Gå til innhold

Hjelp!!! Startet på letrozol cd1 istedet for 3 og gyn er på ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jeg ødelagt alt nå??? 

Mensen kom to dager for sent, så mentalt sett hadde jeg hatt mensen i to dager og skulle starte cd3, men har klart starte på dag1.. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor startet du opp så tidlig?

Ja, du kan ha fucket til syklusen din nå. 

Anonymkode: 1ef99...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor startet du opp så tidlig?

Ja, du kan ha fucket til syklusen din nå. 

Anonymkode: 1ef99...172

Feriemodus helt enkelt. Mensen var sen, hadde bare brun spotting i to dager før jeg fikk tidenes blødning. Da startet jeg.

Var rett og slett bare en tankefeil. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feriemodus helt enkelt. Mensen var sen, hadde bare brun spotting i to dager før jeg fikk tidenes blødning. Da startet jeg.

Var rett og slett bare en tankefeil. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Hallo??? Du vet jo at du skal ha blødd offentlig mens i 2-3 dager før du skal starte opp med letrozol

..

Sorry. Men kjenner jeg blir provosert av alle der ute som ikke klarer å følge legens bruksanvisning på hormoner..

 

 

Anonymkode: 1ef99...172

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hallo??? Du vet jo at du skal ha blødd offentlig mens i 2-3 dager før du skal starte opp med letrozol

..

Sorry. Men kjenner jeg blir provosert av alle der ute som ikke klarer å følge legens bruksanvisning på hormoner..

 

 

Anonymkode: 1ef99...172

Offentlig mens? 

Har bare fått beskjed om å starte på syklusdag 3 jeg. Har som sagt spottet i to dager og var kun pga innlegg her jeg følte jeg gjorde feil

Anonymkode: cae7d...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo??? Du vet jo at du skal ha blødd offentlig mens i 2-3 dager før du skal starte opp med letrozol

..

Sorry. Men kjenner jeg blir provosert av alle der ute som ikke klarer å følge legens bruksanvisning på hormoner..

 

 

Anonymkode: 1ef99...172

Jeg cisste ikke hva det var og Googlet.

Dersom TS faktisk bruker dette for brystkreft så synes jeg ikke dj skal være så hard.

Anonymkode: 6df35...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du mener rikelig blødning så kan jeg ji ifølge deg aldri ta letrozol. Jeg har bare blødnikg 1 dag. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg cisste ikke hva det var og Googlet.

Dersom TS faktisk bruker dette for brystkreft så synes jeg ikke dj skal være så hard.

Anonymkode: 6df35...9d6

Nei, bruker det for å bli gravid. Men jeg blør bare i 1 dag. Dette er siste letrozolsyklus før ivf. 

Jeg begynte spotte to dager før mensen, så når jeg fikk hovedblødningen tok jeg letrozol. Vanligvis tar jeg den jo 2 dager etter jeg har blødd, for jeg har kort mens. 

Jeg tenkte rett og slett feil

Men det med åblø i to tre dager har jeg aldri hørt før. 

Min mens varer med en kraftig blødning 1 dag, så lirt brunt på papiret i 2 dager. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo??? Du vet jo at du skal ha blødd offentlig mens i 2-3 dager før du skal starte opp med letrozol

..

Sorry. Men kjenner jeg blir provosert av alle der ute som ikke klarer å følge legens bruksanvisning på hormoner..

 

 

Anonymkode: 1ef99...172

Slutt å være så j frekk!du kan ikke bli så provosert av noe så lite!makan til oppførsel.

TS: DET GÅR heeelt fint. Fullfør antall dager du har fått beskjed om. Jeg har til og med begynt på Letrozol midt i en syklus også jeg,etter beskjed fra gynekolog. Fikk eggløsning da også😊det ordner seg😊

Anonymkode: fb714...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg cisste ikke hva det var og Googlet.

Dersom TS faktisk bruker dette for brystkreft så synes jeg ikke dj skal være så hard.

Anonymkode: 6df35...9d6

Dette er også en heelt vanlig medisin kvinner får i dag for å lage eggløsning. Helt vanlig!

Anonymkode: fb714...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å være så j frekk!du kan ikke bli så provosert av noe så lite!makan til oppførsel.

TS: DET GÅR heeelt fint. Fullfør antall dager du har fått beskjed om. Jeg har til og med begynt på Letrozol midt i en syklus også jeg,etter beskjed fra gynekolog. Fikk eggløsning da også😊det ordner seg😊

Anonymkode: fb714...a88

Takk. Jeg får jo eggløsning av meg selv men har pcos så går på letrozole og metformin for å få kortere syklus. 

