Gå til innhold

Nå er jeg "hun andre" - ny lærdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, miss summers skrev:

Så lenge denne andre kvinnen tror de har en relasjon, syns jeg du skal fokusere på det og respektere at han er opptatt. For uavhengig av hva han sier, så har han gitt såpass tydelige (eller utydelige) signaler til en annen som da tror de er sammen. Tenk litt på det! Han kan si hva som helst til deg, ikke sikkert det er det samme som han faktisk sier til henne. 

Det skal ikke tenkes på av henne.

Hun er ikke ansvarlig for hva han sier og gjør med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, MarieLo skrev:

Det skal ikke tenkes på av henne.

Hun er ikke ansvarlig for hva han sier og gjør med noen andre.

Hun kan ha litt selvrespekt og holde seg unna en mann som åpenbart driver et spill med andre kvinner. Så selvsagt skal hun tenke på det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Hun kan ha litt selvrespekt og holde seg unna en mann som åpenbart driver et spill med andre kvinner. Så selvsagt skal hun tenke på det. 

Hun er ikke ansvarlig for noen andre.

At du er dømmende og tror det handler om mangel på selvrespekt er hverken her eller der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Holdt på å rote meg inn i noe slikt jeg også, da jeg var 18 og hungret etter bekreftelse. Veldig glad jeg styrte unna. 

Møtte igjen mannen noen år senere. Med en intetsigende, ung kjæreste. Som riktig nok var pen, men lite annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MarieLo skrev:

Hun er ikke ansvarlig for noen andre.

At du er dømmende og tror det handler om mangel på selvrespekt er hverken her eller der.

Mye tull fra den kanten din altså. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

vennskapet vårt

Anonymkode: 7d393...703

Mhmmm...

Hvis du betrakter det der som et vennskap, da lover det dårlig for kjærlighetslivet DITT, fremover. For ikke å snakke om ditt sosiale liv.

 

1 time siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Jeg syns du skal respekterer deg selv og andre. Hvorfor har du ikke høyere standard for deg selv, og den andre kvinnen, som tilsier at du kun innvolverer deg med menn som er ledig. 

Når du involverer deg med slike menn er det gitt at det også skjer med deg på et tidspunkt. 

Akkurat!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, miss summers said:

Hun kan ha litt selvrespekt og holde seg unna en mann som åpenbart driver et spill med andre kvinner. Så selvsagt skal hun tenke på det. 

Jeg skjønner folk ikke gidder å lese kommentarene 😅😅 

Men jeg, Ts, er overhode ikke interessert i et forhold med denne mannen. 

Poenget var at som regel er jeg hun som ønsker seg forhold, altså hun som nå blir dumpet (de har sex, ikke et forhold). Men deres sex relasjon blir avsluttet fra hans side fordi hun har fått følelser for han og har luftet at hun ønsker barn på sikt og at de blir et offisielt par. Han ønsker kun srx, ergo så avsluttet han det. 

Jeg vil ikke bli sammen med han. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner folk ikke gidder å lese kommentarene 😅😅 

Men jeg, Ts, er overhode ikke interessert i et forhold med denne mannen. 

Poenget var at som regel er jeg hun som ønsker seg forhold, altså hun som nå blir dumpet (de har sex, ikke et forhold). Men deres sex relasjon blir avsluttet fra hans side fordi hun har fått følelser for han og har luftet at hun ønsker barn på sikt og at de blir et offisielt par. Han ønsker kun srx, ergo så avsluttet han det. 

Jeg vil ikke bli sammen med han. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Jada. Men hvorfor flørter du og opplever nærhet med en du ikke vil ha, som attpåtil har en annen dame? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg   vil   ikke   være   i   et   parforhold   med   denne    mannen. 

 

Har presisert det 5-6 ganger nå 🙈

 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers said:

Jada. Men hvorfor flørter du og opplever nærhet med en du ikke vil ha, som attpåtil har en annen dame? 

Han har ikke dame. Han har en kvinne han har/har hatt uforpliktende sex med. 

Vet ikke hvorfor vi krysset grensen og kysset, lyst regner jeg med. 

