Gå til innhold

IKM September


vret

Anbefalte innlegg

9 dpo og i gang med testingen fra i dag. Blenda tidligtest i dag da, men krysser fingrene hardt for å skimte en ekstra strek i løpet av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10 dpo i dag, og ikm er på tirsdag. Prøver hardt å ikke ta test før tidligst tirsdag, for jeg blir like skuffa hver gang jeg får negativ test. I tillegg har jeg bare to tester igjen og håper jo at jeg slipper å kjøpe nye denne mnd 😊

En positiv ting er at jeg ikke har vondt i puppene og det har jeg alltid i dagene før ikm. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, gulmentos skrev:

Jeg er 10 dpo i dag, og ikm er på tirsdag. Prøver hardt å ikke ta test før tidligst tirsdag, for jeg blir like skuffa hver gang jeg får negativ test. I tillegg har jeg bare to tester igjen og håper jo at jeg slipper å kjøpe nye denne mnd 😊

En positiv ting er at jeg ikke har vondt i puppene og det har jeg alltid i dagene før ikm. 

 

Spennende for deg også i disse dager! Jeg har heller ikke ømme pupper nå, men vet ikke hva jeg tror om det. I de to forrige syklusene fikk jeg skikkelig ømme pupper fra 6 dpo, men ene gangen var jeg ikke gravid og andre gangen var jeg det. Så hva skjer nå? Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager, @Amatariel og @gulmentos!

Jeg testet blendahvit i går på 10 dpo, og skal teste igjen i morgen på 12 dpo. Håper selvfølgelig på positiv, men har ikke så god følelse 😕 mensen er litt forsinket nå, men det er visst vanlig når man tar crinone. 

Jeg har følt meg litt rar i kroppen den siste uka, så spørsmålet har vært: er jeg gravid eller har jeg korona? 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, karamelli skrev:

Spennende dager, @Amatariel og @gulmentos!

Jeg testet blendahvit i går på 10 dpo, og skal teste igjen i morgen på 12 dpo. Håper selvfølgelig på positiv, men har ikke så god følelse 😕 mensen er litt forsinket nå, men det er visst vanlig når man tar crinone. 

Jeg har følt meg litt rar i kroppen den siste uka, så spørsmålet har vært: er jeg gravid eller har jeg korona? 🙈 

Åh du også ja! Da er vi maange i startfasen på testing her. Krysser fingrene HARDT for at det bare er for tidlig for alle oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO16 her idag, venter i grunn bare på mensen, som er 4dager forsinket nå. Testet negativt IKM (DPO 12) og 2dager etter det. 

Har ikke murringer heller slik jeg hadde DPO 9-13. Fremdels hvit utflod. Vet søren ikke hva kroppen holder på med annet enn at jeg blir sprø. Har et lite håp, men har slått meg til ro med at mensen er rett rundt hjørnet, igjen 😔.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, frk94 skrev:

DPO16 her idag, venter i grunn bare på mensen, som er 4dager forsinket nå. Testet negativt IKM (DPO 12) og 2dager etter det. 

Har ikke murringer heller slik jeg hadde DPO 9-13. Fremdels hvit utflod. Vet søren ikke hva kroppen holder på med annet enn at jeg blir sprø. Har et lite håp, men har slått meg til ro med at mensen er rett rundt hjørnet, igjen 😔.. 

Så kjedelig når kroppen ikke gir et ha eller nei 😳. Får bare vente å se hva som skjer 🙃. Forsatt håp når ikke mensen har kommet 👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk94 skrev:

DPO16 her idag, venter i grunn bare på mensen, som er 4dager forsinket nå. Testet negativt IKM (DPO 12) og 2dager etter det. 

Har ikke murringer heller slik jeg hadde DPO 9-13. Fremdels hvit utflod. Vet søren ikke hva kroppen holder på med annet enn at jeg blir sprø. Har et lite håp, men har slått meg til ro med at mensen er rett rundt hjørnet, igjen 😔.. 

Samme her! DPO 16, men IKM i går og var sikker på at syklusen var blitt regelmessig. Testet negativ i dag og de to siste dagene. Ganske like symptom som deg, samt kvalme. Deler frustrasjonen! Skal ikke være lett dette her...🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Molly1 skrev:

Samme her! DPO 16, men IKM i går og var sikker på at syklusen var blitt regelmessig. Testet negativ i dag og de to siste dagene. Ganske like symptom som deg, samt kvalme. Deler frustrasjonen! Skal ikke være lett dette her...🥵

Huff nei skal ikke være lett altså. Håper vi begge bare produserer hcg sent og at vi sitter med positiv test i hånda denne måneden 🤞🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk94 skrev:

DPO16 her idag, venter i grunn bare på mensen, som er 4dager forsinket nå. Testet negativt IKM (DPO 12) og 2dager etter det. 

