Gå til innhold

Bursdag på lekeland.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en liten diskusjon i heimen om hvordan bursdagen skal feires i år. Lekeland har kommet opp som en mulighet, men når tenker du at barn er for gamle til å feire bursdagen der?

Anonymkode: 4e5f4...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel enklest å spørre barnet hva det ønsker. 

Anonymkode: ad51e...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på lekelandet og barnet. Sønnen min blir 9 og vurderte Eventyrfabrikken, men synes Leos Lekeland er blitt kjedelig. (Kan være fordi vi har vært der mest også, da det er nærmest.) Men valget falt på trampolinepark, er visst det som er mest stas nå.

Anonymkode: 9aad6...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet ønsker det, men er ikke av de mest modne. Så det er litt kjedelig hvis alle gjestene har vokst fra det, da kan det heller være lurt å velge f.eks Rush.

Anonymkode: 4e5f4...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år var min da han feiret der

Anonymkode: c6167...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på maks begrensning på antall deltakere på privat arrangement jf myndighetene. Tror det er totalt 50 per arr? Selv om dere kanskje er under 50 personer på det, så må man nødvendigvis telle med de andre i samme rommet som dere? Så da blir det fort mer enn 50? Jeg hadde aldri feiret det på en slik plass nå til dags.

Anonymkode: f6043...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husk på maks begrensning på antall deltakere på privat arrangement jf myndighetene. Tror det er totalt 50 per arr? Selv om dere kanskje er under 50 personer på det, så må man nødvendigvis telle med de andre i samme rommet som dere? Så da blir det fort mer enn 50? Jeg hadde aldri feiret det på en slik plass nå til dags.

Anonymkode: f6043...d86

Jeg regner vel med at det er noe hvert lekeland har kontroll på?

Anonymkode: 4e5f4...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekeland nå i korona tiden? Hadde ikke latt barnet å delta. 

Anonymkode: bb18a...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lekeland nå i korona tiden? Hadde ikke latt barnet å delta. 

Anonymkode: bb18a...176

Enig. Helt uaktuelt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lekeland nå i korona tiden? Hadde ikke latt barnet å delta. 

Anonymkode: bb18a...176

Det har jeg ikke tenkt på som et problem engang. De går på skolen med masse unger, idrett har startet opp igjen osv. Ser ikke helt hvorfor lekeland skulle bli et stort problem?

Anonymkode: 4e5f4...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke tenkt på som et problem engang. De går på skolen med masse unger, idrett har startet opp igjen osv. Ser ikke helt hvorfor lekeland skulle bli et stort problem?

Anonymkode: 4e5f4...b5b

Masse kontaktflater som alle tar på, svette unger inne på et avgrenset området og elendig renhold på de lekelandene vi har vært på (det var før korona, men dog). Mine barn hadde måttet takket nei om de hadde fått invitasjon til noe sånt i disse dager. 

Anonymkode: e052a...343

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det har jeg ikke tenkt på som et problem engang. De går på skolen med masse unger, idrett har startet opp igjen osv. Ser ikke helt hvorfor lekeland skulle bli et stort problem?

Anonymkode: 4e5f4...b5b

Min erfaring tilsier at de som jobber på slike steder aldri sier i fra til folk dersom man ikke overholder interne oppfordringer som er formidlet via skilt. De bryr seg ikke. Det er vårt ansvar som enkeltmennesker å sørge for egen helse, dermed bør man droppe slike steder nå.

Anonymkode: f6043...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring tilsier at de som jobber på slike steder aldri sier i fra til folk dersom man ikke overholder interne oppfordringer som er formidlet via skilt. De bryr seg ikke. Det er vårt ansvar som enkeltmennesker å sørge for egen helse, dermed bør man droppe slike steder nå.

Anonymkode: f6043...d86

Mulig jeg er rar, men jeg er ferdig med korona i hodet mitt nå. Ja, det er der, og ja jeg følger retningslinjene som er der. Men jeg tenker ikke over det i hverdagen lenger. Det kommer til å komme mer og mindre smitte, men frem til det kommer en vaksine så kommer det til å være der, og det er så lite dramatisk at jeg bruker veldig lite tid på å tenke på det.

Anonymkode: 4e5f4...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lekeland nå i korona tiden? Hadde ikke latt barnet å delta. 

Anonymkode: bb18a...176

Samme her. Ville ikke sent mitt barn dit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...