Gå til innhold

Nå er jeg "hun andre" - ny lærdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg   vil   ikke   være   i   et   parforhold   med   denne    mannen. 

 

Har presisert det 5-6 ganger nå 🙈

 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Det blir jo litt forvirrende når du sier du er "hun andre", eller at han velger deg. 

Du har vel kanskje for første gang i ditt liv hatt en annen relasjon til en mann enn et standard kjærlighetsforhold, og er vitne til en av måtene menn (og kvinner..) kan avslutte en relasjon på. Gratulerer 😛 

Det er bra at du lærer nye ting da :) 

Tror imidlertid du fremdeles har et litt firkantet syn på det, det handler nok ikke om at han velger deg sånn sett, dette forholdet hadde tatt slutt uansett og du har vært en fin støtte i prosessen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det høres ut som noen ego-booster noen. Det er bare egoisme å ville ha noen til å føle seg spesiell uansett. Det er kjærlighet med betingelser, fordi man er spesiell liksom.

 

Det jeg lurer på, hva hvis det ikke skjer noe om 2 uker og alt bare fortsetter videre som før?

Vil det da si at ord betyr enda mindre?

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes å kjøpe alle hans forklaringer om henne og ekskona, og reflekterer ikke over hans unnikende atferd. For et surrehue av en mann. At du vet om hennes snapper, følelser osv er jo ikke greit i det hele tatt. 

Anonymkode: c2e83...b76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En så vinglete mann som han der, ville jeg aldri innlate meg med. Han har eks-kone, en kjæreste, og der han fører begge bak lyset ved å lyve om forholdet han har til TS. Det virker som du er stolt av denne karen, og det er over min fatteevne. Han er kun en dott som går bak ryggen på folk, en egoist. Så velbekomme, TS, dere får nok noen bra måneder sammen, før han flyr videre til neste interessante person (gjerne bak ryggen din først).

 

 

Anonymkode: 107d3...269

Enig. Hun virker stolt over at han 'velger henne', men samtidig lyver for kjæresten og ekskona. 

Anonymkode: f0ccc...a18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun refleksjoner fra min side egentlig...

Flere ganger gjennom livet har jeg vært betatt/forelsket/interessert i noen. Det har vært tidlig i relasjonen, man er usikker på om interessen er gjensidig. Jeg har lurt på om det er noen andre "han" holder på med, er han virkelig interessert.. osv... Det er ikke mange ukene siden jeg brukte hver dag på å tenke disse tankene om en mann, nå har det roet seg, noe det naturligvis gjør når man ikke forer en tanke eller følelse.

Jeg har en kollega i en organisasjon, og vi har en fantastisk kjemi, som at vi skulle vært bestevenner hele livet, men det er også en seksuell tiltrekning der. Han er fullstendig utypisk hva jeg faller for, og jeg er både yngre og utseendemessig i en annen kategori enn han. Jeg har betrodd meg til han om denne flørten min (siden de kjenner hverandre), og vi har snakket en del om denne personen. Min kollega på sin side er skilt og har innledet en fysisk relasjon til en kvinne noen år yngre. Han forteller de har fantastisk sex, men at de er på forskjellige stadier i livet, hun ønsker barn, han anser seg ferdig med det og har vært klokkeklar på dette ovenfor henne. 

Hun har sett bilder av meg og laget litt styr over at han skal gå og trakke daglig rundt meg og at hun er litt skeptisk til siden jeg er så pen osv osv. Vi har møttes, hun syntes jeg var irriterende hyggelig i tillegg til altfor pen, men at siden jeg virket så ok hadde sjalusien roet seg. 

Han har fortalt meg at han skal avslutte med henne siden hun snakker om barn og at det er uaktuelt for han. De siste 4 ukene har jeg og denne kollegaen "vokst" nærmere hverandre. Vi holder det hemmelig, men av og til føles det bare så utrolig naturlig å være nær. Vi har kysset og klemmet hverandre,han masserer beina mine, stryker på meg,  edru, på dagtid... og vi kan si rimelig mye bare med blikket.