Bare menn som får lov til å følge lystene sine eller? Når kvinner gjør det er det stygt og skittent? 

 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts ville nok bare skryte av at hun er irriterende pen. 

Anonymkode: 4ef58...263

Og irriterende hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dævendøtte said:

Og irriterende hyggelig. 

Så ekle dere er. 

 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mange irriterende hyggelige og irriterende pene menn der ute, hvorfor velge noen som det medfølger masse drama med?? Om det så er for sex eller ekteskap...

Anonymkode: 4b77b...80b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så ekle dere er. 

 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Vel, du kan jo spørre partneren til din gode venn om hvem hun synes er mest ekkel av deg eller meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva vil du da ts? 
Bare være en medborger å opplyse andre kvinner hvis han ikke tar kontakt så er han ikke interessert? Det vet vi, innerst inne, men noen ganger så velger en å overse alle røde flaggene allikevel. Slik som du velger å gjøre i denne relasjonen. 

Anonymkode: 1ed00...a13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er først og fremst venner. 
Jeg ønsker ikke å inngå i noe forhold med han.
Ekskonen har sine utfordringer, han hjelper henne med økonomi og praktiske ting. 
Innlegget mitt handler ikke om at jeg er "irriterende pen", men hva så OM det handlet om det? Hva om jeg er pen? hadde det vært et problem for deg litt lenger oppe her? Virker som det plager deg at andre er pen. Noen drar opp noe med traumer. For en nedlatende og respektløs måte å være på.

alle karakteristikker av han kan jeg verken bekrefte eller avkrefte. 

Han venter to uker for å avslutte det ansikt til ansikt.

Og igjen, JEG ønsker ikke noe forhold til han her. Jeg ser etter andre ting. Men jeg har vært hun på andre siden av gjerdet så mange ganger. 

TS

Anonymkode: 7d393...703

Har du fortalt ham at du ikke ønsker noe forhold med ham?

Anonymkode: 01e0b...c7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han virker jo ikke spesielt hyggelig, da, som snakker ned både dama og ekskona for å få en annen kvinne (TS) interessert. For alt du vet, snakker han om deg på samme måte når han er sammen med de andre. Sånne menn bør man definitivt styre unna, også for bare seksuelle forhold (for du vil jo åpenbart et eller annet med ham, ellers hadde du vel ikke flørtet med ham?).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, Ts, er overhode ikke interessert i et forhold med denne mannen. 

Poenget var at som regel er jeg hun som ønsker seg forhold, altså hun som nå blir dumpet (de har sex, ikke et forhold). Men deres sex relasjon blir avsluttet fra hans side fordi hun har fått følelser for han og har luftet at hun ønsker barn på sikt og at de blir et offisielt par. Han ønsker kun srx, ergo så avsluttet han det. 

Jeg vil ikke bli sammen med han. 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Så hvorfor hører du på hans kjærlighetsdrama og kaller deg selv valgt? 

Anonymkode: 01fde...a55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skikkelig drittsekk-vibber av det du skriver om han. Høres ut som han ego-booster noe sinnsykt og egentlig driter i følesene til 3 kvinner. Håper ts dumper han etter at han har gjort det slutt med dama. Så har han plutselig bare eksen..

Anonymkode: e5614...072

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke dame. Han har en kvinne han har/har hatt uforpliktende sex med. 

Vet ikke hvorfor vi krysset grensen og kysset, lyst regner jeg med. 

Bare menn som får lov til å følge lystene sine eller? Når kvinner gjør det er det stygt og skittent? 

 

Ts

Anonymkode: 7d393...703

Nei, men det virker ikke som om kvinnen i denne relasjonen er klar over hvor uforpliktende han synes det er i og med at hun henter han på byen og ytrer ønske om barn. Kan han virkelig ha vært så tydelig som han sier? Ville ikke det tydelige vært å ikke snakke med henne om sånne ting og deg og ikke latt henne gjøre han tjenester? Han lar henne jo være kjæreste selv om han sier til deg at det er uforpliktende.

Anonymkode: 01e0b...c7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...