Gå til innhold

Har dere fine øyenbryn naturlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoved problemet mitt er vel at de ikke har farge, de går i ett med huden min og jeg ser ut som en kreftpasient med parykk :fnise: Så jeg sminker dem hver dag, men holder den veldig naturlig. Heldigvis er det brukbart med antall hår, uten noen hårløse steder, fin form(synes jeg da) osv., jeg må kun nappe litt nedpå brynsbeinet. Men siden hårene mine er så lyse kan jeg slippe unna med å slurve ganske mye:D

Anonymkode: 4dec6...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fin form på dem naturlig, kan fint gå ut uten å gjøre noe :) men foretrekker å fylle litt på, har litt lite hår i endene og innerst. Ikke mye som skal til, tar meg under 2 min på begge bryn.

Anonymkode: ecf5e...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arvet mine bestefedres kraftige, mørke øyebryn så jeg føler jeg har vært heldig med tanke på det at jeg slipper å fylle inn og fasongen er ganske bra så lenge jeg passer på at det ikke vokser helt vilt.. eneste minuset er at jeg plutselig våkner opp med unibrow en dag dersom jeg har hatt en lat periode hvor jeg ikke har giddet å nappe i midten (ikke at det er noe galt å ha det, jeg kler det bare ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har perfekt form, akkurat passe tynne/tykke, trenger aldri nappe. Men de er aaaaltfor lyse, så jeg sminker de omtrent hver dag - selv om jeg ikke bruker annen sminke. :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd, men liker det ene bedre enn det andre..

Merkelig at du ikke har noe hår ytterst. Har du nappet de for mye eller?

Anonymkode: cbd4f...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mye jeg ikke er fornøyd med, men bryna er flotte😀 Mørke og fin form. Jeg napper et par strå under i ny og ne, men har aldri farget dem. Var heldigvis litt før ung til å følge den syltynne trenden, ellers hadde jeg vel ikke hatt bryn i dag.. Forøvrig synes jeg det er fascinerende mye merkelig som har vært in på brynsfronten! De der brunsneglene er vel det verste, og så de kantete😂

Anonymkode: 2afce...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, naturlig tykke øyenbryn. Ikke like fyldige som de burde ha vært pga. overplukking på tidlig 2000-tallet. Men jeg er fornøyd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, FantasDick skrev:

Mine har perfekt form, akkurat passe tynne/tykke, trenger aldri nappe. Men de er aaaaltfor lyse, så jeg sminker de omtrent hver dag - selv om jeg ikke bruker annen sminke. :ler:

 

Hvorfor farger du ikke bare hårene? :)

Anonymkode: 2526d...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor farger du ikke bare hårene? :)

Anonymkode: 2526d...f0b

Jeg har gjort det flere ganger, men finner ikke rett farge. Liker de mørke, men må være en veldig kald tone. 

Anbefalinger? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter seg at øyebryn skal være søstre, og ikke tvillinger. Vel, mine er ikke det en gang. De er to vilt fremmede som sloss. Ett av dem har tydeligvis vunnet slosskampen, siden det andre såvidt synes..

De hadde kanskje sine glansdager på 90 tallet, for da hadde de begge ikke noe de skulle sagt. Men nå, i svart sneglebryn tidsalderen, må jeg bruke sminke for å late som om vi er en lykkelig familie oppe i ansiktet. Helt seriøst, jeg ser ut som en teletubby på morgenkvisten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bienvilleparish

Aner ikke. Har nappet siden jeg var 13 og jeg farger de jevnlig. Tror jeg har gått gjennom de fleste formene man kan ha 😆 formen jeg har nå er den mest naturlige jeg har hatt og det passer definitivt best også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er mørke, så I guess Im lucky. Men de er ikke like da, så liker best å fylle dem litt. Kan gå uten, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vil påstå jeg har det, de er mørke og har en fin form som dog må plukkes og vedlikeholdes litt men jeg trenger på ingen måte å tegne inn bryn før jeg går ut døren.
Eneste er at de ene har et arr midt i, så jeg kan ikke få helt like bryn men jeg synes det lille hakket gir meg litt sjarm, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fylle inn jeg og, hver gang jeg skal ut døren. Veldig ujevne i form, hårfordeling og farge fra innerst til ytterst.

Anonymkode: 1c24a...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Mine er tynne og gjennomsiktige. De stopper på midten av brynsbeinet. Mangler siste biten. 
 

Jeg gikk til Sol og fikk  permanente bryn for 6 år siden, påfyll 1 gang. Aldri angret. De er flinke på farge som er lyse.
Nå som moten er så breie øyenbryn, ser ut som 2 marker på allés panne, er jeg glad jeg aldri gikk lenger enn hva jeg synes er passende til mitt ansikt. 

Bildet er ikke av meg, men form og farge er ca likt. Jeg vil ikke se ut som dragqueen, og har ikke tid å fylle inn/på hver dag. 

 

29C17689-ABAD-4753-B362-288020296AE8.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...