Gå til innhold

Kan jeg bli nektet å bli barnehagelærer pga. tiltalt som siktet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.8.2020 den 18.25, Curlyme skrev:

Du stod som eier og det ble brukt  av andre. Du må være siktet pga noe mer. Kona de vet noe du ikke vil fortelle oss. Det er hårreisende og jeg tror mange mødre er enig med meg at en som et siktet for ovegrep skal få lov å jobbe i barnehage. Finn deg en annen jobb. 

Nei, hvis de skal undersøke PC-en hennes, noe de må gjøre hvis de skal finne ut om det er overgrepsmateriale på den, så MÅ hun være siktet. Det er ikke mer til enn det. 

Anonymkode: 8aa88...2ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.8.2020 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig, ingen her sier jo at han er dømt. Poenget er at han vil jobbe med barn, og jeg tenker at der går grensa når man har blitt siktet for overgrep, dømt eller ikke. Det er en relativt liten pris å betale for å beskytte små barn. For la oss være ærlig, det er mange skyldige overgripere hvor saken også henlegges fordi det er for lite bevis. Og jeg fatter ikke at Ts ikke selv vil holde seg langt unna barn etter å ha vært gjennom noe så traumatisk som en falsk overgrepssiktelse må være, om man faktisk er uskyldig. 

Anonymkode: 776b7...eaa

Okei. Hvis jeg sender inn en anmeldelse på at du har overgrepsmateriale på din PC. Da må politiet opprette sak, og de må undersøke PC-en din. For at de skal kunne undersøke (ransake) PC-en din, må du ha status som siktet.

Så viser det seg at det er nada hold i denne påstanden. Du har ingenting overgrepsmateriale. Det er bare en fremmed som vil ødelegge for deg, fordi du sier idiotiske ting på nett. Så saken blir selvfølgelig henlagt. Du har ikke gjort noe galt.

Men du skal selvfølgelig aldri, aldri, få jobbe med barn. Der må grensa gå. Du har tross alt vært siktet i en overgrepssak. 

Anonymkode: 8aa88...2ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...