AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Del Skrevet 5. august 2020 Hei! Jeg har en hobby med at jeg samler på barndomsminner på YouTube. Jeg er selv født sendt på 80-tallet, så samler på alt fra ca. 1985 - 2015. Har dere noen favoritter dere vil dele med meg? Jeg liker spesielt å høre om dere spilte noen spill på PC eller playstation eller lignende? Men også filmer og TV-serier og slikt. Anonymkode: 0452e...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 5. august 2020 #2 Del Skrevet 5. august 2020 Når du spør kom jeg på spillet 102 Dalmatinere. Gikk bort mange timer til dette, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg rundet det. Skulle gjerne spilt det igjen! Andre spill jeg spilte mye var The Sims, Josefine og gjengen, Neopets, Stalljenta og Dogz/Catz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Del Skrevet 5. august 2020 Det er til å få mareritt av. Anonymkode: 33636...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Del Skrevet 5. august 2020 Brogin Anonymkode: 0ec5c...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Del Skrevet 5. august 2020 Mummitrollet: Jakten på trollmannens rubin. Det er et pc-spill Anonymkode: 5aeba...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. august 2020 #6 Del Skrevet 5. august 2020 Sega spillet Sonic the Hedgehog. Tv, Jenta fra fremtiden, Frida med hjerte i hånden og Borgen skole. Film, Todd og Cooper to gode venner og Kamilla og tyven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Del Skrevet 5. august 2020 Tv: Postmann Pat, Lokomotivet Thomas Anonymkode: 8ba59...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #8 Del Skrevet 5. august 2020 Anonymkode: 33636...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #9 Del Skrevet 5. august 2020 På barneskolen så ble jeg og ei venninne sendt til rektor, fordi vi sang denne av full hals midt i timen hele tiden. For å irritere en i klassen som hatet den sangen så mye at han klikket av sinne. Spilte denne mye i en periode. Denne spilt vi på pc'en i klasserommet i 4. klasse. Evig krangel om hvem som skulle få spille. Eneste spillet som ikke var "lærerikt" på hele maskinen. Kelloggs av alle ting 🤣 Denne fikk jeg i en bokklubb i posten en gang, spilte det 24/7 en periode. Denne... har den på gamle laptopen min, kan fortsatt lastes ned. Kanskje jeg skal laste den nå? Favoritt spillet mitt som jeg har brukt alt for mange timer på. DX-ball er det beste! Trenger ikke å si noe. Og så klart... trenger ikke å si noe. De som vet, de vet. Anonymkode: f27b9...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #10 Del Skrevet 6. august 2020 Resident Evil 1 på PS1. Hadde spilt noe Nintendo og lignende før, men fra 2 min inn i dette spillet har jeg vært hekta siden. Anonymkode: 59bda...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #11 Del Skrevet 6. august 2020 Pc-spill: Commander keen 4, the indredible machine, lemmings (gode gamle, ikke dette nymotens opplegget) Filmer: Gullalderen til disney, Løvenes konge, sverdet i stenen, alladin Anonymkode: 6602a...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. august 2020 #12 Del Skrevet 10. august 2020 Ostesmørbrød + dette spillet samtidig, da var jeg i himmelen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå