Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Gjest Professoren
Denne tråden er vel bort i mot det absolutt tåpeligste jeg noen gang har lest.

La nå de gutta som liker best asiatiske jenter få like best asiqatiske jenter.

La de kvinnene som liker best en stor deilig svart mann få gjøre det, og la de av oss som liker menn med IQ få gjøre det.

(Og jeg vet det høres utrolig ut etter å ha lest denne tråden, men de finnes de også  :ler: )

Dette svaret er vel bort i mot det tåpeligste jeg noen gang har lest.

Du setter mennesker i bås som 'liker asiatiske jenter' 'liker negre' og etterpå sier du selv at du liker menn med IQ, som om det er en sammenheng mellom å like negre og asiater og ha lav IQ. Utrolig rasistisk, men det er vel bare slik du er.

Selv er jeg en mann på over 50 som har proffesorat i arkeologi ved et universitet her i landet, og min erfaring er som de andre menn her på tråden at asiatiske kvinner er mer sensuelle og feminine enn de norske. De har langt bedre greie på hvordan de skal holde seg attraktive både utenpå og på det seksuelle planet. Jeg har i løpet av alle de år aldri møtt en norsk kvinne som har noe å stille opp med mot sine asiatiske medsøstre, og det er jo litt synd at det har blitt sånn i norge, men på en annen side har de jo fått den likestillingen de ville ha.

Og til deg jeg siterte: du burde jobbe med holdningen dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette svaret er vel bort i mot det tåpeligste jeg noen gang har lest.

Du setter mennesker i bås som 'liker asiatiske jenter' 'liker negre' og etterpå sier du selv at du liker menn med IQ, som om det er en sammenheng mellom å like negre og asiater og ha lav IQ. Utrolig rasistisk, men det er vel bare slik du er.

Selv er jeg en mann på over 50 som har proffesorat i arkeologi ved et universitet her i landet, og min erfaring er som de andre menn her på tråden at asiatiske kvinner er mer sensuelle og feminine enn de norske. De har langt bedre greie på hvordan de skal holde seg attraktive både utenpå og på det seksuelle planet. Jeg har i løpet av alle de år aldri møtt en norsk kvinne som har noe å stille opp med mot sine asiatiske medsøstre, og det er jo litt synd at det har blitt sånn i norge, men på en annen side har de jo fått den likestillingen de ville ha.

Og til deg jeg siterte: du burde jobbe med holdningen dine!

En professor ville aldri ha blandet "likestilling" inn sammen med debatt om tranghet på fitter. Du røper at hverken alder eller tittel stemmer, simpelthen bare ved å å åpne kjeften. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten morsomt hvordan dette bare passer såå bra. Jeg er en såkalt norsk dame, men jeg har akkurat samme kroppstørrelse som asiater. Mine favoritter i sengen er faktisk asiatiske menn og afrikanere siden vi matcher så bra på det fysiske. Min erfaring er at disse mannfolkene også er mer velkledde, galante og vet å varte opp en kvinne enn dem man finner her på bjerget, noe som også er veldig opphissende og sensuelt. De har også gjerne mer raffinerte drømmer og fantasier enn den gjennomsnittlige skandinaver (som gjerne ser på analsex det som toppen av seksuell utskeielse).

Egentlig er det kanskje ikke så rart at østens og afrikas folk er mer sexy og sensuelle enn andre, de har tross alt drevet med kama sutra og putebøker i årtusener, så dette kan de virkelig!

Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret er vel bort i mot det tåpeligste jeg noen gang har lest.

Du setter mennesker i bås som 'liker asiatiske jenter' 'liker negre' og etterpå sier du selv at du liker menn med IQ, som om det er en sammenheng mellom å like negre og asiater og ha lav IQ. Utrolig rasistisk, men det er vel bare slik du er.

Selv er jeg en mann på over 50 som har proffesorat i arkeologi ved et universitet her i landet, og min erfaring er som de andre menn her på tråden at asiatiske kvinner er mer sensuelle og feminine enn de norske. De har langt bedre greie på hvordan de skal holde seg attraktive både utenpå og på det seksuelle planet. Jeg har i løpet av alle de år aldri møtt en norsk kvinne som har noe å stille opp med mot sine asiatiske medsøstre, og det er jo litt synd at det har blitt sånn i norge, men på en annen side har de jo fått den likestillingen de ville ha.

Og til deg jeg siterte: du burde jobbe med holdningen dine!

:ler:

Er det rasistisk å si at folk må få like hvem de vil?!

Mens å diskutere trangheten på kjønnsorganet til jenter fra asiatiske land, ikke er det?!

Ja visst ja....

Poenget mitt er at det er helt greit å like asiatiske jenter. Naturligvis er det det... Det er slett ikke et tegn på lav IQ, eller høy IQ for den del. Det er ikke tegn på annet enn at man liker asiatiske jenter.

Men å faktisk diskutere om jenter fra asiatiske land er trangere enn norske jenter; DET mener jeg tyder på noe manglende kapasitet oventil.

Fordi det er usmakelig, vulgært, og ekstremt primalt. Og tyder ikke på en overvettes stor evne til å tenke lengre enn sitt eget kjønnsorgan... uavhengig av hvor langt det stikker utenfor kroppen.

Og personlig så finner jeg DET veldig lite attraktivt hos en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Homer Simpson

IQ er en måleenhet for å måle hvor flink man er til å løse logiske oppgaver, og ingen ting med dette å gjøre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten morsomt hvordan dette bare passer såå bra.  Jeg er en såkalt norsk dame, men jeg har akkurat samme kroppstørrelse som asiater.  Mine favoritter i sengen er faktisk asiatiske menn og afrikanere siden vi matcher så bra på det fysiske.  Min erfaring er at disse mannfolkene også er mer velkledde, galante og vet å varte opp en kvinne enn dem man finner her på bjerget, noe som også er veldig opphissende og sensuelt.  De har også gjerne mer raffinerte drømmer og fantasier enn den gjennomsnittlige skandinaver (som gjerne ser på analsex det som toppen av seksuell utskeielse).

Egentlig er det kanskje ikke så rart at østens og afrikas folk er mer sexy og sensuelle enn andre, de har tross alt drevet med kama sutra og putebøker i årtusener, så dette kan de virkelig!

Anbefales virkelig!

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra svart, Anna!!!

Skikkelig lavpanna diskusjon, og helt bak mål. Like fjernt som å diskutere forskjell i størrelse på kjønnsorganet til sorte kontra hvite menn.

Folk må helt klart like akkurat hvem de vil her i verden. Om du faller for sorte, hvite, gule eller grønne mennesker, så der det helt supert. Man trenger alikevel ikke å rakke ned på alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svart, Anna!!!

Skikkelig lavpanna diskusjon, og helt bak mål. Like fjernt som å diskutere forskjell i størrelse på kjønnsorganet til sorte kontra hvite menn.

Folk må helt klart like akkurat hvem de vil her i verden. Om du faller for sorte, hvite, gule eller grønne mennesker, så der det helt supert. Man trenger alikevel ikke å rakke ned på alle andre.

diskusjoner oppstår når noen liker noe bedre enn andre, og blir gjerne stilt spørsmål "hvorfor..?". og da må man jo svare "fordi..." ;) . ikke alle er enige med begrunnelsen, og så er man i gang.

skjønner du, caramba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, makan til latterlig diskusjon :ler:

Er selv norsk og har asiatisk mann. Har aldri hatt problemer med at jeg er "for vid" og han er "for liten", snarere tvert imot. Så det der er nok helt individuelt. Han foretrekker faktisk norske jenter, sier de er mer selvstendige og ikke like bundet av normer og regler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, makan til latterlig diskusjon  :ler:

Er selv norsk og har asiatisk mann. Har aldri hatt problemer med at jeg er "for vid" og han er "for liten", snarere tvert imot. Så det der er nok helt individuelt. Han foretrekker faktisk norske jenter, sier de er mer selvstendige og ikke like bundet av normer og regler..

Å være selvstendige har ikke noe med trangheten på kjønnsorganet der nede..

Det er en myte å tro at de norske er så selvstendige :roll: De er like selvstendige som resten av verdens kvinner - verken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være selvstendige har ikke noe med trangheten på kjønnsorganet der nede..

Det er en myte å tro at de norske er så selvstendige :roll: De er like selvstendige som resten av verdens kvinner - verken mer eller mindre.

Det var ingen som sa det var noen sammenheng mellom selvstendighet og tranghet.

