Gå til innhold

Ipl, verdt pengene?


Elidaa

Anbefalte innlegg

Vurderer kraftig å kjøpe meg en ganske dyr IPL. (laser hårfjerning). Hva er deres erfaringer? Funker det bra på hår i intimsonen?  Jeg har lys hud og mørkt hår, så det skulle i følge diverse info jeg har lest fungere bra til meg? Del gjerne erfaringer💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 31.7.2020 den 13.07, Elida88 skrev:

Vurderer kraftig å kjøpe meg en ganske dyr IPL. (laser hårfjerning). Hva er deres erfaringer? Funker det bra på hår i intimsonen?  Jeg har lys hud og mørkt hår, så det skulle i følge diverse info jeg har lest fungere bra til meg? Del gjerne erfaringer💕

Kjøpte du IPL? Jeg har fått låne en til 4000,- og er nysgjerrig på andres erfaringer. :) 

Anonymkode: d9f70...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er verdt det! Stemmer at den funker aller best på lys hud med mørke hår. Funkler bra i intimsonen også, men de lyseste dunhårene blir ikke tatt - men det er ikke noe problem. Det lille som er igjen tar du med høvelen. Håret som vokser ut vokser mye saktere og er mykere. 
Jeg har Braun Silk Expert IPL Pro 5. 

Anonymkode: 6196b...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Braun Silk Expert IPL Pro 5117 i dag og testet den ut nå. Veldig spent! Tok på overleppa også siden det er det letteste stedet å følge med. Sviindyr!🤑

Anonymkode: d9f70...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 16.9.2020 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt Braun Silk Expert IPL Pro 5117 i dag og testet den ut nå. Veldig spent! Tok på overleppa også siden det er det letteste stedet å følge med. Sviindyr!🤑

Anonymkode: d9f70...0f6

Erfaring så langt?

Anonymkode: 92d85...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...