Gå til innhold

Haha, så noen med munnbind og visir på butikken Istad... 😂


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsomt skue! Tenker da på visiret (bruker munnbind selv)  :) så skikkelig bra ut! Hun hadde hansker også som hun tok på mobilen og varene sine med. Kanskje det er det jeg mangler i munnbindskuffen min (ja, jeg har en egen skuff full av munnbind *hysteriker), et visir  :)

har noen andre her inne sett privatpersoner med visir ennå? 

Anonymkode: 88d81...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte google hva visir er. Har aldri sett noen med det, men plenty folk med munnbind her jeg bor. 

Anonymkode: 0e312...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en av dem som har vært i syden, har mistanke om at hun har corona selv, og gir blaffen i karantene. Jeg tror jeg hadde tørket av meg fliret og holdt meg unna i stedet.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun vasket telefonen før hun tok den med inn på butikken. Og spritet hendene sine før hun tok på hansker. Hun tok på telefonen og matvarer og har overført bakterier til andre steder. Men for all del. Det er bra folk gjør noe. 

Anonymkode: 54eb3...7b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visir er smart! Det er enkelt å rengjøre, holder evt smitte borte fra hele ansiktet, samt at man med mindre sannsynlighet tar seg i ansiktet og så på andre steder.

Anonymkode: 22425...c57

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Morsomt skue! Tenker da på visiret (bruker munnbind selv)  :) så skikkelig bra ut! Hun hadde hansker også som hun tok på mobilen og varene sine med. Kanskje det er det jeg mangler i munnbindskuffen min (ja, jeg har en egen skuff full av munnbind *hysteriker), et visir  :)

har noen andre her inne sett privatpersoner med visir ennå? 

Anonymkode: 88d81...da5

Hun kanskje har pårørende som er alvorlig syk? Eller kanskje kraftig angst. Trenger du å gjøre narr av hun?? Men det er ikke særlig smart å ta på mobilen i butikken med mindre man desinfiserer den etterpå..

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg absolutt ingenting, så lenge ikke vedkommende begynner å skjelle ut folk uten visir. :) 

Anonymkode: 415d6...8a3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt skue! Tenker da på visiret (bruker munnbind selv)  :) så skikkelig bra ut! Hun hadde hansker også som hun tok på mobilen og varene sine med. Kanskje det er det jeg mangler i munnbindskuffen min (ja, jeg har en egen skuff full av munnbind *hysteriker), et visir  :)

har noen andre her inne sett privatpersoner med visir ennå? 

Anonymkode: 88d81...da5

Hva er så gøy med dette? 

Enten er personen veldig redd for å bli smittet. Det er ikke gøy. 

Eller så er personen smittebærer. Det er heller ikke gøy. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er morsomt egentlig at noen går til store lengder for å beskytte seg?

Kanskje personen har hatt kreft? Kanskje personen har alvorlig sykdom og må beskytte seg, men likevel må ha noe på butikken?

Anonymkode: 2df40...624

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ler av at hun har visir men har selv en skuff full av munnbind? Ja det er skikkelig morsomt at noen gjør alt de kan for å beskytte seg altså. 

Anonymkode: 31976...abf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså , kanskje kommentaren min var litt ''harsh'', men synes at folk skal kan slutte å latterligjøre folk som bruker masker i Norge snart... Pandemien har vart i vel 4 måneder nå, og folk bør ikke være overrasket av å se dette nå.

 

Noen er så godt som død om de får dette viruset, derfor er det litt hån at folk skal le og peke når hvis man MÅ et ærend eller noe.

 

La meg se... Hvilke land er det som ikke anbefaler masker? Sudan, Hviterussland... tror det var det...

føles flott å være på den lista med gitt : )

Anonymkode: 2df40...624

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.8.2020 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Måtte google hva visir er. Har aldri sett noen med det, men plenty folk med munnbind her jeg bor. 

Anonymkode: 0e312...d69

Hvor bor du? Jeg bor i Drammen og her er jeg en av få som går med maske...

 

På 1.8.2020 den 10.46, teknosilje skrev:

Har sett folk med gassmaske.... 🙈 Utrolig flaut! Men det hjelper jo...

Sånn world war II greie liksom...? Fantastisk! 

 

På 1.8.2020 den 10.47, NorthernLight skrev:

Hun kanskje har pårørende som er alvorlig syk? Eller kanskje kraftig angst. Trenger du å gjøre narr av hun?? Men det er ikke særlig smart å ta på mobilen i butikken med mindre man desinfiserer den etterpå..

Gjorde ikke narr av henne, nei. Synes bare det var et morsomt skue. Hadde jeg lagt ut bilde og navn ville jeg gjort skikkelig narr, men det gjør jeg jo selvsagt ikke!

 

På 1.8.2020 den 10.49, stan skrev:

Hva er så gøy med dette? 

Enten er personen veldig redd for å bli smittet. Det er ikke gøy. 

Eller så er personen smittebærer. Det er heller ikke gøy. 

