Gå til innhold

Nå er jeg "hun andre" - ny lærdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Da bør du si det til han. At du ikke vil inngå ett forhold. Så vet han det. men om han da bestemmer seg for å være sammen med kjæresten men fortsatt ha deg som den "andre kvinnen" bak ryggen, ville jeg ikke gått med på det. 

Anonymkode: cbc71...900

Han har ikke kjæreste. De har et seksuelt forhold. Hun har fått følelser og vil mer. Han vil ikke, derfor avslutter han det. 

Jeg vil ikke inngå verken romantisk eller seksuelt forhold til denne mannen. Kun være venner. 

Han er singel, fri til å gjøre som han vil. Jeg er singel og fri. Velger bli kjent tur med han jeg har et godt øye til. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEG VIL IKKE VÆRE MED DENNE MANNEN!! 

Bryr meg ikke om han er med den ene eller andre kvinnen. Ønsker han alt hell og lykke i kjærlighetslivet. 

Hjelpes. Folk leser det de vil, full fyr og hamrer løs på tastaturet. 

JEG ER IKKE SAMMEN MED DENNE MANNEN OG ØNSKER EI HELLER Å INNLEDE NOEN RELASJON, VERKEN SEKSUELL ELLER ROMANTISK. 

ts

Anonymkode: 7d393...703

Hei, jeg tror ikke alle leser kommentarene skjønner du men kun hovudinnlegget også skriver de laus. Kanskje du utrykkte deg litt feil ? 

 

men hva ville du med det innlegget da om jeg kan spør ? :) lykke til 

Anonymkode: cbc71...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du, ts? Skjønner du nå har sett det fra innsiden motsatt vei, men gir det deg ny innsikt, mener du? 

Anonymkode: c2e83...b76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes du innerst inne at han er litt kjekk? Bare spør ;)

Anonymkode: 3b7c4...7b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

JEG VIL IKKE VÆRE MED DENNE MANNEN!! 

Bryr meg ikke om han er med den ene eller andre kvinnen. Ønsker han alt hell og lykke i kjærlighetslivet. 

Hjelpes. Folk leser det de vil, full fyr og hamrer løs på tastaturet. 

JEG ER IKKE SAMMEN MED DENNE MANNEN OG ØNSKER EI HELLER Å INNLEDE NOEN RELASJON, VERKEN SEKSUELL ELLER ROMANTISK. 

ts

Anonymkode: 7d393...703

Hvorfor i all verden driver du og flørter og legger deg etter en annen manns kjæreste da?? «Bare kyssing». «Bare ta på litt»...?? Du er slem hvis du ikke mener noe mer. Tenker du ikke på den andre damas følelser  i hele tatt? Dette er rett og slett dårlig gjort. Du er kanskje pen nå, men det kommer en tid etter skjønnhet, og da har du bare innsiden igjen. Hvilket menneske vil du være? Eller er det det at det er godt for deg å bevise for deg selv at du er penere og bedre enn hun andre? 

Anonymkode: ab99e...d71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg det? At vi har kysset et par ganger? 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

I åpningsinnlegget er han din nye bestevenn som du snakker med om alt og har så sterk seksuell kjemi med at dere jevnlig tar på hverandre på jobb. 

Anonymkode: 01fde...a55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, men det virker ikke som om kvinnen i denne relasjonen er klar over hvor uforpliktende han synes det er i og med at hun henter han på byen og ytrer ønske om barn. Kan han virkelig ha vært så tydelig som han sier? Ville ikke det tydelige vært å ikke snakke med henne om sånne ting og deg og ikke latt henne gjøre han tjenester? Han lar henne jo være kjæreste selv om han sier til deg at det er uforpliktende.

Anonymkode: 01e0b...c7c

Nettopp, regner med det er grunnen til at han nå har tenkt å avslutte det med henne. Hun snakker vel om barn fordi hun nærmer seg 40, er singel og barnløs. Når den biologiske klokken tikker er det naturlig å lufte slike spørsmål tenker jeg. 

Denne mannen er først og fremst en jeg har tenkt å fortsette å være venner med, ingenting annet (kolleger også en stund til). Vi er godt voksne og single begge to, vi har kysset og flørtet noen ganger. To single mennesker har lov til det sist jeg sjekket. Eller, ser ut som det er andre regler på KG. 

Jeg har aldri vært med en mann som er i et forhold med en annen kvinne (iallefall ikke som jeg vet, menn kan jo finne på å lyve selvfølgelig). Jeg har heller ikke ansvaret for ekskone og elskere sine tanker og følelser. En singel mann er en singel mann. 

Det som fascinerer meg i denne situasjonen er at begge kvinnene har en magefølelse om noe som har skjedd et par ganger, uten vitner. Og vi har overhode ingen felles venner. Så mange ganger har jeg vært hun med magefølelsen, og jeg har håpt i det lengste at den utkårede har følelser for meg. 

Har med vilje brukt hermetegn i overskriften siden jeg i realiteten ikke er den andre kvinnen når jeg ikke ønsker annet enn vennskap, men de innbiller seg at jeg er det. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

I åpningsinnlegget er han din nye bestevenn som du snakker med om alt og har så sterk seksuell kjemi med at dere jevnlig tar på hverandre på jobb. 

Anonymkode: 01fde...a55

Hva er problemet med to single mennesker som tar på hverandre? 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som fascinerer meg i denne situasjonen er at begge kvinnene har en magefølelse om noe som har skjedd et par ganger, uten vitner. 

Anonymkode: 7d393...703

Det er vel ikke så vanskelig å lukte seg til at han flørter rundt. De kjenner ham jo og vet nok hvordan er. 

Anonymkode: 01fde...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, regner med det er grunnen til at han nå har tenkt å avslutte det med henne. Hun snakker vel om barn fordi hun nærmer seg 40, er singel og barnløs. Når den biologiske klokken tikker er det naturlig å lufte slike spørsmål tenker jeg. 

Denne mannen er først og fremst en jeg har tenkt å fortsette å være venner med, ingenting annet (kolleger også en stund til). Vi er godt voksne og single begge to, vi har kysset og flørtet noen ganger. To single mennesker har lov til det sist jeg sjekket. Eller, ser ut som det er andre regler på KG. 

Jeg har aldri vært med en mann som er i et forhold med en annen kvinne (iallefall ikke som jeg vet, menn kan jo finne på å lyve selvfølgelig). Jeg har heller ikke ansvaret for ekskone og elskere sine tanker og følelser. En singel mann er en singel mann. 

Det som fascinerer meg i denne situasjonen er at begge kvinnene har en magefølelse om noe som har skjedd et par ganger, uten vitner. Og vi har overhode ingen felles venner. Så mange ganger har jeg vært hun med magefølelsen, og jeg har håpt i det lengste at den utkårede har følelser for meg. 

Har med vilje brukt hermetegn i overskriften siden jeg i realiteten ikke er den andre kvinnen når jeg ikke ønsker annet enn vennskap, men de innbiller seg at jeg er det. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Hvordan vet du at disse damene har en magefølelse hvis du ikke kjenner dem? Er det han som har sagt det? Vet han dette om disse damene? Det vitner isåfall om en egoistisk mann med mindre empati, som mangler respekt for andre. 

Anonymkode: 3552d...1ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet med to single mennesker som tar på hverandre? 

Ts

Single mennesker som tar på hverandre har ikke triangulerende samtaler om hverandres uvitende ekser og nåværende dater. Med mindre de blir kåte av å snakke om sånt, da  

Anonymkode: 01fde...a55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at disse damene har en magefølelse hvis du ikke kjenner dem? Er det han som har sagt det? Vet han dette om disse damene? Det vitner isåfall om en egoistisk mann med mindre empati, som mangler respekt for andre. 

Anonymkode: 3552d...1ec

Ja, det er fra han. 

Anonymkode: 7d393...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er fra han. 

Anonymkode: 7d393...703

Og hvorfor innlemmer han deg i dette, tror du? Er det av omtanke for andre mennesker? 

Anonymkode: 01fde...a55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor innlemmer han deg i dette, tror du? Er det av omtanke for andre mennesker? 

Anonymkode: 01fde...a55

Å fortelle sannheten er alltid det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MarieLo skrev:

Å fortelle sannheten er alltid det.

Nei, sannheten er ikke alltid gitt med omtanke for andre mennesker. Verden ville vært helt absurd om ingen hadde filter. 

Anonymkode: 3552d...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, sannheten er ikke alltid gitt med omtanke for andre mennesker. Verden ville vært helt absurd om ingen hadde filter. 

Anonymkode: 3552d...1ec

Nei, den hadde bare ikke hatt løgnere, usikkerhet, sjalusi, osv.

Bare fordi du ikke klarer å forestille deg det, betyr ikke at det ikke går an, det betyr bare at du ikke kan forestille deg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, MarieLo skrev:

Nei, den hadde bare ikke hatt løgnere, usikkerhet, sjalusi, osv.

Bare fordi du ikke klarer å forestille deg det, betyr ikke at det ikke går an, det betyr bare at du ikke kan forestille deg det.

En verden hvor alle har autisme liksom?

Anonymkode: 43b6c...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En verden hvor alle har autisme liksom?

Anonymkode: 43b6c...a11

Klarer du ikke å forstå det på noen bedre måter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarieLo skrev:

Nei, den hadde bare ikke hatt løgnere, usikkerhet, sjalusi, osv.

Bare fordi du ikke klarer å forestille deg det, betyr ikke at det ikke går an, det betyr bare at du ikke kan forestille deg det.

Jeg klarer fint å forestille meg en verden der alle var ærlig hele tiden, jeg mener bare at det ville skapt mer avstand mellom mennesker. Hvordan kan du mene at jeg ikke kan forestille meg en slik verden? 

Hvis jeg forteller sjefen at jeg synes han er stygg, eller en mann på 40 forteller kameraten sin at han drømmer om datteren hans på 16, eller noen forteller ungene sine at de er drittlei av å være med dem og skulle ønske jeg aldri fikk dem. Da er man kanskje ærlig, men det skaper virkelig ikke en verden uten usillerhet, slajusi ol. 

 

Anonymkode: 3552d...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer fint å forestille meg en verden der alle var ærlig hele tiden, jeg mener bare at det ville skapt mer avstand mellom mennesker. Hvordan kan du mene at jeg ikke kan forestille meg en slik verden? 

Hvis jeg forteller sjefen at jeg synes han er stygg, eller en mann på 40 forteller kameraten sin at han drømmer om datteren hans på 16, eller noen forteller ungene sine at de er drittlei av å være med dem og skulle ønske jeg aldri fikk dem. Da er man kanskje ærlig, men det skaper virkelig ikke en verden uten usillerhet, slajusi ol. 

 

Anonymkode: 3552d...1ec

Man må ikke slenge drit bare fordi man er ærlig.

Klarer du ikke å kommunisere tankene dine på en fin måte kan du like gjerne la være å si noe.

Det er ikke alt man må dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...