Gå til innhold

Dinosaurene skal vist være tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen lærte ingenting av Jurassic Park... 

Anonymkode: 36636...b5f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om man kan gjøre det eller ikke, så er det 5 filmer! om hvorfor dette er en dårlig ide`....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bør kanskje heller fokusere på å slutte å utrydde arter, i stedet for å gjennopplive dinosaurer?

Anonymkode: 12959...02b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om vi ikke hadde nok med koronatiltakene; nå skal man i tillegg risikere å få en brølende Tyrannosaurus Rex etter seg når man handler melk på KIWI ...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.8.2020 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Overskriften på denne tråden er misvisende. Det står jo ikke at man kan få dinosaurer tilbake, det står at fugler er det nærmeste man kommer.

 

Anonymkode: 9cb28...d0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De har allerede bekreftet at det er alt for lite DNA-rester igjen i fossilene til at det er fysisk mulig å reprodusere en dinosaur.
Fugler er fortsatt det nærmeste man kommer i dag, og den som visstnok er nærmest en tyrannosaur i dag er den vanlige høna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2020 den 3.51, Bix skrev:

Som om vi ikke hadde nok med koronatiltakene; nå skal man i tillegg risikere å få en brølende Tyrannosaurus Rex etter seg når man handler melk på KIWI ...

DETTE! Gjorde dagen!😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, gladjenta96 said:

DETTE! Gjorde dagen!😂

Kanskje ikke så lett å holde humøret oppe i disse koronatider, men så lenge man holder god avstand, er det fortsatt lov til å smile ... smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gammelt nytt, men som de sier i artikkelen: finnes ikke godt nok DNA. Vi får si oss fornøyd med hønene 😊

Anonymkode: dd46b...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2020 den 17.02, Minya skrev:

De har allerede bekreftet at det er alt for lite DNA-rester igjen i fossilene til at det er fysisk mulig å reprodusere en dinosaur.
Fugler er fortsatt det nærmeste man kommer i dag, og den som visstnok er nærmest en tyrannosaur i dag er den vanlige høna.

Dette gir en ny dimensjon til utpsykingen de nesten fullvoksne hanekyllingene til eks-sjefen forsøkte seg på! Jeg gikk bortover grusgangen på vei til jobb, og hørte en tassing i grusen bak meg som raskt kom nærmere. Når jeg snudde meg og så på dem stoppet de opp, og lot som de drev med helt andre ting. Når jeg gikk videre kom tassingen raskt nærmere igjen. Og sånn fortsatte vi noen ganger til jeg kom frem til inngangsdøra, og hanekyllingene måtte finne noen andre å jakte på ... Og denne "dansen" drev vi med hver morgen i flere uker. 🤣 (Jeg fant aldri ut hva som hadde skjedd om jeg bare gikk rolig videre uten å snu meg. Jeg mistenker at jeg hadde fått et realt hakk eller to i akillesen.)

Men nå er DET oppklart: Det var tyrannosaurus-genene som slo inn! 😁 

Anonymkode: 37684...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 8/6/2020 at 3:51 AM, Bix said:

Som om vi ikke hadde nok med koronatiltakene; nå skal man i tillegg risikere å få en brølende Tyrannosaurus Rex etter seg når man handler melk på KIWI ...

Vi brøler ikke! Vi er mer snikende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fugler er dinosaurer. Jeg leste et sted at tyrannosaurus rex hadde fjær, så disse fuglene er egentlig små TR.

Anonymkode: bc1a7...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Fugler er dinosaurer. Jeg leste et sted at tyrannosaurus rex hadde fjær, så disse fuglene er egentlig små TR.

Anonymkode: bc1a7...eac

Ikke bare Tyrannosaurus Rex, det er ekstremt mange fossil-eksempler på at de aller fleste land-dinosaurer hadde en eller annen form for fjærdrakt.
Feks burde alle dinosaurene i Jurassic Park hatt fjær i mer eller mindre mengder og velociraptorene burde både vært tett fjærbekledd, i tillegg til noe ekstra fancy fjær på hodet. (og det er ikke velociraptorer egentlig i JP, men deinonychus, som er på størrelse med dem i filmene. Spielberg syntes bare at velociraptor hørtes kulere ut. I virkeligheten var velociraptor ikke særlig større enn en kalkun)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Alle tror, hva dinosaurene er borte.

To dinosaurer Putin og Lukasjenko gjensto.😁 

Anonymkode: c6775...372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de det? Da blir jesus og ha mye å gjøre. Når han må plukke opp all dritten etter dem. Lurer på om djevelen kommer til ta seg en ridetur med godeste T-rex. 

Anonymkode: 655dc...ab7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 12.53, T-Rex skrev:

Vi brøler ikke! Vi er mer snikende.

Det ble sagt i en dokumentar at de lagde en mer murrende malelyd enn brøling.

Anonymkode: 60f9f...89c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ble sagt i en dokumentar at de lagde en mer murrende malelyd enn brøling.

Anonymkode: 60f9f...89c

Det tror jeg på.

:ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...