Har ikke murringer heller slik jeg hadde DPO 9-13. Fremdels hvit utflod. Vet søren ikke hva kroppen holder på med annet enn at jeg blir sprø. Har et lite håp, men har slått meg til ro med at mensen er rett rundt hjørnet, igjen 😔.. 

Uff så kjedelig!! Teit å ikke få begynne på nytt dersom det ikke gikk veien. Sikker på når EL var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, frk94 skrev:

Huff nei skal ikke være lett altså. Håper vi begge bare produserer hcg sent og at vi sitter med positiv test i hånda denne måneden 🤞🙏

Ja krysser absolutt fingrene for det for oss begge🤞🏼🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Selma1984 skrev:

10 DPO, og helt kritthvit test.... jaja.. kanskje jeg bare venter til IKM istedet for å teste før. 

Her også 😔 ikke særlig optimistisk nå. Men jeg skal teste imorgen også. Er den blenda da er nok dette over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar utgangspunkt i når appen sier EL var. Da er jeg 9dpo idag. 5 dager til IKM. Blenda test 🙄 Blir test imorgen også før vi reiser på hytte med kollega.. Spørs om det blir noe testing der eller om det blir venteleken med IKM 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Amatariel skrev:

Uff så kjedelig!! Teit å ikke få begynne på nytt dersom det ikke gikk veien. Sikker på når EL var? 

Ikke helt sikker nei, verken temper eller tester. Så det er vel kanskje en liten mulighet for at den var noe senere. Vi la iallfall inn alle aksjene 3-2-1 og på dagen vi trudde det var utifra elslim 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å se at det er mange blendahvite tester her inne nå ❤️ Jeg testet blendahvitt i går, men var da kun 8DPO. Glemte faktisk teste i dag tidlig... så blir veldig spennende i morgen. 10DPO.

lykke til alle sammen ❤️ Det er ikke over før det er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så spent på dagene foran oss nå. Jeg er 7 dpo i dag, lørdag. Vet ikke om jeg tør teste noe før ikm. Vanligvis får jeg alltid mensen 14 dager etter EL, men forrige syklus begynte jeg å spotte på dag 9. Hurra, tenkte jeg, festeblødning! Men tydeligvis ikke. Spottingen fortsatte av og på frem til 12 dpo da mensen kom. Jeg skjønte ingenting. Var så sikker på at nå var jeg gravid siden jeg aldri spotter før mensen. Så nå er jeg spent på de kommende dagene. Blir det spotting denne gangen også? Og hva var det som skjedde forrige måned? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Emmy_365 skrev:

Er så spent på dagene foran oss nå. Jeg er 7 dpo i dag, lørdag. Vet ikke om jeg tør teste noe før ikm. Vanligvis får jeg alltid mensen 14 dager etter EL, men forrige syklus begynte jeg å spotte på dag 9. Hurra, tenkte jeg, festeblødning! Men tydeligvis ikke. Spottingen fortsatte av og på frem til 12 dpo da mensen kom. Jeg skjønte ingenting. Var så sikker på at nå var jeg gravid siden jeg aldri spotter før mensen. Så nå er jeg spent på de kommende dagene. Blir det spotting denne gangen også? Og hva var det som skjedde forrige måned? 

Blir veldig spennende! Jeg også er 7 dpo idag! Kjedelig med tidlig spotting sist da.. håper du slipper det nå og at det er en spire istede!  Jeg begynner testingen imorgen tror jeg🤪 kanskje litt tidlig men da slipper jeg nedturen med en gang om den er negativ for da vet jeg selv at det er tidlig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vret skrev:

Blendahvit test 😭 10DPO idag søndag..

Hadde så store forventninger denne måneden 💔 PP5, og ble gravid denne pp sist...

Neeei😞 så kjipt! Men vet også at 10 dpo er tidlig å få positiv test på hos mange så det kan enda hende du kan få en positiv test! Men skjønner godt nedturen for det får jeg selv med negativ test fra 10 dpo😩 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...