Gå til innhold

Slutte med sminke (foundation/pudder)


Nesly

Anbefalte innlegg

Så heldig du er 😊 her er det omvendt. Om jeg har kommet på jobb uten får jeg alltid spørsmål om jeg er syk, sovet dårlig osv. Så jeg kommer ikke til å slutte med det. 

Anonymkode: e14ab...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig du er 😊 her er det omvendt. Om jeg har kommet på jobb uten får jeg alltid spørsmål om jeg er syk, sovet dårlig osv. Så jeg kommer ikke til å slutte med det. 

Anonymkode: e14ab...c06

Du, det er jo bare å si nei, jeg er frisk og sover godt, og smile :) hva så om de ser det og kommenterer det? Gi det en uke, så gidder de ikke lengre. Ikke la kollegaer bestemme over utseendet ditt. Du får det til hvis du vil! Innerst inne tipper jeg de tenker du er tøff og bare er misunnelige ;)

Anonymkode: 7ecdf...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, en mellomting må da gå an. Jeg ser stor forskjell på mine to søstre. Eldste er nesten ti år eldre enn den andre, men ser likevel yngre ut en henne. Yngste har sluttet å farge håret (det er nå grått/hvitt) og bruker ikke sminkepeodukter. Min andre søster farger fremdeles håret og bruker maskara og concealer for å skjule posene under øya litt. Hun ser så mye yngre og friskere ut enn den andre søstera mi. Yngste er blitt "en gammel dame" mens eldste er fremdeles ung. 

Anonymkode: 045c9...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Så heldig du er 😊 her er det omvendt. Om jeg har kommet på jobb uten får jeg alltid spørsmål om jeg er syk, sovet dårlig osv. Så jeg kommer ikke til å slutte med det. 

Anonymkode: e14ab...c06

Samme her.

Bruker lite sminke, stort sett bare concealer og litt rouge eller solpudder, av og til maskara. Men hvis jeg går helt uten, får jeg høre at jeg ser trøtt ut.

Anonymkode: b7b16...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...