AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Del Skrevet 31. juli 2020 Har du gode tips til en som ønsker å bli en god jogger? Alt av tips og triks tar jeg i mot med åpne armer Gode sko og pulsklokke er anskaffet Anonymkode: e34cc...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miewyn77 Skrevet 31. juli 2020 #2 Del Skrevet 31. juli 2020 Begynne med å løpe i skogen. Mindre belastning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 31. juli 2020 #3 Del Skrevet 31. juli 2020 Kjøp gnagsårplaster! Også anbefaler jeg å ha sånn gel såler, det bidrar til støtdemping og jeg synes hvertfall det er bedre å ha det i når jeg går eller jogger lenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Del Skrevet 1. august 2020 Start på C25K (couch to 5 km) og følg det, da jobber du deg gradvis oppover uten å ha for stor fare for skade Anonymkode: e6798...d7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 9. august 2020 #5 Del Skrevet 9. august 2020 Støtter det de andre har sagt her! Og som personen over sier, hvis du ikke har jogget noe særlig før, er Couch to 5 K et veldig bra opplegg, selv om det kanskje kan føles litt sakte (de første gangene jogger man 60 sekunder, går 90 sekunder osv.) men det er superviktig for å la kroppen bli vant til noe nytt. Jeg bruker ofte den tilnærmingen hvis jeg ikke har jogget på en stund pga. sykdom eller skade. Kan også være fint å jogge med noen, blir mindre kjedelig og mindre lett å skulke unna trening... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå