Jump to content
AnonymBruker

Sommerhytta 2020.

Recommended Posts

AnonymBruker

Den sofaen Jeanett hadde hjemme var helt rå. Noen som vet hvor den er fra? 

Anonymkode: 5bb3d...af4

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg håper at enten E&A eller J&J vinner hytta. Rett og slett for at jeg liker de best, og at de «fortjener» det mer og vil det mer enn de andre. Ø&L virker litt mer likegyldige, tror ikke de blir like knust som E&A om de ikke vinner. Men jeg tror faktisk at Ø&L vinner hele greia dessverre. 

Anonymkode: adbce...375

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper at enten E&A eller J&J vinner hytta. Rett og slett for at jeg liker de best, og at de «fortjener» det mer og vil det mer enn de andre. Ø&L virker litt mer likegyldige, tror ikke de blir like knust som E&A om de ikke vinner. Men jeg tror faktisk at Ø&L vinner hele greia dessverre. 

Alle har fortjent hytta. Fordi du liker noen bedre enn andre betyr ikke at noen har fortjent den mindre. Skjerpings. 

Anonymkode: ff0f7...8ea

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker at jeg ikke har noe favoritt til å vinne i år. Vel, jeg synes ikke Ø&L fortjener å gå av med seieren, men av de tre andre parene spiller det ingen rolle for meg hvem som vinner.

Anonymkode: 8a7e6...9d7

Hvorfor ikke det? De har da jobbet like mye som de andre? Er det fordi ikke er mainstream? Fatter ikke at det ikke går an å unne folk som har jobba døgnet rundt i ti uker å ikke vinne. Sykt. 

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har fortjent hytta. Fordi du liker noen bedre enn andre betyr ikke at noen har fortjent den mindre. Skjerpings. 

Beklager så meget at jeg ytret min mening da🙄

AnonymBruker

Heia esra og Arber 

Anonymkode: a0d5d...294

Annonse

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jobbe med leseforståelsen din. Vedkommende du siterer (som ikke er meg) har tre argumenter for at E&A eller J&J skal vinne: liker dem bedre, de fortjener det, og de vil det mer enn andre.

At den som skrev det liker dem bedre er derfor ett argument, at de fortjener det mer er et annet. Vedkommende sier altså ingenting om at de andre fortjener det mindre fordi vedkommende liker noen bedre enn andre - det er to forskjellige argumenter.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke det? De har da jobbet like mye som de andre? Er det fordi ikke er mainstream? Fatter ikke at det ikke går an å unne folk som har jobba døgnet rundt i ti uker å ikke vinne. Sykt. 

Det må da være lov å ikke unne folk å vinne, selv om de har jobbet døgnet rundt? Det er ok å ikke ha sansen for noen og mene at noen andre heller fortjener det.

Det eneste syke her er at du blir så hårsår for at noen mener noe annet enn du gjør. Argumenter for hvorfor Ø&L skal vinne, da, siden du åpenbart heier på dem, istedenfor å rakke ned på andre som sier sin mening her inne.

Anonymkode: 7d21e...9e5

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merker at jeg ikke har noe favoritt til å vinne i år. Vel, jeg synes ikke Ø&L fortjener å gå av med seieren, men av de tre andre parene spiller det ingen rolle for meg hvem som vinner.

Hvorfor syns du ikke de fortjener å vinne? 🤔

Anonymkode: 12e6f...fbd

AnonymBruker

Håper absolutt at Ø &L vinner, de har hatt en helt vanvittig progresjon og vært lærevillige hele veien. 

Men, syns jo at alle har vært flinke. Veldig fine hytter alle sammen. Har vært så fin reality serie å følge med på, ikke noe krangling og alle unner hverandre hytta.

I alle andre reality program er det så mye drittslenging og ufin oppførsel, og det er jo premisset.

Kommer til å savne sommerhytta 😍

Anonymkode: 1deeb...111

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper absolutt at Ø &L vinner, de har hatt en helt vanvittig progresjon og vært lærevillige hele veien.

Hvis det er begrunnelsen til at Ø&L vinner.... så må jeg spørre: har ikke alle parene hatt vanvittig progresjon og vært lærevillige hele veien? Både J&J og E&A var like mye på scratch snekkermessig som Ø&L.

Anonymkode: 601c3...6fb

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er begrunnelsen til at Ø&L vinner.... så må jeg spørre: har ikke alle parene hatt vanvittig progresjon og vært lærevillige hele veien? Både J&J og E&A var like mye på scratch snekkermessig som Ø&L.

Anonymkode: 601c3...6fb

Hvis du vil ha flere begrunnelser: Liker stilen og stylingen deres best, syns de er morsomme og livlige, liker plasseringen av hytta. Men, som sagt, alle fortjener og vinne. 

Anonymkode: 1deeb...111

kaleidoskop

Jeg kommer til å grine i morgen, herlighet så mye følelser i dag 😭

Jeg synes alle fortjener å vinne i år. Skikkelig kjipt for de som ikke gjør det. 

Mperle

Så spent på morgendagen. Alle hyttene så fine ut. Spent på hvem som får de ulike hammerne som er igjen. Gleder meg IKKE til å se reaksjonen til de som ikke vinner. Det blir fælt uansett hvor fortjent det er for vinnerne. 

Annonse

AnonymBruker

Synes kamerateamet har gjort en elendig jobb i år. Det er så dårlig filmet at jeg har ikke ord. Man får nesten ikke sett hyttene på en god måte, heller ikke fikk vi sett oppgavene til quizen i dag osv. Det er mer fokus på rompene til jentene 😡🧐 Seriøst, TV2!! Skjerp dere! 

Anonymkode: 960ca...e3f

Kjetil E

Håper Esra og Arber vinner. Tror de for hammeren til Lars. Seriøst er det vel bare far og sønn som eventuelt kan ta den fra dem.

Fra avstemningen blant nabone så det ut som om mange flere hadde stemt på E&A enn de andre. Så ihvertfall ut som det var mye færre kort igjen i kassa deres enn i de andre kassene. Men synet kan bedra, det kan og ha vært mange igjen som skulle avgi sin stemme.

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syns du ikke de fortjener å vinne? 🤔

Anonymkode: 12e6f...fbd

For jeg synes de har levert dårligst arbeid. De har ekstremt mye dårlig snekkerarbeid, og verre feil og mangler enn de tre andre. Jeg synes de dømmes mildere av dommerne. De hadde et såpass håpløst utgangspunkt, at enhver fremgang fremsto som mer imponerende enn hos de andre, som var like uerfarne, men evnet bedre å gjøre pertentlig arbeid.

Jeg er heller ikke like imponert av interiøret deres, og synes de kommer unna med en del shabby og halvgode valg og løsninger, fordi "et naust kan være litt stygt".

Jeg synes heller ikke at de har en like fullgod og gjennomført stil som f.eks. JJ og MC. Altså, hvis man skulle bestilt en sitteplass ute, så hadde man valgt pergolaen til MC, i stedet for plankeslottet til ØL! 

Så det blir bare dumt hvis de vinner.