Gå til innhold

Tidenes mest oppskrytte julefilm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Brunello skrev:

Tre nøtter til Askepott er det en tragedie at blir sendt. Makan til drittfilm må man lete lenge etter. De andre filmene som er nevnt i denne tråden er Oscar-kandidater i forhold.

Tøv! En fantstisk film!

Anonymkode: f987a...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Brunello skrev:

Tre nøtter til Askepott er det en tragedie at blir sendt. Makan til drittfilm må man lete lenge etter. De andre filmene som er nevnt i denne tråden er Oscar-kandidater i forhold.

Her har vi enda en som ikke forstår at en oppskrytt film er ikke det samme som en dårlig film.

Anonymkode: af48b...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi enda en som ikke forstår at en oppskrytt film er ikke det samme som en dårlig film.

Anonymkode: af48b...c5e

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tøv! En fantstisk film!

Anonymkode: f987a...0bd

Det er utelukkende norske kjerringer født fra midten av -60 tallet frem til midten av -80 tallet som ser på og synes den filmen er bra. Kanskje kommer deres døtre i tillegg, som er tvunget til å se filmen hver jul og således har adoptert forholdet til filmen. Og vi snakker på verdens-basis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brunello skrev:

Det er utelukkende norske kjerringer født fra midten av -60 tallet frem til midten av -80 tallet som ser på og synes den filmen er bra.

Strengt tatt er jeg enig med TS. Har prøvd å se den to ganger og gitt opp begge gangene til tross for at jeg er i aldersgruppen sitatet omhandler. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Brunello skrev:

 

Det er utelukkende norske kjerringer født fra midten av -60 tallet frem til midten av -80 tallet som ser på og synes den filmen er bra. Kanskje kommer deres døtre i tillegg, som er tvunget til å se filmen hver jul og således har adoptert forholdet til filmen. Og vi snakker på verdens-basis. 

Ok boomer

Anonymkode: af48b...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok boomer

Anonymkode: af48b...c5e

Jeg er ingen boomer men er født innenfor aldersspennet jeg nevner. Og av mine venninner, er det de satte kjerringene som hvert år gleder deg til tre nøtter, mens de litt mer fremoverlente ikke ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Brunello skrev:

 

Det er utelukkende norske kjerringer født fra midten av -60 tallet frem til midten av -80 tallet som ser på og synes den filmen er bra. Kanskje kommer deres døtre i tillegg, som er tvunget til å se filmen hver jul og således har adoptert forholdet til filmen. Og vi snakker på verdens-basis. 

Den er ikke anerkjent som noe mesterverk slik Love Actually av en eller annen grunn er. Likevel er den mye bedre enn sistnevnte, som er veldig oppskrytt. Nettopp fordi mange feilaktig tror det er en superfilm.

 

Anonymkode: f987a...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er ikke anerkjent som noe mesterverk slik Love Actually av en eller annen grunn er. Likevel er den mye bedre enn sistnevnte, som er veldig oppskrytt. Nettopp fordi mange feilaktig tror det er en superfilm.

 

Anonymkode: f987a...0bd

Den er absolutt ikke bedre. Det er svært middelmådige skuespillerprestasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Brunello skrev:

Den er absolutt ikke bedre. Det er svært middelmådige skuespillerprestasjoner.

Siden filmen er dubbet er det vanskelig å vurdere skuespillet. 

Men det er jo et stykke fra at det er en drittfilm og Love Actually en Oscar-kandidat i forhold, til at førstnevnte bare ikke er bedre.

Anonymkode: f987a...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden filmen er dubbet er det vanskelig å vurdere skuespillet. 

Men det er jo et stykke fra at det er en drittfilm og Love Actually en Oscar-kandidat i forhold, til at førstnevnte bare ikke er bedre.

Anonymkode: f987a...0bd

Det er flere skuespillere i Love Actually som har vært Oscar-nominerte / nominerte til store filmpriser, så det er ikke så veldig langt fra. Ingen i tre nøtter til Askepott.

Endret av Brunello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 nøtter til askepott er det verste oppskrytte mølet noensinne.

Anonymkode: 158b9...883

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Brunello skrev:

Det er flere skuespillere i Love Actually som har vært Oscar-nominerte / nominerte til store filmpriser, så det er ikke så veldig langt fra. Ingen i tre nøtter til Askepott.

Haha, det er da mange Oscar-nominerte som har møkkafilmer på merittlisten, så det betyr ingenting. Hvor mange Oscars ble det på Love Actually? Like mange som Håkon Håkonsen fikk.

Og Askepott-filmen er fra tidligere Tsjekkoslovakia, ikke vanlig med flust av Oscars til slike filmer uansett hvor bra de er.

Anonymkode: f987a...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 nøtter til askepott er det verste oppskrytte mølet noensinne.

Anonymkode: 158b9...883

Er den kritikerrost, siden du mener den er oppskrytt?

Anonymkode: f987a...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier meg enig. Jeg har sett den en gang og likte den ikke noe særlig.

Men jeg elsker The Holiday da! 😍 

Anonymkode: 3ec0a...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeelsker Love Actually❤️❤️❤️

Anonymkode: a5e6d...8c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...