AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #141 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skikkelig svertekampanje på gang. Lurer på hva dere er ute etter. Bedre boligpriser? Anonymkode: ec8a1...f2e Definitivt ikke 😅 Som noen skrev tidligere, er det fine områder på Lørenskog. Men det er lett å merke seg at utviklingen går i feil retning. Ville ikke flyttet dit så lenge jeg hadde økonomi til å bo andre steder i Oslo og omegn. Både Groruddalen og Søndre Nordstrand fremstår som mer attraktivt, der skjer det i alle fall en positiv utvikling. Anonymkode: 07d4e...3d6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #142 Del Skrevet 13. august 2021 Skulle jeg flyttet tilbake til Lørenskog så ville jeg flyttet tilbake til Skåreråsen 16. Du finner ikke finere plass i hele Lørenskog med tanke på beliggenhet og utsikt. Eneste som er synd er at det bor mer utlendinger der enn nordmenn og derfor vil jeg ikke tilbake dit. Anonymkode: 99d5f...744 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #143 Del Skrevet 13. august 2021 Vel, jeg bor her og har ikke merket noe til dette grusomme som dere snakker om. Klassene til ungene er særdeles hvite. Bor i attraktivt og dyrt eneboligområde, kan ha noe å si. Men uansett er det også sant at profetien deres er selvoppfyllende. Jo mer man hører at "Lørenskog blir den neste ghettoen", dess mer blir det slik. Anonymkode: ec8a1...f2e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #144 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vel, jeg bor her og har ikke merket noe til dette grusomme som dere snakker om. Klassene til ungene er særdeles hvite. Bor i attraktivt og dyrt eneboligområde, kan ha noe å si. Men uansett er det også sant at profetien deres er selvoppfyllende. Jo mer man hører at "Lørenskog blir den neste ghettoen", dess mer blir det slik. Anonymkode: ec8a1...f2e Helt riktig. Mange som ikke har peiling her. Anonymkode: 23747...ed8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #145 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (På 3.8.2020 den 11.52): Skal flytte til Lørenskog, eller tenker å gjøre det! vil veldig gjerne vite hvordan det er der. ambefaler dere området? Anonymkode: 4f041...673 Bodde der i ni år. Bodde på Rasta/Thurmannskogen. Hyggelig område med for det meste eneboliger og tomannsboliger. Men veldig dyrt, så flyttet til et annet fylke for å få råd til enebolig. Områdene Skårer og Finstad har veldig mange blokker og stor innvandrerbefolkning, så ikke så trygt og harmoniske områder. Rasta, Fjellhamar, Kjenn er de «beste» områdene, men altså veldig dyrt. Når det gjelder skoler så er barneskolene Solheim, Fjellhamar og Rasta ok, men styr unna Åsen og Finstad. Ungdomsskolene Kjenn, Fjellsrud og Hammer er greie, men litt mer uro på Løkenåsen. Anonymkode: b3f2c...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dweinos Skrevet 13. august 2021 #146 Del Skrevet 13. august 2021 Lørenskog var et potensielt fint område i mange år. Noen få steder som feks Fjellhammer er fortsatt bra områder. Desverre har Lørenskog de siste tiår fått slite med de samme problemene som Groruddalen, da det har flyttet inn mange mennesker med begrenset boevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #147 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Definitivt ikke 😅 Som noen skrev tidligere, er det fine områder på Lørenskog. Men det er lett å merke seg at utviklingen går i feil retning. Ville ikke flyttet dit så lenge jeg hadde økonomi til å bo andre steder i Oslo og omegn. Både Groruddalen og Søndre Nordstrand fremstår som mer attraktivt, der skjer det i alle fall en positiv utvikling. Anonymkode: 07d4e...3d6 Jo, det ER fine områder på Lørenskog, men noen her svartmaler HELE Lørenskog, av en eller annen grunn Anonymkode: 1fe06...bc4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #148 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skikkelig svertekampanje på gang. Lurer på hva dere er ute etter. Bedre boligpriser? Anonymkode: ec8a1...f2e Jeg bor her så jeg vil gjerne ha høyere boligpris. Men nei det er ikke noe bra miljø her. Kanskje for de hvite men vi brune skal alltid få dårlig miljø siden staten er rasister. Er for mye folk, bygget for tett samt elendig kollektivtransport. Anonymkode: dae3f...414 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #149 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bor her så jeg vil gjerne ha høyere boligpris. Men nei det er ikke noe bra miljø her. Kanskje for de hvite men vi brune skal alltid få dårlig miljø siden staten er rasister. Er for mye folk, bygget for tett samt elendig kollektivtransport. Anonymkode: dae3f...414 Så flytt ett annet sted da. Anonymkode: 99d5f...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #150 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så flytt ett annet sted da. Anonymkode: 99d5f...744 Når jeg er ferdig studert inshallah. Anonymkode: dae3f...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #151 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg bor her så jeg vil gjerne ha høyere boligpris. Men nei det er ikke noe bra miljø her. Kanskje for de hvite men vi brune skal alltid få dårlig miljø siden staten er rasister. Er for mye folk, bygget for tett samt elendig kollektivtransport. Anonymkode: dae3f...414 Hvor i Lørenskog er det «elendig kollektivtransport»? Anonymkode: 1fe06...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #152 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvor i Lørenskog er det «elendig kollektivtransport»? Anonymkode: 1fe06...bc4 Overalt utenom Togstasjon og Lørenskog sentrum. Anonymkode: dae3f...414 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #153 Del Skrevet 13. august 2021 Jeg er ikke kjent i Lørenskog, så kan ikke snakke om hele området. Men jeg syns området rundt Skårer ikke er trivelig. Gått her noen ganger på kvelden til bussen, og jeg har ikke følt meg trygg. Lite gatebelysning, og lange strekninger hvor man ikke møter folk. Masse bygging også, og ingenting grønt. Anonymkode: 8ee00...c06 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #154 Del Skrevet 13. august 2021 Bor ingen suksessfulle i Lørenskog Anonymkode: dae3f...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #155 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Overalt utenom Togstasjon og Lørenskog sentrum. Anonymkode: dae3f...414 Løgn Anonymkode: 1fe06...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #156 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg er ikke kjent i Lørenskog, så kan ikke snakke om hele området. Men jeg syns området rundt Skårer ikke er trivelig. Gått her noen ganger på kvelden til bussen, og jeg har ikke følt meg trygg. Lite gatebelysning, og lange strekninger hvor man ikke møter folk. Masse bygging også, og ingenting grønt. Anonymkode: 8ee00...c06 Skårer er ikke så hyggelig, men Lørenskog er ikke bare Skårer. Lørenskog er stooor. Noen her glemmer det stadig vekk. Anonymkode: 1fe06...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #157 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bor her så jeg vil gjerne ha høyere boligpris. Men nei det er ikke noe bra miljø her. Kanskje for de hvite men vi brune skal alltid få dårlig miljø siden staten er rasister. Er for mye folk, bygget for tett samt elendig kollektivtransport. Anonymkode: dae3f...414 Staten er rasister? Den var ny. Utdyp gjerne synet ditt. Anonymkode: 0e84d...502 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #158 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bor ingen suksessfulle i Lørenskog Anonymkode: dae3f...414 Nå må du gi deg Anonymkode: 1fe06...bc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #159 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skårer er ikke så hyggelig, men Lørenskog er ikke bare Skårer. Lørenskog er stooor. Noen her glemmer det stadig vekk. Anonymkode: 1fe06...bc4 Skårer bygges ut for tiden, så det blir nok ganske pent der til slutt. Anonymkode: 8c661...420 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 14. august 2021 #160 Del Skrevet 14. august 2021 Føler Lørenskog er fattigmanns-område. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå