Gå til innhold

Nærmest en incel her. Skjønner ikke hvorfor jeg får null bra matches på tinder ol.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er bare for nybegynnere som overhodet ikke har peiling på hva dem egentlig holder på med. Søk heller etter "brudekjoler til salgs" hos for eksempel Finn.no på forskjellige "kjøp og salg"-sider på Facebook, eller lignende. Massevis av kvinnfolk selger sånne ting rett etter skilsmisse, eller dersom forlovelse blir avbrutt kort tid før selve bryllupet. 

Og dermed blir det selvfølgelig fritt frem for mannfolk å oppdage nylig ledige kvinner i deres områder. I tillegg kan dere sortere etter størrelse på alle brudekjolene, og på den måten få en liten pekepinn på hvor store kvinnene er.  

Anonymkode: 11d39...6c8

Haha, for en idè 🤣

Sletter tinder kontoen med en gang!

Anonymkode: f2747...5ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres ut som du kunne hatt nytte av en psykologtime. Ikke forsi det er noe galt med deg, for det er det ikke nødvendigvis, men fordi en psykolog er en uavhengig part som kan hjelpe deg å finne ut hvorfor dette skjer. Når de få du matcher med som du er interessert i ghoster deg etter kort tid kan der være, som andre her har skrevet, at de merker holdninger hos deg som de ikke liker. Når du skriver «bunnen av det samfunnet har å by på av jenter» så viser ikke slike sitater at du er en fin fyr. Det har noe med ordleggingen å gjøre. Jeg lurer også på hvorfor du har trykket «like» på dem, for du matcher jo ikke med noen du ikke trykker «like» på. 
 

Uansett, tenk over disse tingene når du skriver med jenter på Tinder. Dette er ting som får jenter til å ikke ville møtes: 

- Stiller du spørsmål til dem og virker oppriktig interessert i å bli kjent med dem? Eller snakker du bare om deg selv? Folk som bare snakker om seg selv er ikke tiltrekkende. 
- Viser du at du er en reflektert person i meldingene dine, ved for eksempel å dra samtalen inn på ulike temaer? Eller noe dere kan spøke om sammen? Er det humor eller noen for for «liv» i samtalen? Skriv gjerne slik som du prater. La en livlig personlighet komme gjennom meldingene! :) 

- Snakker du om sex veldig fort? Hvis man gjør det vil i alle fall jeg tenke at dette er en useriøs fyr, og at han er mye mer interessert i sex enn å faktisk bli kjent med meg. 

 

Men seriøst, en tur til psykolog har alltod bare gode effekter. Og det er aldri feil å jobbe med seg selv. Du kan ikke gjøre noe med andre, bare deg selv. Og det betyr ikke at det er noe feil med deg. 

Anonymkode: c8168...140

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, DHG said:

Der mengder av høyt utdannede kvinner søker høyere utdannede menn med mer økonomisk og sosial makt enn dem selv. Jeg vet at mange protesterer på denne fortellingen med anekdotiske utsagn som "jeg har mastergrad og giftet meg med en snekker", men dette blir nettopp anekdotisk. I virkeligheten har vi forskning og tall som viser en helt krystallklar tendens: Kvinner velger mektigere partnere enn seg selv. Det er realitetene. Med økt likhet blir altså resultatet at menn synker i verdi - spesifikt på kjønnsmarkedet og i kvinnenes øyne. Mannen som før var god nok er ikke lengre god nok i 2020. I andre politiske sammenhenger ville man erkjente denne typen ubalanser og forsøkt å motvirke med tiltak som er både prinsipielle nok og effektive nok til å være positive nok for alle de involverte. Sosialdemokratiets skjøre balanse, kan en si.

I dagens feminiserte samfunn er talen klar: Gutta må bare ta seg sammen. Slutte å ha baris-bilder og kanskje legge mer energi i sine profiler. (Noe aner meg at dette er å stikke hodet i sanden for de reelle problemstillingene og heller fokusere blankt på ganske overfladiske symptomer). Jeg tror problemene stikker dypere enn at Tinder-profilene ikke er lekre nok altså.

Jeg er kvinne med mastergrad, og ser flere av poengene du kommer med. Tror nok at de fleste menn som er snekkere, elektrikere eller tømrere har mer økonomisk makt enn meg selv - med mastergraden fulgte det både et høyt studielån og en helt gjennomsnittlig lønn. For min del ønsker jeg en reflektert, omsorgsfull og til tider morsom mann. Jeg liker menn som følger med på det som skjer, og det trengs ikke akkurat en mastergrad for å få det til. Jeg ble i alle fall ikke noe særlig mer reflektert av å gå på universitetet. For min del handler det om å bry seg om verden rundt seg, følge med og ha en begrunnet mening.

Av egen erfaring er en god del av de mennene som jeg ikke vil date i dag, akkurat de samme som jeg ikke ville ha datet på ungdomsskolen. For disse handler det egentlig ikke om yrke. Der jeg bodde var det nettopp de guttene som var mer rølpete og kom mer i trøbbel som begynte på yrkesfag. Fra dette både var og er det selvsagt unntak. Men majoriteten av disse guttene var ikke gutter som jeg opplevde som omsorgsfulle og pålitelige. For en del av dem stemmer fremdeles dette inntrykket ganske så godt. På Tinder har jeg sett at flere av disse mennene (akkurat de samme som jeg gikk på ungdomsskole med), har mye festebilder, bilder av båt og bil, bilder av snodige tatoveringer og knapt et eneste bilde der de smiler. Ingenting av dette er ting som jeg er ute etter, og spesielt ikke i dag. I min alder er man ikke bare ute etter en kjæreste, men også en mulig far til fremtidige barn, og da er man ute etter andre kvaliteter. Kanskje de egentlig har det, men de viser det i så fall ganske dårlig. 

Har sett mang en rørlegger eller snekker på Tinder som ser helt supre ut. Det går på hva de utstråler. Tenker også at det gjerne er en annen "jobbkategori" av menn som sliter mer, f.eks. bussjåfører, lastebilsjåfører, butikkmedarbeidere eller postmenn. Jeg skal innrømme at jeg i valget mellom to like menn, heller hadde valgt snekkeren fremfor bussjåføren. Valg av yrke sier noe om personen, men det inntrykket kan jo motbevises. Og gudene vet hvor mange ureflekterte menn jeg møtte på universitetet... 

Jeg skal ikke være uenig i at det ligger dypere problemer her enn Tinder-profilene til menn. Samtidig kan mange menn tjene på å lære å markedsføre seg selv bedre. Lære seg hva kvinner flest er ute etter, og så prøve å nærme seg det. Om man aldri kommer seg til den daten, så får man heller aldri vist seg selv. Når jeg trener bakdelen min så er det pga. et ønske om å se bedre ut, delvis for det motsatte kjønn. Jeg sminker ikke meg selv når jeg bare sitter hjemme alene, selv om jeg vet at det finnes kvinner som likevel gjør det. Jeg får venninner til å knipse et par ekstra bilder av meg i den kjolen eller på den turen, med en liten baktanke om at jeg "trenger noen nye bilder til profilen min". Jeg legger ikke ut selfies av meg selv der jeg ser sur ut. Jeg forsøker å ta vare på meg selv, og det er ikke noe jeg bare gjør for egen del...

Nettdating er overfladisk ja, men man trenger den attraksjonen både for å matche og for å møtes. Du kan ha verdens beste personlighet og være en super morsom fyr, men om du er 30 kilo overvektig så mister du mange damer. Jeg liker jo å tro at jeg har mer å tilby en mann enn bare utseendet mitt (som er helt gjennomsnittlig), men først må jeg få den matchen da. Har selv startet mange samtaler på Tinder, men jeg vet at en del menn opplever at kvinner aldri gjør det. De aller fleste må legge ned en innsats i å nærme seg det som det motsatte kjønn er ute etter. Kan ikke gjøre så mye med egen personlighet, men heldigvis så finnes det ulike personligheter både hos menn og kvinner. Om man er "låst" inne i et skall, og ikke klarer å vise hvem man er, så bør man ta de stegene som trengs for å øke egen selvfølelse. Man kan ikke forvente at kvinnen skal se gjennom skallet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er, etter min mening, ikke noen god målepunkt på hvor godt drag en har. 

Når jeg (M28) var yngre, og brukte langt mer estetisk fine bilder, så fikk jeg flere hundre matcher. 

