Gå til innhold

Hva skal et barn ha i "timelønn"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spurte barnet mitt (som ikke er så begeistret for hund) hva barnet kunne gått med på. Hun sa 150 eller 200

Anonymkode: 699f4...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slektning skal få passe hunden mot betaling, foreldrene skal være til stede og holde skjult øye med at det går bra (hadde aldri latt den ha den alene). Antar barnet er 10-12 år, er ikke god på å huske sånt😂 

Den skal passes i omtrent 2 timer. Hva er grei betaling for tida? Da jeg var barn passet jeg hunder for 25 kr, og da gikk jeg tur i alt fra 20 min til 2 timer, men dette var jo andre tider. Vil ikke gi for mye i tilfelle vi vil ha en ordning der barnet kan gå turer og passe den hjemme ved behov, og at det er forventet en for høy sum hver gang. 

Anonymkode: dca91...34f

Jeg ville gitt 100-200 kr for 2 timer, alt etter som hva som må gjøres. Hvis hunden må ut på tur, så kan barnet få litt mer penger enn hvis h*n bare skal passe på hunden hjemme. Kan ikke du diskutere dette med foreldrene, så kan dere bli enige om en pris? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar (utenom dere som lager egne spørsmål i tomskallene deres som jeg aldri spurte om, typisk KG). 

Barnet fikk 100kr. Hen ble glad og fikk sin første arbeidserfaring, som var grunnen til at dette ble snakk om. Kjekt å kunne hjelpe til med det. 

Anonymkode: dca91...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å passe en hund i to timer er en jobb? 😂

Har du noensinne hatt en jobb?

Anonymkode: 4c1a4...0d2

Har jobbet siden jeg var 12 jeg så ja. Frekk du

Anonymkode: 236f9...bd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...