Gå til innhold

Har dere fine øyenbryn naturlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere fine øyebryn? 

Jeg føler at alle rundt meg har så fine bryn naturlig. Kanskje ikke veldige fyldige eller mørke, men fin form og null stress å ha dem naturlige. 

Jeg derimot kan ikke gå ut av huset uten å tegne og fylle inn brynene, og det gjør meg så trist! Jeg kan gå uten sminke ellers i ansiktet, men brynene er et must. De er ok første halvdelen (dog med litt hull her og der), men fra buen og ut har jeg omtrent ikke brynshår og det ser bare ikke pent ut. 

Så hver eneste dag må jeg tegne opp og jeg får det aldri jevnt heller. Skulle ønske jeg hadde fine bryn naturlig. 

Anonymkode: 6825d...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. De er samme farge som huden min og flyter formløst utover. 

Anonymkode: 7d708...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Napper de 4-5 ganger i året. Men hva med sånn tatovering? Som ser naturlig ut? For å fylle inn der du mangler hår?

Anonymkode: 724e8...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg gjort hvis jeg hadde mindre pene bryn:387bb0d9ac164960fa72ac4b7a0d3e90.thumb.jpg.95ff295f1af611b6ceb29c33d54be1c7.jpg

Anonymkode: 724e8...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mine er fine naturlig. Men de er bittelitt lyse nå om sommeren, så jeg liker å fylle inn litt

Anonymkode: d739d...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å nappe en gang da jeg var 14 år og alle andre begynte å nappe. Det ble med 2-3 napp før jeg tenkte at dette gidder jeg søren meg ikke. Så ja jeg har i dag, 20 år senere, tykke, mørke bryn. Har aldri tegnet de opp eller noen ting. De er rette som streker da så jeg har ingen bue. Eneste som hadde fått meg til å nappe hadde vært om de bestemte seg for å gro sammen til en unibrow ;) Venninda mi klør i fingrene etter å få nappe avvikerne, men det bryr jeg meg fint lite om, livet er godt likevell :) 

Anonymkode: 275ef...666

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CE9D7821-8E2C-4C2D-90E4-4166DE4EC216.thumb.jpeg.6c8fd1c8657b9241914bf09c34f7c684.jpeg

Vil ikke si jeg har utpreget fine øyebryn, nei. Jeg pleier å tegne inn litt der de er hullete. 

Anonymkode: 7d3dc...fdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg var ung og dum tenåring da det var populært å ha syltynne bryn. Jeg hadde naturlig store, tykke bryn. Søstra mi ville nappe de, og jeg lot henne. Da var jeg 12 år, tror jeg. Så prøvde jeg å nappe hvor søstra mi hadde nappa de, men det ble helt feil. Dessverre så jeg ikke hvor ujevne og stygge de var selv, og INGEN fortalte meg det. Nå i 30 årene er de fryktelig stygge. De vokste aldri ut etter all nappingen i tenårene. Først nå har det begynt å vokse hår hvor det ikke har vokst noe på mange, maaange år. Jeg sparer så godt jeg kan. I mellomtiden fyller jeg inn. Jeg tar litt gjennomsiktig pulver på brynene før jeg fyller inn med en blyant med rund tupp. Da blir ikke blyantmerkene så sterke men mer diffuse, og det ser mer naturlig ut. 

Jeg prøvde microblading en del år siden. 2 sessions. Da hadde jeg bryn i bare noen uker før de forsvant og la fra seg røde merker. 

Anonymkode: 20e10...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasongen på brynene mine er ok, men de er helt lyse og nærmest usynlige uten farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp castor oil og smør på brynene før du legger deg, vask av om morgenen. Det får bryn til å vokse. 

Anonymkode: a8de2...4a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg farger og napper de er de veldig fine og fyldige, ja. Gjør ikke noe med de til daglig og får fine kommentarer på de av de som legger merke til slikt. Både jeg og søsteren min har fine, fyldige bryn, så vi har vel bare vært veldig heldige med det. 

Anonymkode: cdc13...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er ikke så veldig fine naturlig. 

De må nappes, farges og bruke blyant for å fylle inn ujevnheter. 

Men de ser veldig naturlig, til tross for de ikke er det...

Anonymkode: a31eb...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Vil ikke si jeg har utpreget fine øyebryn, nei. Jeg pleier å tegne inn litt der de er hullete. 

Anonymkode: 7d3dc...fdc

Mine er ganske like dine. 

Anonymkode: e37b3...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke pene naturlige bryn, derfor valgte jeg PMU, og angrer ikke. Jeg synest bryn er selve rammen på ansiktet, og mine gikk fra å være smale og puslete, til å bli akkurat sånn jeg ønsket dem. Kommer garantert til å fylle på med PMU når dette etterhvert går bort. 

Anonymkode: 4062c...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett naturlig fint og ett som ikke vil samarbeide. Har aldri behøvd å farge eller tegne på bryn da de er sterke og tykke selv om jeg er blond, men de må børstes og trenger litt fyll i det ene brynet for å matches.

Anonymkode: 15021...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har. Må farge de tidvis. Men er veldig heldig, og fornøyd ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg aldri tenkt på eller bekymret meg over. Jeg har øyenbryn og de sitter der de sitter.
Jeg står opp, vasker mitt ansikt og går ut i verden akkurat slik som jeg er. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske tykke øyebryn. Merker nå at jeg må nappe oftere siden håret har på mystisk vis begynt å vokse kraftigere der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tykke bryn med perfekt form

Anonymkode: be42b...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var tenåring hatet jeg dem;m, for da var det streker som var in. Jeg syntes mine var så store og hårete. 
 

Anonymkode: be42b...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...