Gå til innhold

Er det noen forskjell på Møteplassen og Match?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring fra begge datingssteder? Det virker som det er langt mellom de kjekke mennene på Møteplassen. 

Anonymkode: 1038a...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lurt på det samme. Har vert innom møteplassen tidligere, og har lyst til å prøve match. 

Skulle ønske det var litt som tider med tanke på at bare matcher kunne sende deg melding, men.. nå har jeg gått lei av tinder også og vil prøve noe mer seriøst, så får vel bare sjekke det ut. 

Anonymkode: 2e0ab...55b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker er «bedre», av den enkle grunn at det er flere som bruker det.

De andre aktørene burde gitt opp.

Anonymkode: 00971...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukker er «bedre», av den enkle grunn at det er flere som bruker det.

De andre aktørene burde gitt opp.

Anonymkode: 00971...b3b

Jeg hater sukker (matvaren) så mye at det er ekstremt vanskelig for meg 🙄 pluss at jeg var medlem der en gang, og de hadde et forum dere med like mange bittre og sinna menn som det er her 🤣 egentlig fler.. det er ekstremt slitsomt... 

Anonymkode: 2e0ab...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater sukker (matvaren) så mye at det er ekstremt vanskelig for meg 🙄 pluss at jeg var medlem der en gang, og de hadde et forum dere med like mange bittre og sinna menn som det er her 🤣 egentlig fler.. det er ekstremt slitsomt... 

Anonymkode: 2e0ab...55b

Er bare å ignorere slike, blir man fort vant til.

Anonymkode: 00971...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring fra begge datingssteder? Det virker som det er langt mellom de kjekke mennene på Møteplassen. 

Anonymkode: 1038a...33b

Det med kjekke kvinner og menn er jo en ren smaksak :) Det er jo hvor seriøs de faktisk er om dere er ute etter et forhold som faktisk teller, og den letejobben kan ta tid uansett om det er på datingsider eller ute i friluft. Den store forskjellen på Møteplassen og Match er at på Møteplassen trenger du ikke profilbilde om du er VIP, så legger du bare inn bildene i albumet og lager en god profiltekst som bare de som betaler får se. Da unngår du at alle de som bare er inne og ser, og mange useriøse torpederer profilen din med masse span, for de kan heller ikke skrive til deg uten å betale. Noe må du regne med uansett av useriøse som bare er ute etter sex, i allefall som kvinne. Har selv fått lett dater på Møtplassen med seriøse kvinner, selv om det ikke matchet helt. Midt i datingen der fant jeg en ute i det fri :) Gikk over det også. Så det er nok ingen garanti noen av delene.

Anonymkode: d7080...88a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.7.2020 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Sukker er «bedre», av den enkle grunn at det er flere som bruker det.

De andre aktørene burde gitt opp.

Anonymkode: 00971...b3b

Jeg holdt på å gå for Match, men tenkte jeg skulle sjekke Sukker først, på grunn av denne melding. Så jeg ville bare si at TAKK FOR AT DU SA I FRA! 😅❤️ Mange kjekke menn der inne, og siden virker bedre enn match. 

Anonymkode: 2e0ab...55b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt på å gå for Match, men tenkte jeg skulle sjekke Sukker først, på grunn av denne melding. Så jeg ville bare si at TAKK FOR AT DU SA I FRA! 😅❤️ Mange kjekke menn der inne, og siden virker bedre enn match. 

Anonymkode: 2e0ab...55b

Uff, jeg hadde glemt hvor ubehagelig det her egentlig er 😫 tinder har sine fordeler med at man må matche folk først. Nå må jeg blokkere folk og være paranoid på at de finner meg igjen likevel. Noen folk er bare for intense. 🤯🙈

Anonymkode: 2e0ab...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplassen er jo norsk så lettere å forholde seg til på mange måter. Match er internasjonalt, så der var det veldig mye utlendinger når jeg var der for lenge siden. Fant aldri ut om man kunne sile dem ut. Men på Møteplassen er jo alle bosatt i Norge stort sett og det gjør det jo noe lettere. 

Anonymkode: 07db4...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, jeg hadde glemt hvor ubehagelig det her egentlig er 😫 tinder har sine fordeler med at man må matche folk først. Nå må jeg blokkere folk og være paranoid på at de finner meg igjen likevel. Noen folk er bare for intense. 🤯🙈

Anonymkode: 2e0ab...55b

Det er jo ekstremt få menn du kommuniserer med på en datingside som stalker på andre sosiale media :)  Men du må regne med at det hagler med tilbud for deg som kvinne, stort sett menn som vil ha sex, og det fort! Ta deg den tiden du trenger og sil ut slike. Bare date med de du finner interessante og seriøse. Uansett datingside florerer det med falske og useriøse brukere. Blokker de som er for intens og sender meldinger om sex. Noen dager så er disse rensket bort. Da kan den seriøse letingen starte. Tar fort litt tid.

PS og ikke provosere disse idiotene som er for intense fordi du skal leke "politi" eller tante pose! Bare blokker og ikke vie de et sekund oppmerksomhet er absolutt beste måte.

Endret av Antiviruset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt på å gå for Match, men tenkte jeg skulle sjekke Sukker først, på grunn av denne melding. Så jeg ville bare si at TAKK FOR AT DU SA I FRA! 😅❤️ Mange kjekke menn der inne, og siden virker bedre enn match. 

Anonymkode: 2e0ab...55b

Bare hyggelig!

Anonymkode: 00971...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg synes ikke at Sukker er bedre. Veldig mange som ikke er aktive der og i tillegg så synes jeg at det er vanskeligere å ta kontakt der. Veldig mange profiler som bare er der uten noe aktivitet. 

På Møteplassen er det mye rart, men synes det er bedre i forhold til det å ta kontakt, få kontakt med andre og i tillegg er det mange som faktisk er aktive der. Jeg liker også bedre hvordan informasjonen er presentert der.

Match vet jeg ikke hvordan er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...