Ellers skal man være ganske lite orientert for å være i stand til å tro at det ikke er forskjell på hvor selvstendige kvinner er rundt om i verden. Det er selvfølgelig store forskjeller, som har med kultur/tradisjon og ikke minst økonomi å gjøre. Hvis du bare tenker på det seksuelle, så er forskjellene store der også. Eller kanskje ikke, ved nærmere ettertanke så er det en smal sak for en saudiarabisk kvinne å ta seg en tur på byen og ragge opp en fyr å knulle ham sønder og sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_L_*

Asiatiske kvinner emer feminine og har flere av de trekk og egenskaper de fleste menn foretrekker, en av grunnene til at flere norske menn drar til Thailand i stedet for Finmark(Kvinene på begge steder ønsker seg vekk med menn med penger)

I den desperate likestillingskampen mange norske kvinner deltar i forsvinner interessen for å glede andre en seg selv.

Følgelig stilles det mindre krav til seg selv, spesielt det som ikke er synligt...Det viktigste er jo å ta seg godt ut...

Steppmaskin fremfor knipeøevelser, krav fremfor å yte noe selv, bare les i kontakt anonsene. Jeg vil HA en mann som ER, han SKAL, SKAL IKKE, MÅ, MÅ IKKE.

Selv skal jeg til Pattaya, og der vet jeg hva jeg får som er passe trangt, feminint og som ikke tyter, syter og krever døgnet rundt. Hurra snart ferie!!

Men for all del det er noen få hyggelige sympatiske norske jenter igjen heldigvis, men de er få og vanskelige å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, makan til latterlig diskusjon  :ler:

Er selv norsk og har asiatisk mann. Har aldri hatt problemer med at jeg er "for vid" og han er "for liten", snarere tvert imot.

Og i tillegg er deres penis harde, stor nok i massevis iallefall for meg, og de akrobatiske og kjappe som fy i sine seksuelle bevegelser!

Glad jeg ikke veier 80kg og 185 høy og skremmer bort disse "godbitene", hehe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den desperate likestillingskampen mange norske kvinner deltar i forsvinner interessen for å glede andre en seg selv.

Følgelig stilles det mindre krav til seg selv, spesielt det som ikke er synligt...Det viktigste er jo å ta seg godt ut...

Steppmaskin fremfor knipeøevelser, krav fremfor å yte noe selv, bare les i kontakt anonsene. Jeg vil HA en mann som ER, han SKAL, SKAL IKKE, MÅ, MÅ IKKE.

Selv skal jeg til Pattaya, og der vet jeg hva jeg får som er passe trangt, feminint og som ikke tyter, syter og krever døgnet rundt. Hurra snart ferie!!

Men for all del det er noen få hyggelige sympatiske norske jenter igjen heldigvis, men de er få og vanskelige å finne.

Så norske menn blir horekunder i Thailand fordi norske kvinner er blitt for likestilte?! Jeg føler ikke akkurat at det er et stort tap for oss norske kvinner...

Oppriktig talt, enkelte av mennene her høres ut som om de reiser til Thailand for å "straffe" norske kvinner. "Så kan dere bare ha det så godt" liksom. "Når dere ikke tar bedre vare på dere selv/skal være så forbanna frigjorte/ikke er sprelske nok i senga, så får dere ikke meg. "

Får å kaste ballen tilbake... Hva gjør du da "for å glede andre en deg selv"

HVilke krav stiller du til "det som ikke er synlig" hos deg selv...På det du skriver høres det ikke ut som om det er stort...

For å si det sånn... du har vel lagt merke til den gråtende horden av norske kvinner som står på flyplassen og trygler deg om å ikke reise fra oss. Tanken på at nok en mannsjåvinistisk mann med hang til å kjøpe sex fra asiatiske prostituerte, skal slippe mellom fingrene på oss, er jo ikke til å bære.

Og det er jo litt søtt da at dere mener vi kvinner "ikke gjør nok for å glede menn" samtidig som de mennene som sier det fremstår som mentale dinosaurer. .

God tur, sier nå bare jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asiatisk jente

:klappe::klappe::klappe:

Norske menn tror visst at de er Guds gave til kvinnen. :grine2:

De fleste menn som har svart i denne tråden hadde aldri i verden fått noe som helst av asiatiske kvinner hadde de vært blakke i lomma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen som sa det var noen sammenheng mellom selvstendighet og tranghet.

Ellers skal man være ganske lite orientert for å være i stand til å tro at det ikke er forskjell på hvor selvstendige kvinner er rundt om i verden. Det er selvfølgelig store forskjeller, som har med kultur/tradisjon og ikke minst økonomi å gjøre. Hvis du bare tenker på det seksuelle, så er forskjellene store der også. Eller kanskje ikke, ved nærmere ettertanke så er det en smal sak for en saudiarabisk kvinne å ta seg en tur på byen og ragge opp en fyr å knulle ham sønder og sammen.

Det sier også mye om din sneverhet...."selvstendighet" behøver ikke bety "muligheten for å være flyfille". Selvstendighet kan bety "evnen til å ta vare på seg selv når det kreves, innenfor og utf ra de rammene som finnes".

Og bruker man den definisjonen er ikke norske kvinner mer selvstendige enn andre..det er da navlebeskuende frekt å innbille seg selv og andre noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt enig i at asiatiske jenter er mer feminine enn de norske traktorjententene. De er netter og mer elegante. Og de er tusen ganger bedre enn norske jenter i senga.

Og dere jenter som ikke klarte å la være å spy ut edder og galle til han som skulle til pattaya: Norske jenter er kjent for å være billige og lette på tråden i utlandet. Og det er dere selv skyld i. Jeg har selv sett hvordan dere oppfører dere når dere er i syden og ellers i utlandet. Så spar dere for dritslengingen deres.

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

............Og norske menn er kjent for å være helgener i utlandet???

Vel, jeg har også vært i Thailand, og tro meg, de europeiske gubbene jeg så på gata sammen med vakre, unge Thai-jenter var ikke noe stort tap for landet. Det mest påfallende med disse forholdende var at de aldri snakket sammen. De bare satt og glodde ut i luften over middagen...

Men det finnes også mange som har likeverdige forhold med utenlandske kvinner og menn, og det må man respektere. Thailandske jenter er ofte meget vakre, og jeg skjønner veldig godt at man finner dem attraktive. Dessuten er det mange av dem i alle turistbyene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatiske kvinner emer feminine og har flere av de trekk og egenskaper de fleste menn foretrekker, en av grunnene til at flere norske menn drar til Thailand i stedet for Finmark(Kvinene på begge steder ønsker seg vekk med menn med penger)

I den desperate likestillingskampen mange norske kvinner deltar i forsvinner interessen for å glede andre en seg selv.

Følgelig stilles det mindre krav til seg selv, spesielt det som ikke er synligt...Det viktigste er jo å ta seg godt ut...

Steppmaskin fremfor knipeøevelser, krav fremfor å yte noe selv, bare les i kontakt anonsene. Jeg vil HA en mann som ER, han SKAL, SKAL IKKE, MÅ, MÅ IKKE.

Selv skal jeg til Pattaya, og der vet jeg hva jeg får som er passe trangt, feminint og som ikke tyter, syter og krever døgnet rundt. Hurra snart ferie!!

Men for all del det er noen få hyggelige sympatiske norske jenter igjen heldigvis, men de er få og vanskelige å finne.

Akkurat denne tendensen ser jeg i vestlige menn også. De gjør stort sett aldri noe for å glede andre enn seg selv, det er seg selv først og fremst på alle plan, og jobben kommer visst foran absolutt alt.

Karriere og hus er alt de klarer å tenke på. Når gledet deres mann dem sist? Hvis han er vestlig er det sannsynligvis lenge siden (særlig om du ikke opplever jevnlige orgasmer) ettersom vestlige menn gjerne bare sjekker en gang. Etter dette så er det liksom slutt med romatikken og over til "hverdagen og havrelefsa". Ikke akkurat noe vi damer som ønsker oss et rikt og spennende liv med romantikk og begjær oppsøker med det første for å si det slik. Jeg er vel en såkalt "feminin" dame som ikke er kjent for å kompromisse når det gjelder klær og stil, og jeg er like kresen og vanskelig når det gjelder menn som får anledning til å være i min nærhet. Like barn leker ofte best er min erfaring, så man får gjerne noe i samsvar med hva man tilbyr selv også. Hvis du som mann savner damer med stor D så nytter det ikke å komme med ølmage og ufikse klær og en blomsterkvast hvert skuddår.

Da er nok ikke veien lang til de lugubre sjappene på f.eks Pattaya ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Selv er jeg en mann på over 50 som har proffesorat i arkeologi ved et universitet her i landet, og min erfaring er som de andre menn her på tråden at asiatiske kvinner er mer sensuelle og feminine enn de norske. De har langt bedre greie på hvordan de skal holde seg attraktive både utenpå og på det seksuelle planet. Jeg har i løpet av alle de år aldri møtt en norsk kvinne som har noe å stille opp med mot sine asiatiske medsøstre.

snakker du her som professor eller som mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...