Gå til innhold

Til dere menn: Dama har vært noens elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært "elskerinnen" til en gift mann i seks år. Jeg ser på det mer som ett parforhold, fordi jeg har dedikert hele livet mitt til han i disse årene, og vi har levd som kjærester, hvor alt ikke bare har dreid seg om sex. Kona har visst om oss, og jeg har vært villig til å leve ett poly-forhold, fremfor å miste han, men kona klarer ikke godta det, men hun klarer heller ikke å gå fra han. Nå har jeg ventet så lenge, at jeg klarer ikke mer. Jeg har mistet meg selv og jeg krangler mye med han om at vi har for lite tid sammen og at jeg trenger mer enn dette i livet. Nå har jeg avsluttet forholdet, men vi har fortsatt kontakt.

Jeg tenker på tiden fremover og når jeg omsider møter en ny mann. Hvordan vil det høres ut at jeg har vært i ett forhold i seks år, med en gift mann? Hva sier det om meg? Jeg har lært å ikke skjule ting i ett forhold, for det får større konsekvenser om det kommer frem senere. Føler dette ødelegger litt for meg i fremtiden, at jeg fremstår som dum og naiv, som har funnet meg i en sånn livsstil, så lenge.

Hva ville dere tenkt om en dame fortalte dere dette?

Anonymkode: e3ef3...bea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du trenger hjelp fra legen

Anonymkode: 1a515...557

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg akseptert det på linje med andre ekser du velger å fortelle om.  Jeg vet at livet kan by på de rareste konstellasjoner, og dømmer ikke. Det viktigste er om du er ferdig med ham, for jeg tror ikke jeg er klar for å dele, slik som kona hans.  M50 

Anonymkode: 3dd54...8a8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært "elskerinnen" til en gift mann i seks år. Jeg ser på det mer som ett parforhold, fordi jeg har dedikert hele livet mitt til han i disse årene, og vi har levd som kjærester, hvor alt ikke bare har dreid seg om sex. Kona har visst om oss, og jeg har vært villig til å leve ett poly-forhold, fremfor å miste han, men kona klarer ikke godta det, men hun klarer heller ikke å gå fra han. Nå har jeg ventet så lenge, at jeg klarer ikke mer. Jeg har mistet meg selv og jeg krangler mye med han om at vi har for lite tid sammen og at jeg trenger mer enn dette i livet. Nå har jeg avsluttet forholdet, men vi har fortsatt kontakt.

Jeg tenker på tiden fremover og når jeg omsider møter en ny mann. Hvordan vil det høres ut at jeg har vært i ett forhold i seks år, med en gift mann? Hva sier det om meg? Jeg har lært å ikke skjule ting i ett forhold, for det får større konsekvenser om det kommer frem senere. Føler dette ødelegger litt for meg i fremtiden, at jeg fremstår som dum og naiv, som har funnet meg i en sånn livsstil, så lenge.

Hva ville dere tenkt om en dame fortalte dere dette?

Anonymkode: e3ef3...bea

Jeg lar fortid være fortid bare den fortiden ikke bryter med mine prinsipper. Så jeg hadde nok datet deg glatt. 

Men hadde du hatt tanker om noe flere menn inn i bildet sammen med meg hadde ikke jeg vært greia. Dette hadde jeg sagt klart fra før vi ble exclusive. 

Alle damer gjør dumme ting i kjærlighetslivet på samme måte som dere damer sier det samme om oss menn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg lar fortid være fortid bare den fortiden ikke bryter med mine prinsipper. Så jeg hadde nok datet deg glatt. 

Men hadde du hatt tanker om noe flere menn inn i bildet sammen med meg hadde ikke jeg vært greia. Dette hadde jeg sagt klart fra før vi ble exclusive. 

Alle damer gjør dumme ting i kjærlighetslivet på samme måte som dere damer sier det samme om oss menn.

Overraskende svar fra deg. Seriøst. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe denne historien nekter jeg å tro på altså 😂

Anonymkode: 172eb...794

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, miss summers skrev:

Overraskende svar fra deg. Seriøst. 

Helt enig.. Kommentarer fra han er alltid så usaklig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, miss summers skrev:

Overraskende svar fra deg. Seriøst. 

Overrasket over at jeg liker damer eller overrasket over at du faktisk liker det jeg skriver noe du normalt ikke gjør?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe denne historien nekter jeg å tro på altså 😂

Anonymkode: 172eb...794

Jo det finnes flere slike forhold rundt. Noen er såpass tydelige at det ikke finnes tvil. Mange tenker at de virkelig orker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært i et forhold. Selv om det var en gift mann. Det er sannheten og det må du stå for. 

Anonymkode: 94552...fff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må jo være verdens heldigste mann og dere to (du og kona) verdens dummeste damer. 

Anonymkode: 80c11...71e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si at du trodde at det skulle bli deg og han som var gift. Men at du ble lurt. Og at du har lært av det.

Anonymkode: 94552...fff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok skygget banen. Vi deler ikke synet på utroskap, så jeg nok ikke stolt helt på deg som en tosomhet. 

Anonymkode: a7c97...813

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Alle damer gjør dumme ting i kjærlighetslivet på samme måte som dere damer sier det samme om oss menn.

Men du greide fint å putte inn et generaliserende stikk der til slutt.  Du greier liksom ikke slutte? 

Anonymkode: 3dd54...8a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig innlegg. Hvorfor fortelle om noe sånt til ny partner? Ekstremt oppmerksomhetsbehov, vil fremstå som mer spesiell enn du er?

Anonymkode: ef497...7b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært "elskerinnen" til en gift mann i seks år. Jeg ser på det mer som ett parforhold, fordi jeg har dedikert hele livet mitt til han i disse årene, og vi har levd som kjærester, hvor alt ikke bare har dreid seg om sex. Kona har visst om oss, og jeg har vært villig til å leve ett poly-forhold, fremfor å miste han, men kona klarer ikke godta det, men hun klarer heller ikke å gå fra han. Nå har jeg ventet så lenge, at jeg klarer ikke mer. Jeg har mistet meg selv og jeg krangler mye med han om at vi har for lite tid sammen og at jeg trenger mer enn dette i livet. Nå har jeg avsluttet forholdet, men vi har fortsatt kontakt.

Jeg tenker på tiden fremover og når jeg omsider møter en ny mann. Hvordan vil det høres ut at jeg har vært i ett forhold i seks år, med en gift mann? Hva sier det om meg? Jeg har lært å ikke skjule ting i ett forhold, for det får større konsekvenser om det kommer frem senere. Føler dette ødelegger litt for meg i fremtiden, at jeg fremstår som dum og naiv, som har funnet meg i en sånn livsstil, så lenge.

Hva ville dere tenkt om en dame fortalte dere dette?

Anonymkode: e3ef3...bea

Hadde utelatt att det var med en gift mann tror jeg😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Overrasket over at jeg liker damer eller overrasket over at du faktisk liker det jeg skriver noe du normalt ikke gjør?

 

At du ikke bryr deg om at hun har bidratt til utroskap. At det å være en elsker/elskerinne er ok med tanke på alt det du mener om utroskap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du greide fint å putte inn et generaliserende stikk der til slutt.  Du greier liksom ikke slutte? 

Anonymkode: 3dd54...8a8

Er vel du som ikke greier å slutte, stalker 

Anonymkode: ef497...7b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig innlegg. Hvorfor fortelle om noe sånt til ny partner? Ekstremt oppmerksomhetsbehov, vil fremstå som mer spesiell enn du er?

Anonymkode: ef497...7b4

Vi har forskjellige behov for å dele her i verden, og å bli forstått av vår partner.  

En annen ting er fordelen med å si det selv, for det risikerer alltid å komme opp i en eller annen sammenheng.  

Anonymkode: 3dd54...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan ta feile valg i livet. Modne menn har også gjort det og bryr seg ikke. Ærlighet viser at man har tillit og stoler på sin partner.

Anonymkode: 94552...fff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...