 

Lighten up! Synes bare det var et komisk skue  :)

 

På 1.8.2020 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Hva er morsomt egentlig at noen går til store lengder for å beskytte seg?

Kanskje personen har hatt kreft? Kanskje personen har alvorlig sykdom og må beskytte seg, men likevel må ha noe på butikken?

Anonymkode: 2df40...624

Neida, ønsker henne alt godt! Er nok bare ikke vant til å se sånt andre steder enn hos tannlegen :)

 

På 1.8.2020 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Du ler av at hun har visir men har selv en skuff full av munnbind? Ja det er skikkelig morsomt at noen gjør alt de kan for å beskytte seg altså. 

Anonymkode: 31976...abf

Tro meg, jeg ser ironien! Jeg er litt hysterisk selv, jaja, mer enn litt faktisk! Visir er ikke så dumt, men jeg er ung og utenfor risikogruppa så tror munnbind greier seg.

 

- ts 

Anonymkode: 88d81...da5

Endret av Kragebein
Ryddet for nedsettende innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså , kanskje kommentaren min var litt ''harsh'', men synes at folk skal kan slutte å latterligjøre folk som bruker masker i Norge snart... Pandemien har vart i vel 4 måneder nå, og folk bør ikke være overrasket av å se dette nå.

 

Noen er så godt som død om de får dette viruset, derfor er det litt hån at folk skal le og peke når hvis man MÅ et ærend eller noe.

 

La meg se... Hvilke land er det som ikke anbefaler masker? Sudan, Hviterussland... tror det var det...

føles flott å være på den lista med gitt : )

Anonymkode: 2df40...624

Jeg har brukt maske siden juni så er helt med på den  :) Kanskje blir visir mer vanlig også så hvem vet...?

- ts 

Anonymkode: 88d81...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt skue! Tenker da på visiret (bruker munnbind selv)  :) så skikkelig bra ut! Hun hadde hansker også som hun tok på mobilen og varene sine med. Kanskje det er det jeg mangler i munnbindskuffen min (ja, jeg har en egen skuff full av munnbind *hysteriker), et visir  :)

har noen andre her inne sett privatpersoner med visir ennå? 

Anonymkode: 88d81...da5

Jeg har gått inn på en butikk (hadde et høyst nødvendig ærend) og brukte da visir og hansker. Hadde ikke munnbind tilgjengelig, er et par måneder siden. Hadde vel og merke ikke mobilen med inn og tok ikke på andre varer enn de jeg skulle ha. 

Skulle jeg bli syk, vil det gå utover jobben min og jeg har en butikk som virkelig har hatt en oppsving i koronatiden, for meg er de ansatte og lettjente penger viktigere enn hva noen synes om visiret mitt ;) Og gir jeg noen en god latter pga dette, så er det bare hyggelig. Så kan jeg heller le hele veien til banken, frisk som en fisk. 

Nå har jeg byttet ut visiret med munnbind og bruker det uten tanke på hva andre tenker og synes. Folk holder i tillegg så mye mer avstand om jeg har munnbind ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn world war II greie liksom...? Fantastisk! 

 

- ts 

Anonymkode: 88d81...da5

Ja, sånn du ser på film på en måte. Har jo aldri sett det IRL så ble litt satt ut... 🤣 Men det var i mars/april. Da det tok helt av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne bruken av munnbind øker nå i disse ferie-avslutt-tider, hadde jeg nok først og fremst tenkt at dette var noen som var redd de skulle være bærere av smitte etter en tur til utlandet/over grensen, og bar dette for å være sikker på å ikke smitte andre. Det synes jeg er flott. . Forhåpentligvis er dette ikke, en som har corona, og er ute og surrer likevel.

Jeg synes også det er flott at noen , av frykt for corona, tørr gå ut med munnbind. Det gjør det lettere for andre også å tørre. Både de som tror de kan bli smittet, og de som er redd for at de kan  smitte andre og ønsker å være forsiktige.

At munnbind ikke brukes riktig, bør ikke bli et problem. Så vidt jeg har forstått, er det nå laget infovideoer også om dette, på lik linje med infoen om hvordan vi skal vaske og antibace hendene våre . Munnbindbruk er mye lettere å få til riktig enn riktig håndvask, så det skal nok gå bra. 

Munnbind med visir, har jeg kun sett i salg på ebay, lurer jammen på om jeg skal bestille.

Anonymkode: 860a3...f0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å gå med munnbind når jeg skal på høyskolen igjen. Jeg skal opereres 2 uker etter at vi starter, så jeg KAN IKKE bli syk! 

Anonymkode: 31976...abf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som går med hjelm? 

Her jeg bor har det ikke vært smittetilfeller på flere mnd. Men jeg ser stadig folk med munnbind. 

Hvis de er så redde er det rart de ikke heller går rundt med hjelm. Er jo mye større sjans for å falle å slå seg eller få noe i hodet enn å bli koronasmittet 

Anonymkode: ff29d...42e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...