missluna Skrevet 14. juli 2005 #1 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva er det beste å bruke på dette? Noen gode kjærringråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 14. juli 2005 #2 Del Skrevet 14. juli 2005 Da mine barn brukte bleier så brukte jeg sinksalve - det funket fint. Men det er jo "hundre" år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. juli 2005 #3 Del Skrevet 14. juli 2005 Sinksalve hjelper på et par dager, og litt oftere bleieskift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. juli 2005 #4 Del Skrevet 14. juli 2005 Oftere bleieskift. Bytte bleiemerke? La stumpen få luft. Jeg lar sønnen min ligge uten bleie en stund hver dag jeg. Om han er uheldig og tisser på gulvet så pytt pytt, men han får iallefall lufta skikkelig. Sinksalve bruker vi og innimellom om han blir litt rød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2005 #5 Del Skrevet 14. juli 2005 Vi bruker også sinksalve... Funker som fy! Men vi smører ikke når han ikke er sår.... mange av mine venninner smører hver gang de skifter bleie... Det ser jeg ikke poenget i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 14. juli 2005 #6 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg brukte sårsalva til SebaMed. Hadde også ei sinksalve, men da gutten begynte å snakke, sa han klart ifra at han ikke ville ha "vondsalva", han syntes det var ubehabelig å smøre den på, og vond å vaske av. Etter dette har jeg konsekvent latt være å bruke sinksalve. Helsekonsten har også en med kalendula som er god, så det finnes alternativer til sink som fungerer minst like godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 14. juli 2005 #7 Del Skrevet 14. juli 2005 Vil bare gjøre oppmerksom at bleieutslett en ikke blir kvitt på tross av både luft, sol og zink kan være hva min datter hadde; soppangrep. Og det sliter vi veldig med å bli kvitt! Går på salver vi har fått resept på som gjør at alt ser fint ut, men to uker etter endt behandling er det på'n igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå