Gå til innhold

Hvorfor er han nå plutselig så interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr jeg hadde en greie med i ca. 1 år. Han var ikke interessert i noe forhold, men møttes jevnlig inntil nå siden han har flyttet. Han er nå i utlandet, men skal flytte til en by 7 timer unna meg til høsten. 

Hver eneste dag sender han melding til meg, masse kysseemojier, han sier han savner meg osv.

Jeg var dødsforelska for ca. et halvt år siden, men jeg er ikke så forelsket nå lenger. Jeg har egentlig møtt noen ny, og håper jo at det skal bli noe der. Men han gamle vil jo nå at jeg skal besøke han i Oslo, flytte dit. Hvorfor er han plutselig slik når han kun for noen måneder siden, da vi faktisk bodde på samme sted, da sendte han nesten aldri meldinger, skulle vi møtes var det alltid på hans premisser. 

Jeg synes det er merkelig. 

Anonymkode: a255e...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les deg opp på loven om tiltrekning. 

Anonymkode: 1d8c9...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du ikke er like tilgjengelig nå. Forbuden frukt smaker best.

Endret av Sprinkle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåt. Blokkert fra min side, i hvert fall. 

Anonymkode: 693bf...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg hadde en greie med i ca. 1 år. Han var ikke interessert i noe forhold, men møttes jevnlig inntil nå siden han har flyttet. Han er nå i utlandet, men skal flytte til en by 7 timer unna meg til høsten. 

Hver eneste dag sender han melding til meg, masse kysseemojier, han sier han savner meg osv.

Jeg var dødsforelska for ca. et halvt år siden, men jeg er ikke så forelsket nå lenger. Jeg har egentlig møtt noen ny, og håper jo at det skal bli noe der. Men han gamle vil jo nå at jeg skal besøke han i Oslo, flytte dit. Hvorfor er han plutselig slik når han kun for noen måneder siden, da vi faktisk bodde på samme sted, da sendte han nesten aldri meldinger, skulle vi møtes var det alltid på hans premisser. 

Jeg synes det er merkelig. 

Anonymkode: a255e...9c0

En slik type hadde jeg lett skygget unna! Hadde i alle fall ikke hatt mer å gjøre med vedkommende når det er en ny på vei inn i ditt liv. Han hadde sin sjanse og har ikke brukt den. Det sier litt om interessen også, god nok for sex og litt hygge, men ikke noe mer. Nå er han garantert i beit for akkurat dette, og da er du den letteste utveien på kort sikt og sex. Går aldri tilbake til en ex som ikke har prioritert meg og egentlig valgt meg bort. Der går grensen.

Anonymkode: 31085...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp han inn, vær deg selv og gi av deg selv......... Så skal du se han tar bena på nakken og aldri snakker med deg igjen. Voksne menn som bare vil ha det de ikke kan få vil aldri endre seg. Man får et grusomt liv med slike. 

Anonymkode: 0469e...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...