Nå som jeg er eldre, og bruker mer realistiske og fornuftige bilder, så blir det nesten ingen matcher.

Men - jeg fortsatt bra drag, og har ingen problemer med å få meg dame gjennom andre kanaler. Personlig har jeg sletta Tinder fordi det bare føles ut som bortkastet tid. Har hendt mange, mange ganger at jeg har hooket med damer som jeg har sett på Tinder, men ikke fått match med der - men som jeg har møtt på byen, eller andre steder. 

Anonymkode: 2a955...ff1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser i hele innlegget ditt, ts, ikke et ord om at du møter jenter i virkeligheten, ute i den faktiske verden. Du snakker bare om internett og apper, det er eneste sjekkearena for deg ser det ut til? Ikke rart du blir sur og demotivert. 

Gå ut med kameratene dine og treff jenter face to face, snakk med de, smil til de. La de få merke sjarmen og utstrålingen din, personligheten din, bevegelsene i ansiktet ditt. Det tiltrekker flere jenter enn en hjernesløvende sjekke-app gjør!

Gå ut i verden, ikke sitt med nesa i mobilen! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
2 hours ago, Miah said:

Jeg er kvinne med mastergrad, og ser flere av poengene du kommer med. Tror nok at de fleste menn som er snekkere, elektrikere eller tømrere har mer økonomisk makt enn meg selv - med mastergraden fulgte det både et høyt studielån og en helt gjennomsnittlig lønn. For min del ønsker jeg en reflektert, omsorgsfull og til tider morsom mann. Jeg liker menn som følger med på det som skjer, og det trengs ikke akkurat en mastergrad for å få det til. Jeg ble i alle fall ikke noe særlig mer reflektert av å gå på universitetet. For min del handler det om å bry seg om verden rundt seg, følge med og ha en begrunnet mening.

Av egen erfaring er en god del av de mennene som jeg ikke vil date i dag, akkurat de samme som jeg ikke ville ha datet på ungdomsskolen. For disse handler det egentlig ikke om yrke. Der jeg bodde var det nettopp de guttene som var mer rølpete og kom mer i trøbbel som begynte på yrkesfag. Fra dette både var og er det selvsagt unntak. Men majoriteten av disse guttene var ikke gutter som jeg opplevde som omsorgsfulle og pålitelige. For en del av dem stemmer fremdeles dette inntrykket ganske så godt. På Tinder har jeg sett at flere av disse mennene (akkurat de samme som jeg gikk på ungdomsskole med), har mye festebilder, bilder av båt og bil, bilder av snodige tatoveringer og knapt et eneste bilde der de smiler. Ingenting av dette er ting som jeg er ute etter, og spesielt ikke i dag. I min alder er man ikke bare ute etter en kjæreste, men også en mulig far til fremtidige barn, og da er man ute etter andre kvaliteter. Kanskje de egentlig har det, men de viser det i så fall ganske dårlig. 

Er enig med flere av poengene dine. Som mann opplever jeg at kvinner som tar høyere utdanning, er mer opptatt av samfunnet generelt enn kvinner som ikke tar høyere utdanning. Man kan jo være intelligent, og smart selv om man ikke er opptatt av hva som skjer i samfunnet, men det er noe med dette å ikke kunne snakke om temaer man synes er interessert med en partner. Jeg synes også det blir litt trått når ukens høydepunkt for flere av disse kvinnene er å komme seg på byn i helgene. Da er man ikke en god match med en rolig kar.

Det har vært noen menn her inne som har skrevet innlegg om at damer med høyere utdanning avviste dem når mennene selv hadde fagbrev, men jeg personlig tror ikke disse mennene lider en stor nød. Sist jeg sjekket Ssb hadde 40% av damene over 18 år om jeg ikke husker feil høyere utdanning. Med andre ord, flertallet av kvinnene i befolkningen har ikke høyere utdanning. For meg som vokste opp i et miljø hvor de fleste tok fagbrev, så fremstår det veldig klart at damene som befinner seg på samme plan, eller som stiller på lik linje med menn uten høyere utdanning bryr seg fint lite om utdanningen til mennene. Ordtaket: "Like barn leker best" er i grunn veldig passende. 

2 hours ago, Miah said:

Jeg skal ikke være uenig i at det ligger dypere problemer her enn Tinder-profilene til menn. Samtidig kan mange menn tjene på å lære å markedsføre seg selv bedre. Lære seg hva kvinner flest er ute etter, og så prøve å nærme seg det. Om man aldri kommer seg til den daten, så får man heller aldri vist seg selv. Når jeg trener bakdelen min så er det pga. et ønske om å se bedre ut, delvis for det motsatte kjønn. Jeg sminker ikke meg selv når jeg bare sitter hjemme alene, selv om jeg vet at det finnes kvinner som likevel gjør det. Jeg får venninner til å knipse et par ekstra bilder av meg i den kjolen eller på den turen, med en liten baktanke om at jeg "trenger noen nye bilder til profilen min". Jeg legger ikke ut selfies av meg selv der jeg ser sur ut. Jeg forsøker å ta vare på meg selv, og det er ikke noe jeg bare gjør for egen del...

Jeg ble glad når jeg leste innlegget ditt fordi det kan til tider være vanskelig å få et grep på hva som er konsensus hos kvinner når det kommer til det du adresserer. Man har en gruppe kvinner som er veldig på dette med at "man er god nok som man er". Jeg forstår ideen om at man ønsker å bygge opp, eller hindre å bygge ned selvbilde til enkelt individer, men samtidig synes jeg at det er noe vanskelig å akseptere denne ideen fordi dersom jeg hadde sagt det samme til meg selv for 10 år siden hadde jeg ikke kommet noen vei med damer. Det er noe dobbeltmoralsk med at menn skal bli møtt med: "Du må ta deg sammen, og jobbe med deg selv", mens kvinner bare skal få gli forbi å bli fortalt: "Du er god nok som du er, du trenger ikke å gjøre noe". Det er vanskelig for meg å forstå hvorfor menn og kvinner ikke skal bli holdt til samme standard. Derfor er det befriende å lese innlegg fra kvinner som deg som faktisk er bevisst på det å øke egen markedsverdi. Skulle vært flere innlegg som dette på kg.

2 hours ago, Miah said:

Nettdating er overfladisk ja, men man trenger den attraksjonen både for å matche og for å møtes. Du kan ha verdens beste personlighet og være en super morsom fyr, men om du er 30 kilo overvektig så mister du mange damer. Jeg liker jo å tro at jeg har mer å tilby en mann enn bare utseendet mitt (som er helt gjennomsnittlig), men først må jeg få den matchen da. Har selv startet mange samtaler på Tinder, men jeg vet at en del menn opplever at kvinner aldri gjør det. De aller fleste må legge ned en innsats i å nærme seg det som det motsatte kjønn er ute etter. Kan ikke gjøre så mye med egen personlighet, men heldigvis så finnes det ulike personligheter både hos menn og kvinner. Om man er "låst" inne i et skall, og ikke klarer å vise hvem man er, så bør man ta de stegene som trengs for å øke egen selvfølelse. Man kan ikke forvente at kvinnen skal se gjennom skallet. 

Når det kommer til dette med å forstå tinder, så må man også se på business delen i det å drive en slik app. I de fleste land er det langt flere menn enn kvinner på appen. Selv om man ikke hadde hatt tinderalgoritmen, og menn hadde opplevd helt lik eksponering på appen, ville noen falt utenfor. De fleste som deltar i tinder diskusjonen har et inntrykk av at alle menn blir eksponert likt på appen. Derfor er det ikke så rart at de fleste kvinner hopper til den konklusjonen med at mennene som ikke lykkes på appen er de som har helt elendige profiler. Sannheten er at det er mange greie profiler som bare ikke dukker opp i sveipekøen både til deg, og andre damer på appen pga av tinderalgoritmen. Dette har med at kvinner er den viktigste ressursen til selskapet bak tinder. Menn vil alltid strømme til de appene der det er kvinner. Man ser det samme på byn. Menn strømmer til utestedene hvor det er damer. Derfor må man lage appen på en slik måte at den i større grad ivaretar kvinnenes interesser. Det innebærer for eksempel det å i større grad vise mannlige profiler til kvinner som har god elo-rating (siden disse profilene er av størst interesse for kvinner). Tinderalgoritmen straffer også playeroppførsel som for eksempel det å like alle damer på appen samt det å ikke skrive til matcher. 

De mennene som dukker opp i sveipekøen deres er hovedsaklig menn med god nok elo-rating (Som for eksempel DHO sin profil) samt menn som betaler for, og bruker boosts, superlikes osv. De fleste normale menn blir altså holdt utenfor gamet med unntak av den initielle fasen (når appen blir installert) hvor profilen deres blir rangert og gitt en elo-rating. Videre så må de må betale dyre dommer for å konkurrere med menn som har gode nok profiler til at de ikke må betale for eksponering. Derav min uttalelse : "Råttent business konsept". Normale menn får oppmerksomhet på nettdatingsider. Det samt flere tester som er gjort beviser på en måte at det er tinderalgoritmen som er det største problemet. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.8.2020 den 15.41, Miah skrev:

Jeg er kvinne med mastergrad, og ser flere av poengene du kommer med. Tror nok at de fleste menn som er snekkere, elektrikere eller tømrere har mer økonomisk makt enn meg selv - med mastergraden fulgte det både et høyt studielån og en helt gjennomsnittlig lønn. For min del ønsker jeg en reflektert, omsorgsfull og til tider morsom mann. Jeg liker menn som følger med på det som skjer, og det trengs ikke akkurat en mastergrad for å få det til. Jeg ble i alle fall ikke noe særlig mer reflektert av å gå på universitetet. For min del handler det om å bry seg om verden rundt seg, følge med og ha en begrunnet mening.

Av egen erfaring er en god del av de mennene som jeg ikke vil date i dag, akkurat de samme som jeg ikke ville ha datet på ungdomsskolen. For disse handler det egentlig ikke om yrke. Der jeg bodde var det nettopp de guttene som var mer rølpete og kom mer i trøbbel som begynte på yrkesfag. Fra dette både var og er det selvsagt unntak. Men majoriteten av disse guttene var ikke gutter som jeg opplevde som omsorgsfulle og pålitelige. For en del av dem stemmer fremdeles dette inntrykket ganske så godt. På Tinder har jeg sett at flere av disse mennene (akkurat de samme som jeg gikk på ungdomsskole med), har mye festebilder, bilder av båt og bil, bilder av snodige tatoveringer og knapt et eneste bilde der de smiler. Ingenting av dette er ting som jeg er ute etter, og spesielt ikke i dag. I min alder er man ikke bare ute etter en kjæreste, men også en mulig far til fremtidige barn, og da er man ute etter andre kvaliteter. Kanskje de egentlig har det, men de viser det i så fall ganske dårlig. 

Til første avsnitt, les litt gjennom det du skriver på nytt. Ser du enkelte selvmotsigelser? Du skriver at du vil ha en reflektert, morsom og omsorgsfull mann - selve definisjonen på en feministisk orientert høyt utdannet mann altså. De vitsene du henviser til vil alle spille på samfunnskritiske noter, ikke øl, damer og amcars? Am I right? Du skriver videre at du vil ha en mann som evner å se og forstå verden rundt seg, men at du ikke tror dette kommer fra å ha en universitetsgrad. La meg så spørre; hva lærte du egentlig på universitetet om det ikke var å forstå verden? Hvor tror du denne verdensforståelsen kommer fra? Sitter snekkere og diskuterer Descartes og kritisk rasjonalisme i amerikansk litteratur? Eller er det et samfunnsengasjement på lavere innsiktsnivå du sikter til? Det holder å være kritisk til arbeidslinja og fordelingssamfunnet? Det er ikke meningen å være overtydelig kritisk, men jeg tror ikke du helt har tenkt gjennom hvor alle disse tingene egentlig kommer fra. Den mannen du beskriver finnes jo ikke på en byggeplass

Til andre avsnitt, du virker noe forvirret over hvorfor disse mannfolka som ikke var gode nok for deg på ungdomskolen ikke er gode nok for deg idag heller. Har du snust på begrepet "klassetilhørighet" før? Du, som universitetsutdannet kvinne, har antakeligvis foreldre med høyere utdanning. Disse rølpete upålitelige gutta har annen familiebakgrunn og bånd til en annen klassetilhørighet. De velger i tråd med deres sosiale omgangskrets og oppvektsmiljø. Dette er hele essensen i faget sosiologi - et fag jeg regner med du ikke studerte på universitet?

Jeg er lei for å si det, men du sementerte liksom hele poenget mitt. Dette har du kanskje ikke helt skjønt, men du er selv en av kandidatene som opprettholder hypergamiet anno 2020. 

Så, hva skal du gjøre, spør du kanskje? Vel, ingenting er kanskje svaret. Dette er ikke et spørsmål som kan lempes over på enkeltindivider og påføre skam. (Jeg håper du leser innlegget mitt såpass at du ikke ser at dette er personlig i det hele tatt. Dette er rent metanivå som samfunnstrend). Jeg tror man må erkjenne politisk at menn sakker akterut fortere enn vi helt har grep om. Unge menn som ikke får seg dame, helt konkret, er jo krise for et velferdssamfunn som baserer seg på vekst i befolkningstall. Unge sinte menn som aldri får pult er et samfunnsproblem. Særlig ser man dette blant noen unge innvandrermenn. Her reagerer mange feminiserte mennesker med avsky for å i det hele tatt påpeke at det er et problem, og fordømmer ethvert forsøk på å gjøre noe annet enn å omtale disse mennene som avskum. Som incels. Som tapere. Som yrkesfaglig utdannede gammeldagse kvinnehatere at best, NAV'ere og rusmisbrukere og forbrytere på det verste. De som lever i den tro at disse menneskene ikke angår oss alle lever i en drømmeverden. Når 4/10 menn forblir ufrivillig barnløse i 2020 er det et problem på samfunnsnivå. Da er det ikke lengre bare særinger i en kjeller, men faktisk noe vi burde bruke litt energi på å reparere.

Ingen mennesker er like mye verdt som flotte, pene hvite kvinner. Ingen mennesker er like lite verdt som stygge menn. Tenk litt på egne fordommer i denne konteksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, DHG skrev:

Til første avsnitt, les litt gjennom det du skriver på nytt. Ser du enkelte selvmotsigelser? Du skriver at du vil ha en reflektert, morsom og omsorgsfull mann - selve definisjonen på en feministisk orientert høyt utdannet mann altså. De vitsene du henviser til vil alle spille på samfunnskritiske noter, ikke øl, damer og amcars? Am I right? Du skriver videre at du vil ha en mann som evner å se og forstå verden rundt seg, men at du ikke tror dette kommer fra å ha en universitetsgrad. La meg så spørre; hva lærte du egentlig på universitetet om det ikke var å forstå verden? Hvor tror du denne verdensforståelsen kommer fra? Sitter snekkere og diskuterer Descartes og kritisk rasjonalisme i amerikansk litteratur? Eller er det et samfunnsengasjement på lavere innsiktsnivå du sikter til? Det holder å være kritisk til arbeidslinja og fordelingssamfunnet? Det er ikke meningen å være overtydelig kritisk, men jeg tror ikke du helt har tenkt gjennom hvor alle disse tingene egentlig kommer fra. Den mannen du beskriver finnes jo ikke på en byggeplass

Til andre avsnitt, du virker noe forvirret over hvorfor disse mannfolka som ikke var gode nok for deg på ungdomskolen ikke er gode nok for deg idag heller. Har du snust på begrepet "klassetilhørighet" før? Du, som universitetsutdannet kvinne, har antakeligvis foreldre med høyere utdanning. Disse rølpete upålitelige gutta har annen familiebakgrunn og bånd til en annen klassetilhørighet. De velger i tråd med deres sosiale omgangskrets og oppvektsmiljø. Dette er hele essensen i faget sosiologi - et fag jeg regner med du ikke studerte på universitet?

Jeg er lei for å si det, men du sementerte liksom hele poenget mitt. Dette har du kanskje ikke helt skjønt, men du er selv en av kandidatene som opprettholder hypergamiet anno 2020. 

Så, hva skal du gjøre, spør du kanskje? Vel, ingenting er kanskje svaret. Dette er ikke et spørsmål som kan lempes over på enkeltindivider og påføre skam. (Jeg håper du leser innlegget mitt såpass at du ikke ser at dette er personlig i det hele tatt. Dette er rent metanivå som samfunnstrend). Jeg tror man må erkjenne politisk at menn sakker akterut fortere enn vi helt har grep om. Unge menn som ikke får seg dame, helt konkret, er jo krise for et velferdssamfunn som baserer seg på vekst i befolkningstall. Unge sinte menn som aldri får pult er et samfunnsproblem. Særlig ser man dette blant noen unge innvandrermenn. Her reagerer mange feminiserte mennesker med avsky for å i det hele tatt påpeke at det er et problem, og fordømmer ethvert forsøk på å gjøre noe annet enn å omtale disse mennene som avskum. Som incels. Som tapere. Som yrkesfaglig utdannede gammeldagse kvinnehatere at best, NAV'ere og rusmisbrukere og forbrytere på det verste. De som lever i den tro at disse menneskene ikke angår oss alle lever i en drømmeverden. Når 4/10 menn forblir ufrivillig barnløse i 2020 er det et problem på samfunnsnivå. Da er det ikke lengre bare særinger i en kjeller, men faktisk noe vi burde bruke litt energi på å reparere.

Ingen mennesker er like mye verdt som flotte, pene hvite kvinner. Ingen mennesker er like lite verdt som stygge menn. Tenk litt på egne fordommer i denne konteksten. 

Stygge menn? Hva med stygge kvinner da? Slutt å synes synd på deg selv, det kler deg ikke.

Anonymkode: d2e0e...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk også at man kan se dårlig selvtillit på bilder. Jobb med selvtilliten, og selvfølelsen! Lær forskjellen mellom selvtillit og selvfølelse. Og vær moden og interessert. Husk alltid å tenke, hva jam jeg gjøre for å forbedre meg, ikke «alt er galt med meg». Alt er ikke galt, men ting kan også alltid bli bedre. 

Anonymkode: c8168...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2020 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Tinder er bare for nybegynnere som overhodet ikke har peiling på hva dem egentlig holder på med. Søk heller etter "brudekjoler til salgs" hos for eksempel Finn.no på forskjellige "kjøp og salg"-sider på Facebook, eller lignende. Massevis av kvinnfolk selger sånne ting rett etter skilsmisse, eller dersom forlovelse blir avbrutt kort tid før selve bryllupet. 

Og dermed blir det selvfølgelig fritt frem for mannfolk å oppdage nylig ledige kvinner i deres områder. I tillegg kan dere sortere etter størrelse på alle brudekjolene, og på den måten få en liten pekepinn på hvor store kvinnene er.  

Anonymkode: 11d39...6c8

NEXT LEVEL GRIS! HAHA

Anonymkode: 08c47...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 6.45, AnonymBruker skrev:

Stygge menn? Hva med stygge kvinner da? Slutt å synes synd på deg selv, det kler deg ikke.

Anonymkode: d2e0e...d0b

Jeg synes aldeles ikke synd på meg selv. Jeg har både barn og kone, høy utdannelse og jobb. Jaggu har jeg ikke både høy lønn og god helse også - alle markører for å være på høyden i samfunnet. Samtidig evner jeg å se at ikke alle andre har det like bra, også de vi ikke alle sammen har spesielt stor omsorg for. Noe du kanskje bekrefter selv i ditt enkle innlegg. 

Var det noe mer du ville grunnløst dra ut av hatten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2020 den 4.35, AnonymBruker skrev:

Ikke rart de ghoster deg. Med den personligheten du viser her så kan de lukte dritt lang vei. 

...altså det jeg mener er måten du uttrykker deg på her er tragisk. Bunnen av det samfunnet har å by på av jenter?? Wtf?! De er vel flotte jenter mange av dem. Og du snakker dritt om dem.

Så ikke rart de jenter som du faktisk interesserer deg i ghoster deg. De er oppegående nok til å unngå en mann som deg etter litt kommunikasjon sammen. 

Anonymkode: b628a...d10

Enig.

Og alle menn som ikke får matches får tydeligvis bare det samme bunnslammet..de vil jo ha 10/10 prinsessene de ser i porno og på TV vettu og vanlige jenter=bunnslam.

Klarer liksom okke å føle sympati når jeg vet TS og andre som han bare går etter de aller peneste,får dem ikke og blir sure på alle kvinner...

 

Anonymkode: 267a9...c00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...