forhold til en gift mann i nesten 2 år, så på det som ett kjæreste forhold, da vi både var ute å spiste sammen, dro på byen sammen, så film sammen osv. I tillegg til nesten daglig meldinger og telefonsamtaler. Forøvrig er ikke dette noe jeg kommer til å informere en evt ny partner om. Hvorfor skal jeg det?

Anonymkode: 0a4a8...61d

I dette forholdet og tidligere forhold, har jeg opplevd at fortiden min har ødelagt for oss. Selv om jeg ikke har gjort noe verre enn å ha ONS (flere enn de har hatt), så har det vært nok til at de har sett ned på meg og ment at jeg har dårlig moral. De siste to forholdene var med to utenlandske menn, så de har ikke samme forhold til ONS eller alkohol osv. Så jeg har unnlatt å fortelle om fortiden helt til de har spurt, og jeg har ikke vært komfortabel med å fortelle om antall ONS el. Men de har pushet på og ville vite alt mulig, men de taklet ikke sannheten. Av dette har jeg lært å ikke skjule ting i senere forhold, heller gå inn i det med åpenhet og ikke ha noe å skamme meg over, og forhåpentligvis finne noen som har mer like erfaringer som meg selv, eller i verste fall kunne avslutte forholdet tidligere, slik at ikke fortiden blir ett løpende problem.

TS

Anonymkode: e3ef3...bea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...