AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #201 Del Skrevet 17. september 2023 Hoia skrev (55 minutter siden): Hva er greia med at skolene har ikke-norske elever? Hva man gjør på grunnskolen er jo ikke det sentrale, så lenge alle lærer seg å skrive, lese. Multikulturelt miljø er jo supert! Du svarte meg. Jeg har ikke noe i mot multikulturelt miljø, jeg sa at jeg ville valgt Oslo øst over Lørenskog. Lørenskog har jeg problemer med😉 Anonymkode: f607c...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #202 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du svarte meg. Jeg har ikke noe i mot multikulturelt miljø, jeg sa at jeg ville valgt Oslo øst over Lørenskog. Lørenskog har jeg problemer med😉 Anonymkode: f607c...0b9 Da trenger du å snakke med noen 😉 Anonymkode: 1fe06...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #203 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da trenger du å snakke med noen 😉 Anonymkode: 1fe06...bc4 Fordi jeg svarer konstruktivt hva jeg ikke liker med det stedet, i en tråd hvor en person spør om hva vi syns om området Lørenskog? Vet du hvordan et forum fungerer? Jeg kjenner folk som bor der, og de trives ikke de heller. Men DU får lov å mene noe annet, uten å foreslå terapi som hersketeknikk. Jeg går allerede til psykolog takk, anbefales😊 Anonymkode: f607c...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #204 Del Skrevet 16. juli Har det noe endret seg i Lørenskog med den nye bysentrum? Anonymkode: 2ec41...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:39 #205 Del Skrevet tirsdag kl 13:39 AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 21.33): Har det noe endret seg i Lørenskog med den nye bysentrum? Anonymkode: 2ec41...fa1 Mange romfolk. Bydeler i Oslo kommune som kjøper leiligheter i kommunen for å leie ut til "sine egner" (stort sett problemfamilier). Mer vold og nark i miljøet Anonymkode: 90a47...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:49 #206 Del Skrevet tirsdag kl 13:49 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange romfolk. Bydeler i Oslo kommune som kjøper leiligheter i kommunen for å leie ut til "sine egner" (stort sett problemfamilier). Mer vold og nark i miljøet Anonymkode: 90a47...e6f Det har jeg ikke sett noe til? men Lørenskog er stort. Det er noe. Områder her jeg definitivt ville holdt meg borte fra, slik som Skårer/Triaden og definitiv Løvenstad. Fjellhamar og Kjenn derimot er fine områder med ressurssterke mennesker (muligens med unntak av området rundt Ahus. Ahus leier ut boliger til sine ansatte der svært rimelig, og mitt inntrykk er at det stort sett er renholderne som bor der). Losby/Sørli er også fine områder, men ligger for «landlig» til etter min smak. Anonymkode: 03475...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:01 #207 Del Skrevet onsdag kl 12:01 Du har ikke sett problemfamilier/romfolk/økt vold/kriminalitet??? 😮 Anonymkode: 90a47...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:05 #208 Del Skrevet onsdag kl 12:05 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har ikke sett problemfamilier/romfolk/økt vold/kriminalitet??? 😮 Anonymkode: 90a47...e6f Mer enn i Oslo, mener du? Anonymkode: 1fe06...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå