Gå til innhold

Menn: Ønsker dere å bli god på oralsex og hva gjør dere for å bli det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd for deg! Ville definitivt løftet det å ha sex til nye høyder. 

Anonymkode: 1beab...61d

Det blir nye høyder for deg. For han blir det jo det samme.

Anonymkode: c1b4e...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her også. Jeg kom alltid av at eksen slikket meg, men det var jo fordi han lekte propell med tunga på klitorisen, så jeg kom jo ganske lett av det. Men måtte fantasere om andre ting for å være i humøret.... Hadde hjulpet mye på om han brukte fingrene inni meg og befølte/tok på meg samtidig (jeg spurte om han kunne gjøre det men gjorde det ikke), om han sa ting som f.eks at jeg smaker godt, er deilig og sånt. 

Jeg vet noen menn ikke finner klitorisen, da skal jeg gladelig hjelpe til, men det er nesten like ille når han KUN fokuserer på klitorisen og hamrer på den fremfor å beføle resten av underlivet og kroppen. Når jeg suger en mann så bytter jeg på å runke han, suge, runke og suge samtidig, massere ballene/ha de i munne/slikke og suge på de, slikke og suge på penishode, slikke på skafte, slikke/kysse rundt penis, kysse og slikke rundt penis osv, varierer det. Om han liker rimming eller en finger bak så får han det også... Når han nærmer seg orgasme så fortsetter jeg med det jeg gjør, øker intensitet. Har aldri møtt en mann som er like "grundig" og målbevisst og vet hva han driver med der nede. Jeg føler selv jeg er flink til å suge og har utelukkende kun fått positive tilbakemeldinger, så jeg er trygg på det jeg gjør. Mulig menn trenger å bli flinkere til å eksperimentere og bli tryggere på det de gjør. 

Anonymkode: 1b3d0...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...