Så at en del i USA tar letro fra dag 1 til 5 og. Så er litt ett fett nå da. Er siste syklus med dette:) 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg får jo eggløsning av meg selv men har pcos så går på letrozole og metformin for å få kortere syklus. 

Så at en del i USA tar letro fra dag 1 til 5 og. Så er litt ett fett nå da. Er siste syklus med dette:) 

Anonymkode: cae7d...c2b

Ja, og man kan uansett få eggløsning på forskjellige dager med Letrozol også, jeg fikk eggløsning CD 20 og ble gravid... så det ordner seg😊 hadde bare testet med eggløsningstester fra litt før😊lykke til🌸

Anonymkode: fb714...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og man kan uansett få eggløsning på forskjellige dager med Letrozol også, jeg fikk eggløsning CD 20 og ble gravid... så det ordner seg😊 hadde bare testet med eggløsningstester fra litt før😊lykke til🌸

Anonymkode: fb714...a88

Ja, jeg skal jo ta blodprøve cd20, så finnee vel ut av det :)

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skal jo ta blodprøve cd20, så finnee vel ut av det :)

Anonymkode: cae7d...c2b

Ja, samme jeg gjorde også 😊

Anonymkode: fb714...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo??? Du vet jo at du skal ha blødd offentlig mens i 2-3 dager før du skal starte opp med letrozol

..

Sorry. Men kjenner jeg blir provosert av alle der ute som ikke klarer å følge legens bruksanvisning på hormoner..

 

 

Anonymkode: 1ef99...172

Å bli så sint pga en annens "feil" er virkelig bare merkelig 

Anonymkode: ecde8...5b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bli så sint pga en annens "feil" er virkelig bare merkelig 

Anonymkode: ecde8...5b6

Aner ikke hvorfor hun blir så sint på meg. Jeg har gått på letrozol før også. Da var det dag 5-9. Så 3-7

Pergo var 1-5.

Så jeg bomma litt nå men tenker at så mye hormoner og medisiner jeg har stått på det siste året så.. Enten får jeg eggløsning eller så får jeg jo ikke. Hadde vært fint å få el før dag 19. 

Er veldig vanskelig å vite hva hun mener med offentlig mensen. Regner med hun mener frisk blødning. Det har jeg jo bare 1 dag. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvorfor hun blir så sint på meg. Jeg har gått på letrozol før også. Da var det dag 5-9. Så 3-7

Pergo var 1-5.

Så jeg bomma litt nå men tenker at så mye hormoner og medisiner jeg har stått på det siste året så.. Enten får jeg eggløsning eller så får jeg jo ikke. Hadde vært fint å få el før dag 19. 

Er veldig vanskelig å vite hva hun mener med offentlig mensen. Regner med hun mener frisk blødning. Det har jeg jo bare 1 dag. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Tror hun mente ordentlig mensen :) Resten av innlegget hennes ville jeg bare ignorert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gode råd fra meg her er at om du skal i gang med ivf, så bør du ha bedre kontroll på slikt :) oppstart feil dag kan ha mye å si om en syklus kan brukes. Kjipt å måtte avbryte og vente til neste mens fordi du f.eks begynte på en medisin for tidlig så den gamle slimhinnen ikke blødde ut eller at du startet for sent med cetrotide som skal hindre eggløsning osv osv. 

Bare et vennlig tips fra meg 🌻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Neutral90 skrev:

Eneste gode råd fra meg her er at om du skal i gang med ivf, så bør du ha bedre kontroll på slikt :) oppstart feil dag kan ha mye å si om en syklus kan brukes. Kjipt å måtte avbryte og vente til neste mens fordi du f.eks begynte på en medisin for tidlig så den gamle slimhinnen ikke blødde ut eller at du startet for sent med cetrotide som skal hindre eggløsning osv osv. 

Bare et vennlig tips fra meg 🌻

Ja, men jeg skal ikke ha ivf på lenge da. Er bare siste syklus hvor jeg kun bruker letrozole. 

 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Harefrøken18 skrev:

Tror hun mente ordentlig mensen :) Resten av innlegget hennes ville jeg bare ignorert

Har jo aldri 'ordentlig' mensen jeg.. Jeg har 1 dag blødning liksom.. Denne gangen spotta jeg to dager. 

Anonymkode: cae7d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...