Gå til innhold

Tror dere det vil merkes å gå fra 59 til 52 kg? Er 157 høy/lav.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen formening om det? Håper det vil vise godt. Føler meg lubben nå.

Anonymkode: 416b7...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veier 69, ønsker ned til 62. Er 167. 
Jeg har «alltid» veid 62 kg og gikk da for å være slank. Det gjør jeg ikke nå for å si det slik 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga du er såpass lav vil jeg tro det🙂

Anonymkode: 5ffb4...f4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket stor forskjell på å gå ned nesten tilsvarende. Gikk fra 60 til 50, men dog. 

Anonymkode: d3fb5...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 cm høy, gikk ned fra 55 kg til 50. Forskjellen var enorm. Fikk helt flat mage, så lite fett at magemusklene ble synlige og antydning til sixpack. Og jeg trente ikke kjerne i det hele tatt. Fikk mer markert kjeve og øynene og leppene føltes større. Synes jeg mistet det barnslige preget i ansiktet, føler jeg ser eldre ut.

Mistet muskler i rumpe, lår og legger. Fikk tynne bein, og rumpa ble helt flat.

Håper jeg klarer å gå opp litt, jeg likte meg bedre på 55 kg, selv om jeg er fornøyd med magen. 

Anonymkode: eb138...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen cm lavere enn deg. Da jeg var i startgropa av vektnedgangen min la folk merke til det etter 5 kilo ☺️

Anonymkode: a9383...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er faktisk en 12% vektnedgang, og det vil vises.

Anonymkode: ba153...a28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vises, ja. 1 kg er ganske mye når man er lav. Jeg er like høy som deg og har nylig gått fra 59 til 54 kg, forskjellen er som natt og dag. 

Anonymkode: cff60...667

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det merker du nok. Jeg er 172, har gått ned fra 71,5 til 68,5, og det vises godt (lovehandles er borte). Skal ned nesten 5 kg til, og det kommer til å være synlig for meg i alle fall :) Kjæresten har også merket det nå.

Anonymkode: 23737...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok merkes ja. Skal ned ca. det samme selv og fra samme vekt (er lavere enn deg). For min del vil det bety at den buksa jeg ikke får særlig forbi knærne nå, den vil jeg få helt på 😂 

Anonymkode: 41650...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg er 153 høy selv. Gikk fra 57 kg til 52 for et par år siden, og gikk ned minst en str i bukser. 

Anonymkode: 944fa...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Var ganske tynn på 51-52 kilo, veier 59 nå.

Er 160 cm. 

Anonymkode: e5fd5...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kg vektnedgang når man bare er 157 og i utgangspunktet normalvektig er ganske dramatisk. Hvis du leser svar tidligere har har folk mistet muskler og blitt veldig tynne ved og mistet tilsvarende. Er det det du vil? Vil du ikke heller ha en sterk og slank kropp?

Endret av miaw
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil merke enorm forskjell! Har samme høyde som deg deg, og har veid 59 kg en periode og føler meg da lubben. Gikk ned til 53 som jeg var før da jeg var yngre, da ble jeg tynn. Hr dessverre lagt på meg igjen til 57 og føler meg for stor nå. Tror jeg må prøve å ha som mål å ligge på rundt 54 kg som er mer realistisk for meg nå. Er straks 40 år og har ikke samme forbrenning lengre.

Anonymkode: b5960...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 155 cm og når jeg gikk ned fra 63 kg til 54 kg var det merkbar forskjell for meg, men med klær så var det ikke så mange som så stor forskjell. Så det kommer helt an på personen tenker jeg. 

Anonymkode: 62dc4...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på kroppsformen din og muskler veier en del. Jeg er like lav om deg og så veldig slank ut da jeg veide 59 kg.

Anonymkode: 622e7...1cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kroppsform har vel mye og si ja. Er spebygd. Så har mye fett på kroppen. Ikke trent. Så håper disse kiloene kan gjøre meg mer fornøyd med meg selv. Satser på å begynne å trene litt styrke i løpet av høsten. 

Anonymkode: 416b7...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt, jeg gikk (uintensjonelt) ned fra 52 til 49, er 161, og det syntes kjempegodt. 

Anonymkode: 7bb8a...3f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du vil føle deg lettere i kroppen

Anonymkode: 56bae...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 og ser sykt slank og fit ut når jeg veier 61 kg og kvapsete ut når jeg veier 65. 

Det er små marginer rundt trivselsvekten! 😊

Anonymkode: ff7bc...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...