Gå til innhold

Burde man skrive i søknad at man kan starte omgående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nyutdannet og søker min første relevante jobb etter studiet. Jeg jobber kun helg i min nåværende jobb, og søker jobber som har arbeidstid 8-16. Det er derfor ikke noe overlapp. Jeg har også mulighet til på en dags varsel bytte bort samtlige vakter, så jeg kan i prinsippet starte i ny jobb på dagen. Er det noe jeg burde fremheve i søknaden min?

Anonymkode: 254f8...aeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde det i mange søknader, spesielt de som søkte folk innen kort tid. 

Anonymkode: 64c42...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ansatt mange og JA, det er en fordel at du kan begynne umiddelbart. Så lenge du har en god forklaring hvorfor.

Anonymkode: 7785d...f8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ansatt mange og JA, det er en fordel at du kan begynne umiddelbart. Så lenge du har en god forklaring hvorfor.

Anonymkode: 7785d...f8d

Hvordan forklarer jeg hvorfor på en fin og kortfattet måte?

Anonymkode: 254f8...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forklarer jeg hvorfor på en fin og kortfattet måte?

Anonymkode: 254f8...aeb

Som du sier her, at du er nyutdannet og nå har en helgestilling.

Anonymkode: d0eb4...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å gjøre ting vanskelig, men for min del hadde det ikke utgjort noen forskjell. Vi skriver i utlysningene når stillingen er ledig fra, så kaller vi inn de med interessante søknader/CV-er. Hos oss hadde det altså holdt at du søkte på stillingen, da hadde vi gått ut fra at starttidspunktet vi skrev enten var OK eller at du ville ta det opp i intervjuet.

Anonymkode: 43ef1...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev: