Gå til innhold

Julegave- ville du blitt glad for dette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Skal du kjøpe billig sengetøy i gave så kjøp heller et i ordinær bomull. 

Anonymkode: b997d...93d

Er laken til 600 å anse som billig? Ts. Ordinær bomull er ikke aktuelt. Kjøper ikke noe jeg ikke liker selv. 

Anonymkode: e5091...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yves Delorme

Anonymkode: d800b...91c

De var ikke spesielt mer eksklusive i pris enn gant og Lexington. 

Anonymkode: e5091...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig oppdaget luksusen ved satenglaken. Har aldri ligget på noe bedre. Lurer derfor på om dette er en kjekk julegave. Koster ca 600 så tenkte å dette kunne være en fin gave til noen i nærmeste familie? 😊

Anonymkode: e5091...9c9

Laken hadde jeg ikke blitt like glad for, altså hadde ikke byttet det, men laken er liksom ikke det store, men sateng sengesett 🙌🏻

Anonymkode: 2deb0...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Laken hadde jeg ikke blitt like glad for, altså hadde ikke byttet det, men laken er liksom ikke det store, men sateng sengesett 🙌🏻

Anonymkode: 2deb0...b0c

Men sengesett i denne kvaliteten koster fort over 3000, ihvertfall neppe under 2000 på salg. Det er for mye å gi i julegave. Ts 

Anonymkode: e5091...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var ikke spesielt mer eksklusive i pris enn gant og Lexington. 

Anonymkode: e5091...9c9

De har flere varianter/kvaliteter. Laknene varierer fra 1000 til 10 000. (jeg kjøper ikke i Norge, her er utvalget nærmest null) 

Anonymkode: d800b...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det nøytrale laken jeg lurte på, men rakk for svar 

Anonymkode: e5091...9c9

Sateng er ikke nøytralt. 

Anonymkode: 9cdab...a10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt det, foretrekker bomull og flanell. Men kunne sikkert forsøkt det igjen om jeg fikk det i gave. Bare pass på nøytrale farger i det minste.

Anonymkode: 38716...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har såvidt vippa inn i AUGUST... så, du?   Julegaver driiiter jeg i akkurat nå!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Vi har såvidt vippa inn i AUGUST... så, du?   Julegaver driiiter jeg i akkurat nå!!!

Men du måtte klikke inn i tråden?? Når det står julegaver i tittelen? 

Anonymkode: db10f...588

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad, og jeg har gitt i julegave til noen som ble veldig glad for det. De hadde satengsengetøy fra før av, men ikke laken. De er fornøyd med det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sateng laken er Ikke akkuratt noe kjekk å gave å få. Ville ikke blitt glad 

demed 100% silke laken ville jeg blitt glad av! 
silke er nå veldig dyr da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det ikke sateng laken i julegave. Tenkte i utgangspunktet at det var en kjekk gave, men forstår at majoriteten ikke syns det- og aldri kjekt å gi en gave som ikke blir godt mottatt. Takk for innspill 😊

Anonymkode: e5091...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å kjøpe laken i gave, men greit å vite størrelsen på sengen. Det samme gjelder forøvrig sengesett, greit å vite størrelsen på dynene. 

For min del så hadde jeg vært fornøyd så lenge lakene er enkelt å få på madrassen😊

Anonymkode: 94e4d...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.8.2020 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Så selv med et bra og nøytralt produkt så rår prinsippene 😂😂

Anonymkode: e5091...9c9

Jeg liker f.eks. ikke smykker og bruker svært lite smykker, da hjelper det lite om noen gir meg et bra og nøytralt smykke som f.eks. et enkelt sølvsmykke. Det hjelper heller ikke at giveren har svidd av litt ekstra penger på gaven. Folk har ulik smak, så selvsagt er "prinsippene" deres viktig å ta hensyn til når man gir gave. Om man ønsker å gjøre mottakeren glad, i hvert fall.

Jeg hadde blitt litt småskuffet over et laken til 600 kroner. Fordi det er et laken, som jeg heller vil kjøpe selv i det stoffet og den fargen jeg selv ønsker. 600 kroner er såpass mye penger at jeg ville syntes det var helt på styr å svi av så mye penger på et laken. Hvis noen først skal gi meg så råflott julegave er det tusen andre ting til den prisen jeg ville blitt mye mer glad for.
 

På 2.8.2020 den 5.15, AnonymBruker skrev:

Da blir det ikke sateng laken i julegave. Tenkte i utgangspunktet at det var en kjekk gave, men forstår at majoriteten ikke syns det- og aldri kjekt å gi en gave som ikke blir godt mottatt. Takk for innspill 😊

Anonymkode: e5091...9c9

Fremmede på nett kan jo ikke svare på om familien din vil bli glad for satenglaken. For alt vi vet kan det være midt i blinken.

Hvis det er familie har du vel en viss anelse om de ville ha likt å få et eksklusivt laken i julegave eller ikke? Hva med å nevne satenglaken sånn i forbifarten til de du ønsker å kjøpe til, og høre om de virker interessert eller ikke? Du finner jo fort ut om det er en aktuell gave eller ikke.

Anonymkode: 2f3b2...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1.8.2020 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Hadde blitt glad om det kunne byttes 😅 Liker ikke sateng. Er som en gammel bestemor og elsker flanell 👌🤩

Anonymkode: fdde8...061

Flanell er også min favoritt 😂

Anonymkode: 9035e...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...