Gå til innhold

Brystreduksjon Bh-størrelse før og etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!  

Noen som har fått utført brystreduksjon? Hvilken bh-str. hadde dere før operasjon, og hvilken str. endte dere opp med etterpå? 

Hva var årsaken til brystreduksjon en, og er dere fornøyd med resultatet? 

Jeg bruker i dag str 75 J. Føler egentlig ikke at de er så store, men sliter en del med rygg- og skulder plager, i tillegg til mye hodepine. Har ikke vært til lege ennå, men antar at plagene mine kan relateres til brystene. 

Om jeg skulle gjort noe med brystene er jeg bekymret for at de skal bli for små etterpå. 🙄

Anonymkode: 6e897...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tok brystreduksjon for 2 år siden. Jeg hadde 70 H, har nå 70 C/D. Er veldig fornøyd!

Jeg hadde mye skulder- og nakkeplager. Både leger og andre spurte om jeg ikke ville vente til jeg var ferdig med barn med tanke på at du sannsynligvis ikke får ammet i etterkant. Men jeg er utrolig glad for at jeg bare gjorde nå. Det er ikke verdt det å gå med slike plager. Det finnes så gode erstatninger til barn.

Jeg var også vandt til å ha vondt i hode 3-4 dager i uken, dette er gått betraktelig ned nå. 

Egentlig ingen problem med verken operasjon eller tiden etter, og jeg er fornøyd med hvordan de ble. Det eneste er at jeg mangler følelse rundt arrene og veldig nedsatt følelse i brystvortene. Arrene er forøvrig også veldig fine, og lite synlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde G-cup. Jeg er bare 162 cm høy så jeg ønsket meg en str. som passet til høyden min. Jeg fikk B- cup og er veldig fornøyd for jeg var redd de skulle fjerne for lite. 

Jeg plagdes med nakke og hodesmerter før operasjonen.

Anonymkode: e7f3d...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...