Denne damen som han skal avslutte ting med hun tror de er i et forhold. Han har flere ganger måtte være tydelig på at han ikke ønsker en kjæresterelasjon slik det står med ekskonen (hun lager en del styr), og at han uansett ikke ønsker seg flere barn. Hun er tydelig forelsket, sender sanger, vågale snapper, finner på sprøe sexgreier, henter han etter byturer osv osv. Nå blir det for mye for han og han har bestemt seg for å avslutte helt, men han venter til hun er tilbake fra ferie siden han ønsker å gjøre det ansikt til ansikt. 

Hun har mast en del på han om at hun har en dårlig følelse når det kommer til meg, han har benektet dette. Ekskonen hans har også laget et nummer ut av vennskapet vårt. Men absolutt ingen har sett at vi har vært fysiske med hverandre. Det er tydelig at magefølelsen deres sier noe annet, selv om de ikke ser oss sammen. 

Jeg sitter her og tenker at herlighet, alle de gangene magefølelsen min forteller meg noe, jeg har ikke bevis, folk sier det ikke stemmer, men jeg kjenner det på kroppen. Og akkurat nå denne gangen er det ikke jeg som går og gnager og lurer på hvor jeg står eller hva som foregår... Jeg er den som blir valgt. Jeg ber ikke om det, jeg forventer det ikke, jeg er usikker på hva jeg driver med egentlig. På papiret er ikke dette en mann jeg ser for meg å starte et samliv med, men jeg skjønner han har begynt å få følelser for meg. Jeg vet at hun får hjertet sitt knust om to uker, det er så vondt å tenke på siden jeg har vært der selv... Han unngår henne, åpner ikke snapper med en gang, bruker tid på å svare, prioriterer ikke å møte henne. Svarer ikke når hun ringer, lager ikke nye avtaler for å gå ut eller besøke hverandre, er unnvikende... åh, herlighet, alle de tingene folk skriver om her inne og lurer på hvordan man skal tolke det. 

For ørtende gang får jeg det bekreftet at om mannen ikke forsøker å tilbringe tid med deg, så er han faktisk ikke interessert. 

Anonymkode: 7d393...703

Huff Ts. Det forbauser meg hvor naiv man kan være.. så klart de er sammen, hva eller kan de være? De har snakket om barn, og han har tatt henne med seg rundt. Vær så snill å lese elskerinnetalen og ellers innlegg om utroskap her inne.
 

1000 vis av kvinner har blitt maten samme bullshittet i årevis og gått på det. «Vi er ikke sammen.» «skal snart avslutte...». « tiden er ikke riktig». «Hun truer meg med..». «Hun vil ha barn og jeg ikke». «Har prøvd å gjøre det slutt, men..». Hvorfor tror du at ditt tilfelle er enestående? Tenker at du bør Google karakteristika ved utro partnere.. her blir både du og hun rundlurt- og han får deg til å tro det motsatte. Du sier også at du ikke vil ha ham som kjæreste, men allikevel bruker du tid og krefter på å skrive om ham, og irritere deg over henne. Han har kommet inn under huden din, sånn han har planlagt, og han er i ferd med å få den moroa han vil ha. Du derimot, må late som for deg selv at det ikke betyr noe. Og tar med deg kjæresten hans i dragesuget. For det er det hun er; kjæreste! Ikke lur deg selv til å tro noe annet. 

Anonymkode: ab99e...d71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du fortalt ham at du ikke ønsker noe forhold med ham?

Anonymkode: 01e0b...c7c

Ja har vært tydelig på det, og at jeg ikke kommer til å ha sex med han.

Jeg også ønsker flere barn, og som nevnt i hovedinnlegget så har jeg et godt øye til noen andre. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff Ts. Det forbauser meg hvor naiv man kan være.. så klart de er sammen, hva eller kan de være? De har snakket om barn, og han har tatt henne med seg rundt. Vær så snill å lese elskerinnetalen og ellers innlegg om utroskap her inne.
 

