Peony Skrevet 14. juli 2005 #1 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvis syklusen min er ultranormal (første måned uten p-pille), så skal jeg ha EL i dag (IKM 28. juli). Jeg har ikke testet om jeg har EL. Finnes det noen symptomer på EL som jeg kan holde utkikk etter? Jeg har aldri kjent den berømte stikkingen... Fikk plutselig endel kviser i går, kan det være symptomer, eller er det bare på grunn av curry'en jeg spiste? Hvilke symptomer kan man få allerede mellom EL og IKM hvis man er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_la flaca_* Skrevet 14. juli 2005 #2 Del Skrevet 14. juli 2005 Symptomer på EL: øm og hoven mage og ømme pupper kanskje? Mest nyttig er det å følge med på utfloden, eller "sekretet" som det heter. Når det er mest flytende er du på ditt mest fruktbare. Mange har også eggløsningsslim, minner om eggehvite og løser seg ikke opp i vann. EL kommer på siste dag med slim eller dagen etter. Tegn på graviditet før IKM er ikke lett å sette fingeren på, ettersom det varierer fra kvinne til kvinne og fra gang til gang. Ofte er det et tegn dersom kroppen oppleves annerledes enn det du pleier å føle mellom EL og mens. Første gang jeg ble gravid var kroppen dørgende stille, alle vanlige stikkinger ol. var borte. Andre gang var jeg så full av stikking og oppblåsthet og diverse at jeg skjønte noe var på gang. Så det kan variere. Generelle tegn: metallsmak i munnen Frossen/ ekstra varm Stikk i magen vondt i ryggen blør lett i tannkjøttet ømme bryster tydeligere blodårer på brystet sover lett/ urolig blir lett kortpustet, høy puls kort lunte, lett for å gråte tørst og føler stadig for å tisse (soppinfeksjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. juli 2005 #3 Del Skrevet 14. juli 2005 Generelle tegn: metallsmak i munnen Frossen/ ekstra varm Stikk i magen vondt i ryggen blør lett i tannkjøttet ømme bryster tydeligere blodårer på brystet sover lett/ urolig blir lett kortpustet, høy puls kort lunte, lett for å gråte tørst og føler stadig for å tisse (soppinfeksjon) ← Og alle disse kan også være PMS (desverre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå