Gå til innhold

Nærmest en incel her. Skjønner ikke hvorfor jeg får null bra matches på tinder ol.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen som tror at andre mennesker ikke merker "Tinderbitterheten" en del folk opparbeider seg, så tror de feil. Den lyser på lang lei, og er et varselsignal for meg, og de fleste jeg har snakka med om temaet. Man kan være så kjekk og, i teorien, et godt kupp man bare vil, men er man marinert i markedstankegang og berettigelse etter en slags tenkt attraktivitetsskala hvor de ikke får det de mener de fortjener og dermed opparbeider seg en kynisme (Tinderbitterheten), så faller man raskt i kurs. 

Det er ikke de damene du har på matchlista som du mener du er for god for, som er dårlige damer. Det er ikke de damene du mener du fortjener som ikke har matcha med deg, sin individuelle og personlige karakterbrist, at de ikke matcher med deg. 

Hva er det som gjør at man finner tonen? Er det en slags målbar match etter gitte tekniske spesifikasjoner hvor alle går rundt i trikot og badehette og matches etter midjemål, ansiktstrekk og BMI? Eller hva? Greit at kvinner har en større fordel en menn i det det er enklere å få matcher, men bortsett fra dette springbrettet (hvor vi dessuten risikerer å være den stygge dama du sitter på KG og skriver innlegg om) så er det ikke en elendighetskonkurranse hvor menn taper og kvinner vinner, dette datingstyret.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snødråpe

Majoriteten av tindermenneskene er useriøse. Noen er der bare for å få matches for å validere eget ego. Kanskje er der mange falske profiler for økt trafikk? 

Å være ensom som menneske er nok noe mange ikke kan sette seg inn i, det handler ikke om kjønn. 

Det er nok bedre finne en partner (om man har et visst nivå av bevissthet) andre steder. Om det er en lokal klubb, hobby, frivilighetsaktivitet eller annet. 

Å bli bitter og sint handler om manglende sosial forståelse, det vitner om manglende innsikt i verden og mennesker. Sinne og bitterhet er de intellektuelle enkle utveiene når ting ikke er som man vil. Da kan man klandre alle andre og tenke at en selv er bedre. Det er behagelig for ego og psyken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det stemmer heller ikke at kvinner bare bruker tinder for sex, de aller aller fleste kvinner der skriver at de er ute etter noe seriøst eller ikke ONS. Problemer er de bare blir ekstremt selektive pgr av alle mulighetene de har.

Nei, feil konklusjon. De er ekstremt selektive nettopp fordi de leter etter en partner, en som kanskje skal oppdra barnet deres. Da må mannen vise til noe mer enn bare utseende. 

Det er helt feil at kvinner er selektive fordi de har så mange valg. Nettavisen siterer en studie slik: "En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene."

Dvs at en kvinne, hvis hun sveiper 100 om dagen, finner 4-5 menn attraktive. Ikke alle disse igjen sveiper høyre på henne. Så kanskje hun får 2-3 matcher om dagen (hvis hun sveiper 100, men det er jo...eh, mange). 

Er det "så mye valg", egentlig? 

De fleste kvinner er på Tinder for å finne en kjæreste, og er ikke ute etter ONS, det sier du jo selv også. Det er jo begrenset hvor mange en kvinne orker og har kapasitet til å skrive med, avtale dater med etc, hvis hun er ute etter noe seriøst. For det koster emosjonell kapasitet å involvere seg i kontakt med så veldig mange på en gang. 

Gjør dere selv en tjeneste (menn) og slutt å spill offer på Tinder. Det er så j... usjarmerende og tro meg, det lyser lang vei! Nesten før du har trykka på en eneste bokstavtast. Fokuser heller på å være en bra utgave av deg selv, spill på at damer som er på let etter noe seriøst ønsker å se mer av deg (dvs finn folk i virkeligheten, eller møt en tindermatch raskt) og at det som er nesten universelt sjarmerende er utstråling av høy og sunn selvfølelse samt at du er pålitelig. 

Anonymkode: afe72...5ef

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En normal og attraktiv kvinne kan i bunn og grunn bare "knipse" inne på tinder, så har hun x antall menn der inne som ønsker å treffe henne.

Dette er bullshit. Når jeg er på Tinder så får jeg en del matcher, men jeg må gjennomgående være den som sender første melding. Og hvis mannen svarer, er langt fra bestandig de gjør det, så dør samtalen ofte ut etter noen få meldinger. De gangene samtalen ikke dør, så er det sjelden mannen tar initiativ for å møtes. Så nei, vi kan ikke bare "knipse", vi må hale og dra. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, feil konklusjon. De er ekstremt selektive nettopp fordi de leter etter en partner, en som kanskje skal oppdra barnet deres. Da må mannen vise til noe mer enn bare utseende. 

Det er helt feil at kvinner er selektive fordi de har så mange valg. Nettavisen siterer en studie slik: "En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene."

Dvs at en kvinne, hvis hun sveiper 100 om dagen, finner 4-5 menn attraktive. Ikke alle disse igjen sveiper høyre på henne. Så kanskje hun får 2-3 matcher om dagen (hvis hun sveiper 100, men det er jo...eh, mange). 

Er det "så mye valg", egentlig? 

De fleste kvinner er på Tinder for å finne en kjæreste, og er ikke ute etter ONS, det sier du jo selv også. Det er jo begrenset hvor mange en kvinne orker og har kapasitet til å skrive med, avtale dater med etc, hvis hun er ute etter noe seriøst. For det koster emosjonell kapasitet å involvere seg i kontakt med så veldig mange på en gang. 

Gjør dere selv en tjeneste (menn) og slutt å spill offer på Tinder. Det er så j... usjarmerende og tro meg, det lyser lang vei! Nesten før du har trykka på en eneste bokstavtast. Fokuser heller på å være en bra utgave av deg selv, spill på at damer som er på let etter noe seriøst ønsker å se mer av deg (dvs finn folk i virkeligheten, eller møt en tindermatch raskt) og at det som er nesten universelt sjarmerende er utstråling av høy og sunn selvfølelse samt at du er pålitelig. 

Anonymkode: afe72...5ef

Hør hør 👏🏻 

Anonymkode: d7f9e...3cc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker for meg som om menn tror at man rangerer menn på basis at visse kriterier som høyde, inntekt, status, sånne ting. Men i virkeligheten så er det bare sånn sånn at "han er min type fyr" "han er ikke min type fyr" og du kan ikke sette det i et skjema og lage statistikk og av det og tror at om du fyller ut alle boksene så har du en home run. Det er nok MANGE menn jeg venstresveiper som i teorien er altfor "bra for meg" men jeg vet at jeg ikke hadde vert interessert i uansett, og da er det jo ingen vits. At kvinner går etter penger og status er en myte, kunne ikke brydd meg mindre faktisk! 

Anonymkode: d560d...58e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
1 hour ago, Søgni said:

Hvis det er noen som tror at andre mennesker ikke merker "Tinderbitterheten" en del folk opparbeider seg, så tror de feil. Den lyser på lang lei, og er et varselsignal for meg, og de fleste jeg har snakka med om temaet.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men dette er jeg klar over. Som menn må vi være forsiktige med å "klage", og "syte" fordi det kommer automatisk et taperstempel med på slep. Det er sikkert en av grunnene til at ts tar dette under anonymbruker på et forum. Det hjelper heller ikke å vise til forskning og statistikk som beviser faktum av en eller annen grunn. Menn blir stigmatisert, og syter uansett. Dette er ikke bra fordi det fremmer en kultur hvor menn heller velger å holde ting inni seg. Som man ser her inne ukentlig, så koker det over for enkelte på et eller annet tidspunkt. 

Jeg synes uansett det er viktig at menn forstår realiteten når det kommer til temaet datingapper, og nettdating. Jeg synes det er spesielt viktig for neste generasjonen gutter som kommer opp etter oss. Hvis de vet at dette er normalen for menn slipper de å måtte gå gjennom en fase hvor de lurer på hva som er galt med dem. Jeg observerer også både blant kamerater, og menn på forumet her hvor vanskelig de har for å akseptere at dette faktisk er realiteten. Når nettdating, og datingapper fungerer dårlig, blir menn tvunget ut på sosiale arenaer. Det er langt fra alle menn som har de sosiale ferdighetene som skal til for å klare seg der. 

1 hour ago, Søgni said:

Man kan være så kjekk og, i teorien, et godt kupp man bare vil, men er man marinert i markedstankegang og berettigelse etter en slags tenkt attraktivitetsskala hvor de ikke får det de mener de fortjener og dermed opparbeider seg en kynisme (Tinderbitterheten), så faller man raskt i kurs. 

Hva er det som gjør at man finner tonen? Er det en slags målbar match etter gitte tekniske spesifikasjoner hvor alle går rundt i trikot og badehette og matches etter midjemål, ansiktstrekk og BMI? Eller hva? Greit at kvinner har en større fordel en menn i det det er enklere å få matcher, men bortsett fra dette springbrettet (hvor vi dessuten risikerer å være den stygge dama du sitter på KG og skriver innlegg om) så er det ikke en elendighetskonkurranse hvor menn taper og kvinner vinner, dette datingstyret.

 

Jeg er enig i at det ufint av ts å rakke ned på den gruppen kvinner som har likt ham på tinder som han ikke finner attraktive, men når jeg leser argumentasjon til enkelte av brukere her inne så er det vanskelig å forstå logikken. Jeg er selvfølgelig med på at bitterhet generelt ikke er attraktivt, og at kursen synker som du sier, men hvordan man kan gjøre en slutning om hvorvidt personligheten til noen er bra eller dårlig basert på noen bilder på en app gir lite mening. En hver oppegående person vil ikke skrive bittert oppgulp i sin profiltekst. Jeg har ingen tro på at ts ikke opplever å få matcher fordi damene som ser profilen hans mener han har dårlig personlighet. Det er så enkelt som at andre menn har bedre profiler, med bedre bilder. Dette med personlighet spiller en større rolle når man først kommer seg på date. Problemet som ts påpeker er i første omgang få matcher, og det at kvinnene han skriver til ikke responderer.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner det ikke.. selv om jeg har slitt med dårlig selvbilde gjennom hele livet, så blir jeg fortalt at jeg ser bra ut. Jeg er i god form, er oppegående, tjener bra penger, er spandabel, og er opptatt av at de jeg er med har det bra.

95% av matchene jeg får på tinder er bunnen av det samfunnet har å by på av single jenter. Da snakker vi alt fra asiatiske turister her for noen dager, jenter som ser døde ut i øynene, jenter som ser ut som de ikke prøver engang, osv.

Jeg anser meg selv ikke som kresen, men jeg er oppvokst blant skoleflinke, oppegående jenter, som er ambisiøse og jobber hardt og tar vare på seg selv, og det er det der standarden min ligger.

Matcher jeg med noen som jeg faktisk synes er pen så er det 95% sannsynlighet for at de ghoster meg etter vi har prata og jeg prøver å få til en faktisk date -- og det er av de få som i det heletatt svarer.

Er så desperat, og blir så lei meg. Og så har jeg jo lest statistikken og tallene om hvor vanskelig det er for gjennomsnittlige menn på dating apps (og i virkeligheten). Det er ikke rart jeg blir bitter og sint på samfunnet. Jeg tror at å være en ensom gutt/mann er noe jenter aldri helt vil klare å sette seg inn i.

Anonymkode: a53ad...2fc

Som en singel jente så må jeg si at jeg lukter nedverdigelse av innlegget ditt gjennom holdningen din. Har full forståelse for atdu føler deg tilsidesatt og alene i tilværelsen som singel-Tro meg, jeg har faktisk aldri hatt kjæreste, men det er ikke fordi det aldri har vært interesse, det har bare aldri vært riktig person og dermed riktig for oss begge.

Tror holdninger kan gjøre mye og vet fra erfaring at gutter kan være kjekke og sjarmerende gjennom glimt i øyet og en riktig personlighet som treffer på de riktige stedene på oppførsel humor osv. Det er noe å tenke på når du dater også,selv om økonomi fremtid og trygghet er gode verdier, så er de for meg ikke en prioritet. Jeg faller heller for typen gutter som vil være mer sosial trygg og legger mer vekt på å leve i nuet. Det hadde derfor ikke vært meg du kunne ha datet.

Skriver ikke dette for å sette deg ned, tror bare du glemmer at holdningen er viktig og psyken,går du videre inn i datingen med dette perspektivet, så tror jeg du komemr til å stå i veien for deg selv. Vet du hva du er på utkikk etter, eller har du mer erfaring fra oppmerksomhet rundt hva slags type jenter du faktisk tiltrekker deg? For det er ikke samme sak..

Du må tiltrekke deg i praksis hva du er ute etter. Synes dette er vanskelig selv, men tror f. eks det å være skoleflink og å sette krav for deg selv, fort kan oppleves som at du kanskje tenker deg frem, uten å sjekke opp hvor du er i prakis? Husk at dette er egenskaper som flere enn deg er villige til å gjøre mye for å få taket i hos en evt kjæreste,så du må være villig til å tolerere,respektere og takle både motgang og selvransakelse.

Selv faller jeg for playere og bad boys, og er ute etter å kapre disse, så det er definitivt ikke lett. Bare det å finne riktig type bad boys og playere som fanger meg, er et eget proskjekt i seg selv. Handler om hvor ofte du utsetter deg for muligheten og hvor mange arenaer du er villig til å kjøre på. 

Dette er hva jeg mener nå, og kan selvfølgelig forandre seg,men mine erfaringer om hvorfor jeg er singel blir at jeg må jobbe med  å ikke falle i offer rollen. Jeg ser dette hele tiden hos de som prøver igjen og får det til, og det ser ut til å være fasiten sålangt. Selv om jeg ikke er helt sikekr på om hva jeg er ute etter, før jeg treffer en jeg faktisk vil holde på med. Har ikke komemt dit enda!

 

Anonymkode: 5e179...98e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, feil konklusjon. De er ekstremt selektive nettopp fordi de leter etter en partner, en som kanskje skal oppdra barnet deres. Da må mannen vise til noe mer enn bare utseende. 

Det er helt feil at kvinner er selektive fordi de har så mange valg. Nettavisen siterer en studie slik: "En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene."

Dvs at en kvinne, hvis hun sveiper 100 om dagen, finner 4-5 menn attraktive. Ikke alle disse igjen sveiper høyre på henne. Så kanskje hun får 2-3 matcher om dagen (hvis hun sveiper 100, men det er jo...eh, mange). 

Er det "så mye valg", egentlig? 

De fleste kvinner er på Tinder for å finne en kjæreste, og er ikke ute etter ONS, det sier du jo selv også. Det er jo begrenset hvor mange en kvinne orker og har kapasitet til å skrive med, avtale dater med etc, hvis hun er ute etter noe seriøst. For det koster emosjonell kapasitet å involvere seg i kontakt med så veldig mange på en gang. 

Gjør dere selv en tjeneste (menn) og slutt å spill offer på Tinder. Det er så j... usjarmerende og tro meg, det lyser lang vei! Nesten før du har trykka på en eneste bokstavtast. Fokuser heller på å være en bra utgave av deg selv, spill på at damer som er på let etter noe seriøst ønsker å se mer av deg (dvs finn folk i virkeligheten, eller møt en tindermatch raskt) og at det som er nesten universelt sjarmerende er utstråling av høy og sunn selvfølelse samt at du er pålitelig. 

Anonymkode: afe72...5ef

Som en annen sa: HØR HØR!!!! Jeg forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig for menn å forstå. Spesielt det som er uthevet. Gi faen i topp 20% av menn, menn blir alltid avvist, kvinner er så priviligerte og blablabla.

Anonymkode: f49c7...040

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en singel jente så må jeg si at jeg lukter nedverdigelse av innlegget ditt gjennom holdningen din. Har full forståelse for atdu føler deg tilsidesatt og alene i tilværelsen som singel-Tro meg, jeg har faktisk aldri hatt kjæreste, men det er ikke fordi det aldri har vært interesse, det har bare aldri vært riktig person og dermed riktig for oss begge.

Tror holdninger kan gjøre mye og vet fra erfaring at gutter kan være kjekke og sjarmerende gjennom glimt i øyet og en riktig personlighet som treffer på de riktige stedene på oppførsel humor osv. Det er noe å tenke på når du dater også,selv om økonomi fremtid og trygghet er gode verdier, så er de for meg ikke en prioritet. Jeg faller heller for typen gutter som vil være mer sosial trygg og legger mer vekt på å leve i nuet. Det hadde derfor ikke vært meg du kunne ha datet.

Skriver ikke dette for å sette deg ned, tror bare du glemmer at holdningen er viktig og psyken,går du videre inn i datingen med dette perspektivet, så tror jeg du komemr til å stå i veien for deg selv. Vet du hva du er på utkikk etter, eller har du mer erfaring fra oppmerksomhet rundt hva slags type jenter du faktisk tiltrekker deg? For det er ikke samme sak..

Du må tiltrekke deg i praksis hva du er ute etter. Synes dette er vanskelig selv, men tror f. eks det å være skoleflink og å sette krav for deg selv, fort kan oppleves som at du kanskje tenker deg frem, uten å sjekke opp hvor du er i prakis? Husk at dette er egenskaper som flere enn deg er villige til å gjøre mye for å få taket i hos en evt kjæreste,så du må være villig til å tolerere,respektere og takle både motgang og selvransakelse.

Selv faller jeg for playere og bad boys, og er ute etter å kapre disse, så det er definitivt ikke lett. Bare det å finne riktig type bad boys og playere som fanger meg, er et eget proskjekt i seg selv. Handler om hvor ofte du utsetter deg for muligheten og hvor mange arenaer du er villig til å kjøre på. 

Dette er hva jeg mener nå, og kan selvfølgelig forandre seg,men mine erfaringer om hvorfor jeg er singel blir at jeg må jobbe med  å ikke falle i offer rollen. Jeg ser dette hele tiden hos de som prøver igjen og får det til, og det ser ut til å være fasiten sålangt. Selv om jeg ikke er helt sikekr på om hva jeg er ute etter, før jeg treffer en jeg faktisk vil holde på med. Har ikke komemt dit enda!

 

Anonymkode: 5e179...98e

Samme person som skrev dette:

Vil også legge til at tror detm este handler om pryken her. DU må somsagt huske på at det er flere enn deg som er villige til å gjøre mye for å få tak i personer med de kriteriene du lister opp,og du må ære klar over at det at du jobber for å endre deg, heller ikke vil gi deg garanti for at du får hva du vil ha. Du må gjøre dette for deg selv. Hvorfor? Fordi hvis du endrer en ting,så kan det være at dettte fremdeles ikke ernok, skal du da endre enda mer da? hva hvis dette heller ikke er nok? 

DU er ikke garantert at andre liekr hva du gjør, bare fordi du gjør det, og du er ikke garantert at du er god i hva du gjør bare fordi at du gjør det. Prøv å være litt mer åpen og kritisk til deg selv? Kan du endre noe? Har du noen blindsoner du ikke vet om? Kan du være så ærlig med en du kjenner om å få feedback? Feedback tror jeg er gull dette,pluss erfaring erfaring erfaring! :)

 

Anonymkode: 5e179...98e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å matche med de du ikke liker engang da

Anonymkode: ae05f...aad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en annen sa: HØR HØR!!!! Jeg forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig for menn å forstå. Spesielt det som er uthevet. Gi faen i topp 20% av menn, menn blir alltid avvist, kvinner er så priviligerte og blablabla.

Anonymkode: f49c7...040

Kan være dette stemmer også,har god grunn for å tro det.Jeg har ikke lagt noe sårlig i tinder i det hele tatt. Har appen sjekker nesten aldri og har vært av/på der lenge. Skal snart slette, tror det skal mye til for å finne den rette også. Har heller ikke funnet en jeg synes er kjekk. Sliter litt fra forrige, men det var fra annet SOME enn tinder. Derfor jeg legger til hva jeg skriver. At dette kan stemme ganske godt det også. Ikke alle menn er på tinder, ikke alle trenger tinder heller!:)

Anonymkode: 5e179...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan være dette stemmer også,har god grunn for å tro det.Jeg har ikke lagt noe sårlig i tinder i det hele tatt. Har appen sjekker nesten aldri og har vært av/på der lenge. Skal snart slette, tror det skal mye til for å finne den rette også. Har heller ikke funnet en jeg synes er kjekk. Sliter litt fra forrige, men det var fra annet SOME enn tinder. Derfor jeg legger til hva jeg skriver. At dette kan stemme ganske godt det også. Ikke alle menn er på tinder, ikke alle trenger tinder heller!:)

Anonymkode: 5e179...98e

REF: den rette ble fiel igjen-Jeg er ikke så seriøs osm hva jeg gir uttrykk for. Men detaljer. Ikke min tråd!! :)

Anonymkode: 5e179...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Dvs at en kvinne, hvis hun sveiper 100 om dagen, finner 4-5 menn attraktive. Ikke alle disse igjen sveiper høyre på henne. Så kanskje hun får 2-3 matcher om dagen (hvis hun sveiper 100, men det er jo...eh, mange). 

Er det "så mye valg", egentlig? 

Ja det er mye valg. Du velger jo bort haugevis du har sjans på.

Det hjelper ikke å si at menn må "slutte og sutre bla bla bla", det er ikke nok av de populære mennene til at alle kan få seriøse forhold med dem. Enkelt og greit, det hjelper ingenting å klage over å bare få sex. Det er ikke nok av disse mennene, enkel matematikk.

Anonymkode: 858c6...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at menn trykker liker på alle damer, for å så sortere eventuelle matcher etterpå er ikke noe sjakktrekk. Nå har jeg ingen bilder på profilen min utover et landskapsbilde som profilbilde. Men jaggu meg så har  27 trykket liker på profilen min. Det burde ikke være mulig, og det er helt uinteressant å kjøpe Tinder Gull for å sjekke disse profilene. Menn som trykker liker i vilska er ikke noe for meg.

Jeg tenker menn har mye å vinne på å bruke hodet litt mer inne på Tinder, og da det øverste selvfølgelig.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud å mye idiotiske konklusjoner her inne, mangler dere totalt logikk eller??

1. Dere kan ikke overse forsking og satsetikk, det sier det meste. Spiller ingen rolle hva dere tror. Tro kan dere gjør i kirka

2.tviler på at bitterheten til TS skinner igjennom når han prøver å ha en  hyggelig samtale med en kvinne på tinder. For ett idiotisk argument og ett jeg ofte ser her inne. Sier litt om hvordan kvinner her tenker

3. Opprett dere en falsk profil som en normal mann, med normalt utseende. Så ser dere hva vi snakker om. Vi kan ta diskusjon videre etter det!

Og veldig mange kvinner på tinder er ekstremt tafatte og lite flinke til å holde en samtale gående og jo, det fordi at de har mange muligheter. De snakker etter all sannsynlighet med 10  karer samtidig. Hvis dere ikke forstår det, da har dere problemer, rett og slett. Nytter ikke  å diskutere med "barn", for de vet ikke bedre vettu...

Jeg er vell en av de "heldige" på tinder, siden jeg har i snitt hatt 1 date annenhver uke via tinder, siden tidlig våres. Men fy faen jeg må jobbe for det innimellom. Men heldigvis finnes det noen hyggelig og pratsomme kvinner der inne også, så er håp.

Anonymkode: 560ce...de6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke bare komprimeringa til Tinder som gir utslag da? Jeg ga opp Tinder av den enkle grunn at jeg så helt grusom ut på samtlige bilder der etterhvert, til tross for at jeg syntes jeg så bra ut på bildene i utgangspunktet. Prøvde sikkert 10-15 av mine beste bilder, men fikk ulike grader av deformert ansikt på samtlige. Hadde et par som så helt ok ut i fjor, men da jeg skulle bytte i år ble det helbom. Prøvde med de gamle bildene igjen, men de ble også mye hardere komprimert enn sist. Etter noen ukers prøving og feiling ga jeg opp, og har heller vært på Happn.

Anonymkode: df425...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er mye valg. Du velger jo bort haugevis du har sjans på.

Altså. Nå er Tinder enn app som legger opp til at man skal velge andre ut fra utseende utelukkende. At jeg som kvinne finner 4-5 menn av 100 attraktive *basert på utseende* er biologi, på samme måte som menn finner flere attraktive. 

Ville du likt om jeg avslørte for deg at jeg sveipa høyre på deg fordi jeg bestemte meg for å ikke være så kresen? Jeg syns egentlig du er shtøgg, men valgte å gi deg en sjanse likevel? 

Man må akseptere at kvinner og menn leter etter forskjellige egenskaper. Du kan ikke klage over å bli vurdert kun ut fra utseende når du er på Tinder. Ærlig talt. 

Anonymkode: afe72...5ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

95% av matchene jeg får på tinder er bunnen av det samfunnet har å by på av single jenter. Da snakker vi alt fra asiatiske turister her for noen dager, jenter som ser døde ut i øynene, jenter som ser ut som de ikke prøver engang, osv.

Hvorfor i alle dager sveiper du til høyre på de du ikke er interesserte i?? 
 

I motsetning til mange andre menn som lager over tinder, så får du tydeligvis mange matcher. Om det da ikke er utseende ditt det står på, tipper jeg det er kommunikasjonen din. 
 

Min erfaring fra tinder, er at menn ikke spør om noe annet enn om snap veldig fort! Og med snap, kommer det sexsnakk eller hinting til det. Sorry, ikke interessert i slikt før man har vært på soverommet! 
Jeg er ikke ute etter ons. Hvis jeg vil det, går jeg på byen! 
 

Har lasta ned tinder en del ganger, det endrer seg ikke. Så orker ikke tinder lenger! 

Anonymkode: 5233e...210

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig å anerkjenne at menn som sliter med ensomhet og å finne kjærlighet er et gigantisk problem. Jeg synes dere kvinner på KG kan være litt rausere. Dere er flinke til å gi hverandre kos og klem når medsøstre sier de sliter, mens det nesten ikke finnes grenser for hvor brutale dere er mot incel-kandidatene fra det motsatte kjønn. Tenk litt over at det sitter en utrolig ensom fyr på andre siden og leser det dere skriver. Tenk deg om gjerne to ganger.

Jeg begynner å skjønne at jeg er en av de mannfolka som Tinder virkelig har fungert for, selv om jeg hadde en håpløs profil og la 0,- kroner i appen. Samtidig har jeg kjent på ensomhet. Det er en utrolig vond følelse. Jeg har faktisk medfølelse med alle som er ensomme og alene, enten de er menn av ulikt kaliber og karakter eller kvinner, eller eldre for den saks skyld. Jeg sender ut en liten klem til alle og enhver som har det tungt og tøft.

Når det gjelder konkrete tiltak synes jeg Minesveiper som alltid har gode poenger. Han har nesten gjort vitenskap av Tinder virker det som. Jeg tror ikke man bør lytte et halvt sekund til de brukerne som mener at det gjelder å komme seg ut av Tinder og over på sosiale arenaer. (Særlig i disse koronatider er det direkte uansvarlig). De fleste bruker datingapper i dag, og jeg føler meg rimelig sikker på at langt over brorparten av alle som blir kjærester i 2020 faktisk har truffet hverandre via internett. Så vanlig har det altså blitt. Skal du ha større suksess med å tråle barer eller melde deg på kakebakekurs? Give me a break. Det er helt virkelighetsfjernt.

Det første du bør gjøre er å jobbe for å forbedre deg selv. Vær din beste utgave. Når du føler deg bra, så er du bra. Det henger utrolig nøye sammen. Hårklipp, trening, klær. Les en bok om tips til hvordan å konversere. Lær av de beste. Les noen spennende bøker. Utvid horisonten.

Det andre er å innse at ting tar tid. Selv jeg, en mann som er ganske attraktiv, har  måttet vente flere år på at den rette dukket opp. Kanskje er det dårlige nyheter, men selv veldig attraktive mennesker går single i årevis. De kan kanskje ha noen flere flørter og korte forhold, men den store kjærligheten er alltid fjern for de fleste. Det er jo ikke sånn at folk treffer nye sjelevenner flere ganger i uka. Regn altså med at dette vil ta tid. Smør deg med tålmodighet. Jo mindre du stresser med ting, jo bedre tid du har, jo mer avslappet du er til hele greia, jo bedre vil det gå. Når det er sagt mener jeg også at du må være avslappet med fysisk kontakt og hyppige møter og samtaler. Dvs at du kaster deg ut i det og tar det på strak arm. Øv på det, vel å merke når du får deg noen dates. Med litt Minesveiper-hjelp tror jeg du kan gå på mange dates. 

Og sist men ikke minst, jobb litt med menneskesynet. Dette er overflødig å kommentere, men du vet jo ingenting om de jentene du mener deg for fin for. Jeg skjønner jo at det ikke hjelper på selvfølelsen å matche med burugler når du håper på en skikkelig pen dame, men det kan jo faktisk hende at burugla er verdens vakreste person i det virkelige liv. Jeg har venner med koner jeg aldri i verden hadde snudd meg etter (og jeg mener de kunne funnet penere koner), men de har andre kvaliteter som veier opp. Hvis du lurer litt på hva slags liga du ligger i anbefaler jeg deg å ta en titt på dine venner og bekjente. Hva slags kjærester har de da? Er det bare modeller der ute? Neppe. De fleste er sammen med helt klin normalt utseende mennesker. De færreste er den deilige dama alle snur seg etter på gata. Rent faktisk er det uvanlig å ha en veldig vakker partner, like uvanlig som det er å være vakker selv. Vi har bare en særskilt evne til å se ekstra nøye på de vakre - så mye at vi ikke evner å se oss normale det er absolutt flest av. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...