Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

«Der var du ikke lik deg»

Recommended Posts

AnonymBruker

Har jeg fått høre en del når det gjelder bilder jeg faktisk synes jeg er fin. 
Synes jeg derimot bildet er stygt eller kjedelig så er jeg tydeligvis mer lik meg der. Hesikkes irriterende

Anonymkode: 9fd23...2a8

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kutt toxic folk ut av livet ditt. Normale venner/folk sier ikke sånt

Anonymkode: 734ae...8fb

Rant

Det er nok fordi du ser annerledes ut med selfiekameraet. Alle gjør det. Om man ikke er helt helt symmetrisk, noe som er høyst uvanlig. 

Du ser deg selv i selfiekameraet, som du gjør i speilet. Altså speilvendt. Mennesker du møter ser deg sånn du egentlig ser ut. Om noen tar et bildet av deg, kan du se hvordan du ser ut for andre. 

AnonymBruker
11 timer siden, Rant skrev:

Det er nok fordi du ser annerledes ut med selfiekameraet. Alle gjør det. Om man ikke er helt helt symmetrisk, noe som er høyst uvanlig. 

Du ser deg selv i selfiekameraet, som du gjør i speilet. Altså speilvendt. Mennesker du møter ser deg sånn du egentlig ser ut. Om noen tar et bildet av deg, kan du se hvordan du ser ut for andre. 

Er det virkelig så stor forskjell?

Man kan vel bare holde telf fra seg og ta bilde også bruke selfie kameraet og se o. Det blir forskjell?

Anonymkode: 62519...8ec

AnonymBruker

Hahah, fått samme kommentaren noen ganger. 

"Sååå fint bilde!! Lignet ikke så mye på deg da!". 

...

Anonymkode: 3176e...fed

Rant
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så stor forskjell?

Man kan vel bare holde telf fra seg og ta bilde også bruke selfie kameraet og se o. Det blir forskjell?

Anonymkode: 62519...8ec

For noen er det stor forskjell, andre litt forskjell. Poenget er at TS har fått høre hun ikke er lik seg selv, da er det tydelig forskjell. 

Du kan bruke kamera på baksiden. Eller skru av speilbildet funksjonen på selfiekameraet. 

Annonse

AnonymBruker

Jeg prøver å være litt bevisst på dette. Selv om man vil framstå som pen så er det jo litt rart å bruke bilder der man ikke ser ut som seg selv. 

Anonymkode: 25482...136

AnonymBruker

Dette skjer meg også hele tiden.....føler meg så stygg og sliter med å godta det.

Anonymkode: a99fb...a4a

AnonymBruker

Jeg pleier egentlig å være god på gjenkjenne ansikter, men folk er ikke til å kjenne igjen med alt filteret de bruker på kameraet. Dette bruker de som profilbilde på FB. 

Kanskje du har en selfiefilter? Jeg syns selv at jeg ser finere ut med selfiekameraet, men ligner ikke på meg. 

Anonymkode: 294e6...b68

AnonymBruker

Wtf? Det er bare tilfeldige kommentarer, hører det selv hele tiden, og mange ganger er jeg enig. Et bilde tatt i en spesiell vinkel og plutselig ser man annerledes ut. Hadde aldri falt meg inn å la sånne random kommentarer gå inn på meg. Jobb med selvbildet ditt, TS. 

Anonymkode: 1f0c8...684

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg pleier egentlig å være god på gjenkjenne ansikter, men folk er ikke til å kjenne igjen med alt filteret de bruker på kameraet. Dette bruker de som profilbilde på FB. 

Kanskje du har en selfiefilter? Jeg syns selv at jeg ser finere ut med selfiekameraet, men ligner ikke på meg. 

Anonymkode: 294e6...b68

Ja, enkelte må roe ned filterne litt.. Ser utrolig dumt ut når en 60 år gammel dame ser ut som en baby i ansiktet 😂 

Anonymkode: 85a11...17d

AnonymBruker

Derfor har jeg ikke sosiale medier! Aner ikke hvordan jeg ser ut og orker ikke å poste bilder som tydeligvis ikke ligner på meg

Anonymkode: 36683...bbb

AnonymBruker

Haha, dette er typisk hva mamma og bestemor sier her. 

Anonymkode: 71e4d...e6b

Annonse

AnonymBruker
På 1.8.2020 den 1.50, Rant skrev:

Ikke selfie. Dette kan være bilder tatt av andre. Bestemor sa også dette da jeg gikk videregående. På vg1 bilde likte jeg ikke meg, så ut som jentunge i ansiktet. På vg2 bilde så jeg mye bedre ut syntes jeg men der sa hun at jeg ikke så ut som «meg» og det var ikke sminka

AnonymBruker
På 4.8.2020 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Derfor har jeg ikke sosiale medier! Aner ikke hvordan jeg ser ut og orker ikke å poste bilder som tydeligvis ikke ligner på meg

Anonymkode: 36683...bbb

Dette fikk jeg høre før some!