Gå til innhold

69 kommuner fra hele landet er berørt av Hurtigruten-utbruddet


Den Sagnomsuste

Anbefalte innlegg

On 8/1/2020 at 7:16 PM, NorthernLight said:

Hva er galt med deg?

Det er mange som mener det der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/1/2020 at 7:55 PM, AnonymBruker said:

Har 3 nære bekjente som døde av kreft pga avbrutt kreftbehandling i mars og april.Behandlingen ble avbrutt fordi sykehusene ble stengt . Myndighetene var helt hysteriske. 

Er det verre å dø av Covid 19 enn av kreft, jeg bare spør deg som er så oppegående og altvitende?

Anonymkode: 55680...4bc

tror ikke på dette i det HELE tatt.  Har også venner som kjemper mot kreft og nødvendig behandlinger ble IKKE berørt og de fikk behandlinger gjennom hele koronakrisen.  Skjerp deg. 

Anonymkode: 5e214...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir blanke i hva du tror , dette er fakta.

Hvilken interesse tror du jeg har for å lyve om dette? Er du helt fjern?

Anonymkode: 55680...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt uinteressert i hvor mange som er i karantene i Bergen kommune eller i kommunen jeg jobber i, til ethvert tidspunkt. Det som interesserer meg, er antall smittede/nye smittetilfeller.

Anonymkode: 1d58a...257

Her har du kommunene. Blir oppdatert fortløpende:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/lApWWG/dette-vet-vi-om-kommunene-som-er-beroert

Anonymkode: 6d58b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/1/2020 at 7:21 PM, SoWhat? said:

Hvorfor bruker du ordet hysteri? Er det hersketeknikk? 

Hva med at folk er oppriktig bekymret med veldig god grunn? Å være bekymret er ikke det samme som hysteri. 

De som kaller alle for hysterisk bare de følger myndigheTenes anbefalinger har litt tungt for å ta til seg kunnskap som er faktabasert. De ,nagler nok også litt evner hva gjelder å skjønne at ikke alle er som dem.....

så forsvarer de du skap, egoisme og arroganse ved å gjøre det mobbere gjør; gå til angrep på,de flinkeste elevene i klassen. Sørg for å latterliggjøre de ned på deres nivå.

Anonymkode: 6e0da...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, kølla said:

Endelig fant vi noe som ikke gir litt posivitet i hverdagen.  Hurra.  

hvorfor sitter du og leser her hvis du blir så påvirket av å ha en diskusjon om dette da? 

Anonymkode: 5e214...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...