Gå til innhold

Ble ikke gravid, men fikk kraftigere mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ! 
Vi har nå begynt å prøve å få et barn til. Prøvd bare en mnd. Men det ble ikke noe. Men derimot har jeg fått den kraftigste mensen på lenge. Har ikke hatt det sånn siden før første unge. Har to barn, den første er sju år, så det er en del år siden. De to første dagene blødde jeg mye mer og mye sterkere smerter, måtte legge meg den ene dagen. Er på dag sju av mensen nå, pleier å være mellom seks og sju dager, og er mellom 27-30 dager mellom syklusene. Trodde jeg var ferdig i går, hadde ikke blødd siden morgenen, så vi hadde sex i går, men når jeg våkner i dag blør jeg mer. Noen som har opplevd lignende ? Kan legge til at jeg var hos gynokolog før sommeren for ordentlig sjekk med ultralyd og alt er bra der nede. Og at jeg har gått på lav fodmap diett i litt over en mnd pga utredning av ibs om det kan ha noe med dette å gjøre.

Anonymkode: 7e7bc...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hormonell forbigående ustabilitet eller evt en graviditet som endte veldig tidlig.. kan visstnok gi kraftigere blødning

 

Anonymkode: 37638...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Alle menssykluser er forskjellige. Kanskje du bare hadde en ekstra tykk slimhinne denne mnd.

Anonymkode: 24678...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...