Gå til innhold

Må slikke mere fitte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i et forhold der dama ikke lar meg slippe til så ofte som jeg ønsker. Jeg går kronisk rundt og fantaserer om å slikke og blir urolig av det, fordi hun så sjeldent lar meg gjøre det. Hun sier hun liker at jeg gjør det, men at hun ikke er komfortabel med å slippe meg til hvis hun ikke føler seg nydusjet og 110% ren. Jeg vil slikke henne og sliter med å konsentrere meg om enkle ting bare fordi jeg fantasrer om å slikke henne. Skal jeg fortelle henne det eller må jeg bare godta at hun er sånn? Eksen min lot meg slikke henne hele tiden og da følte jeg meg mye mer i balanse.

Anonymkode: c22b6...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det stemmer at dama di liker det, kan du vel foreslå at hun dusjer før dere legger dere, og hva du tenker du har lyst til å gjøre? Hvis det er sånn at hun føler hun må forberede seg.


Forferdelig overskrift btw.

Anonymkode: 49dbc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et nei for et nei.

Hun har gitt helt klart uttrykk for at dette er noe hun ikke ønsker. Dersom det er vanskelig for deg, så anbefaler jeg deg å finne en annen som ønsker dette like ofte som du. Her i Norge tvinger vi ikke folk til seksuelle handlinger de ikke ønsker å utføre - verken med vold, eller mas og manipulasjon. Dette er ulovlig. 

Anonymkode: d8061...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Aksepter det. Dama di liker ikke at du slafser i underlivet med den firfisletunga di.
Kjøp deg en saftis å slikke på.  

Anonymkode: ae5a7...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stapp huet inn i et gresskar og bli der noen dager, så kan dere begge få fred...

Anonymkode: 969d9...c90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta et nei for et nei.

Hun har gitt helt klart uttrykk for at dette er noe hun ikke ønsker. Dersom det er vanskelig for deg, så anbefaler jeg deg å finne en annen som ønsker dette like ofte som du. Her i Norge tvinger vi ikke folk til seksuelle handlinger de ikke ønsker å utføre - verken med vold, eller mas og manipulasjon. Dette er ulovlig. 

Anonymkode: d8061...b12

I et forhold må man tåle at partneren spør. Så får man si nei hvis man ikke vil. TS her spør, og respekterer det de gangene han får nei. 

Kanskje partneren synes det er slitsomt å måtte avvise ham, men loven beskytter ikke mot absolutt alt ubehag her i livet.

Det TS gjør er kanskje masete og usjarmerende, men ikke overgrep. 

 

Anonymkode: a7002...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...