Gå til innhold

Tripp tapp eller sitty?

Gjest Gjest_Marijenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marijenta_*

Hei! Skal kjøpa stol til vesla i dag, valget står mellom Stokke Trip Trap eller Sitty.

Er det nokon som har erfaringar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tripp trapp-stolen til Stokke, og er kjempefornøyd :) Med bøylen kommer de små seg ingen vei. Det er altså ingen fare for at de skal klare å klatre ut. I alle fall er det den erfaringa vi har.

I tillegg er det så flott at tripp trapp-en kan brukes leeeeenge. Hjemme hos mamma er den gamle tripp trapp-en vår fremdeles hyppig brukt, av både små og store romper. Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos mamma og pappa har vi tripp-trapp stol og gutten vår elsker å sitte i den. Her hjemme har vi en sånn stol du kan slå ned sånn at du får bord på den.

Anbefaler varmt tripp-trapp stolen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripp Trapp är suveränt.

Är barnet riktigt litet finns det en babyinsats till. En mjuk sits med ryggstöd som gör att de sitter riktigt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tripp trapp-stolen til Stokke, og er kjempefornøyd :) Med bøylen kommer de små seg ingen vei. Det er altså ingen fare for at de skal klare å klatre ut. I alle fall er det den erfaringa vi har.

I tillegg er det så flott at tripp trapp-en kan brukes leeeeenge. Anbefales på det varmeste.

Jepp ;)

Endret av Pimbila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marijenta (trådstartar)

Takk for svar! :)

Er det ingen som har erfaring med sittystolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Har ingen erfaring med Sitty, men masse med Stokkes Tripp-Trapp! Hadde min egen da jeg var liten, og den regner jeg med at også mine barnebarn kan bruke når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk en sånn Hokus-Pokus stol til lillen. Den kan vendes på to sider, en med ratt og en med bord, og så vanlig høy stol. Hadde en sånn da jeg var liten, og er kjempefornøyd med den til lille også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt har arvet tripp-tarpp-stolen som eg brukte då eg var "lita"...

Vi brukte stolane ganske lenge- syns eg å huske.

Syns den stolen er genial- solid og trygg.

Anbefalast sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...