1000 vis av kvinner har blitt maten samme bullshittet i årevis og gått på det. «Vi er ikke sammen.» «skal snart avslutte...». « tiden er ikke riktig». «Hun truer meg med..». «Hun vil ha barn og jeg ikke». «Har prøvd å gjøre det slutt, men..». Hvorfor tror du at ditt tilfelle er enestående? Tenker at du bør Google karakteristika ved utro partnere.. her blir både du og hun rundlurt- og han får deg til å tro det motsatte. Du sier også at du ikke vil ha ham som kjæreste, men allikevel bruker du tid og krefter på å skrive om ham, og irritere deg over henne. Han har kommet inn under huden din, sånn han har planlagt, og han er i ferd med å få den moroa han vil ha. Du derimot, må late som for deg selv at det ikke betyr noe. Og tar med deg kjæresten hans i dragesuget. For det er det hun er; kjæreste! Ikke lur deg selv til å tro noe annet. 

Anonymkode: ab99e...d71

JEG VIL IKKE VÆRE MED DENNE MANNEN!! 

Bryr meg ikke om han er med den ene eller andre kvinnen. Ønsker han alt hell og lykke i kjærlighetslivet. 

Hjelpes. Folk leser det de vil, full fyr og hamrer løs på tastaturet. 

JEG ER IKKE SAMMEN MED DENNE MANNEN OG ØNSKER EI HELLER Å INNLEDE NOEN RELASJON, VERKEN SEKSUELL ELLER ROMANTISK. 

ts

Anonymkode: 7d393...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...som nevnt i hovedinnlegget så har jeg et godt øye til noen andre. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Da hadde du brukt tida di på denne andre. 

Anonymkode: 01fde...a55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Hun virker stolt over at han 'velger henne', men samtidig lyver for kjæresten og ekskona. 

Anonymkode: f0ccc...a18

Det er ikke noe å velge. Får verken sex eller forhold med meg. Men både ekskone og denne fuck frienden tror det. 

Innlegget handler om å for en gang skyld være på andre siden. Ikke at jeg vil ha denne fyren, at jeg tror det blir oss, at jeg venter på han, osv osv. 

Som jeg skriver i første setning så er dette bare refleksjoner fra min side

 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

JEG VIL IKKE VÆRE MED DENNE MANNEN!! 

Bryr meg ikke om han er med den ene eller andre kvinnen. Ønsker han alt hell og lykke i kjærlighetslivet. 

Hjelpes. Folk leser det de vil, full fyr og hamrer løs på tastaturet. 

JEG ER IKKE SAMMEN MED DENNE MANNEN OG ØNSKER EI HELLER Å INNLEDE NOEN RELASJON, VERKEN SEKSUELL ELLER ROMANTISK. 

ts

Anonymkode: 7d393...703

Så hvorfor oppretter du tråden? Normalt sett ville jo bare dette vært historia om en kompis du har klint litt med, og hans kompliserte liv som ikke du er del av. Men du kaller deg selv "hun andre" og beskriver deg selv som sentrum i et drama. 

Anonymkode: 01fde...a55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et veldig rotete hovedinnlegg. 

Håper du lykkes med han andre du er interessert i.

Hvis poenget ditt var å reflektere over relasjoner, så kan jeg bare si at det scenarioet ikke er noe nytt. Jeg personlig synes det er stusselig og forstår ikke hvorfor man deler private ting om partnere til andre partnere+surrer så veldig. Personlig liker jeg ryddighet

Anonymkode: c2e83...b76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da hadde du brukt tida di på denne andre. 

Anonymkode: 01fde...a55

Det gjør jeg 🙂

Vi skal på tur sammen i morgen 💖

Ts

Anonymkode: 7d393...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg 🙂

Vi skal på tur sammen i morgen 💖

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Så romantisk:) Har du fortalt ham om det hyggelige og sexy forholdet til kollegaen din? 

Anonymkode: 01fde...a55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg 🙂

Vi skal på tur sammen i morgen 💖

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Nei, det gjør du faktisk ikke.

Hadde du vært seriøs med den mannen du liker, hadde du holdt god avstand til det dramaet du nå er i gang med. Se ikke bort fra at du mister sjansen på han du vil ha, når - ikke hvis - dette kommer for en dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen du ,TS får så mye tyn her, er at du har tiltulert deg som «han valgte meg» og jeg er «den andre « 

Skjønner at du trodde du ville få en annen reaksjon enn det du fikk, og nå rygger du for fullt. 
Den typen du refererer til er intet bra eksemplar av en mann, og det er derfor damene her inne gir deg tyn . Du forsvarer hans reaksjonsmønster mot sine exforhold og nåværende ( hva det nå enn er for noe) 

Du burde ha litt empati for henne som tror på kjæresten sin, og som fortsatt vil ha han. 
Du som har vært på andre siden burde forstå såpass ... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forteller ham deg alt dette? Istedenfor å avslutte relasjonen med hun andre? Hvorfor vente to uker? 

Veldig spesielt å snakke om hva hun tenker og føler. Forteller deg alt om hvor mye han avviser henne om dagen. Hvorfor det? Spør du og graver, slik at han ønsker å betrygge deg om at det er så og si slutt mellom dem? 

Og hvorfor er denne ekskonen så involvert. Han virker som en mann man ikke kan fortelle en hemmelighet, han blottlegger jo alt av hva andre i hans krets tenker og foretar seg. 

Anonymkode: e23b6...ec8

Jeg er helt enig med dette svaret her. Bedre å si det med engang selv om det er over melding. Da vet hun kjæresten det sikkert så kan de to heller møtes senere å prate om dette ansikt til ansikt. Alltid bedre å være ærlig med de en har rundt seg, spesielt når de enda er i ett forhold. Det at du følte det var en seksuell tiltrekning fra start burde gi deg ett rødt flagg opp i hodet. Det er ikke normalt å flørte med andre når man er i ett forhold. Jeg prøver ikke å være slem med deg nå TS, men om du har slitt med dette før selv burde du kanskje tenke over hvordan det har gått med de tidligere kjærestene hans. Det virker som hun kjæresten stoler på han siden han lar deres vennskap fortsette og det bør ikke misbrukes. Kvinner bør holde sammen og du bør vise litt respekt til denne damen. Det er selvsagt ditt valg om du velger å bli sammen med han men jeg ville gitt klar beskjed at det ikke kommer til å skje noe mer flørting,  kyssing, klemming eller andre ting bak ryggen hennes.Da får han gjøre det slutt først. 

Anonymkode: cbc71...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er først og fremst venner. 
Jeg ønsker ikke å inngå i noe forhold med han.
Ekskonen har sine utfordringer, han hjelper henne med økonomi og praktiske ting. 
Innlegget mitt handler ikke om at jeg er "irriterende pen", men hva så OM det handlet om det? Hva om jeg er pen? hadde det vært et problem for deg litt lenger oppe her? Virker som det plager deg at andre er pen. Noen drar opp noe med traumer. For en nedlatende og respektløs måte å være på.

alle karakteristikker av han kan jeg verken bekrefte eller avkrefte. 

Han venter to uker for å avslutte det ansikt til ansikt.

Og igjen, JEG ønsker ikke noe forhold til han her. Jeg ser etter andre ting. Men jeg har vært hun på andre siden av gjerdet så mange ganger. 

TS

Anonymkode: 7d393...703

Da bør du si det til han. At du ikke vil inngå ett forhold. Så vet han det. men om han da bestemmer seg for å være sammen med kjæresten men fortsatt ha deg som den "andre kvinnen" bak ryggen, ville jeg ikke gått med på det. 

Anonymkode: cbc71...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper alle disse tilbakemeldingene og alt dramaet var meget forventet jeg.

Og alle går fem på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at jeg synes jeg kjenner igjen stilen fra en tråd for en stund tilbake. 
Ei som var/hadde vært  elskerinne til en gift kar, og hun skulle absolutt rettferdiggjøre det forholdet . 
Mangel på selvinnsikt var den røde tråden i den historien og 

Endret av Festlig
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Så romantisk:) Har du fortalt ham om det hyggelige og sexy forholdet til kollegaen din? 

Anonymkode: 01fde...a55

Må jeg det? At vi har kysset et par ganger? 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...