Gjest Emera Skrevet 13. juli 2005 #1 Del Skrevet 13. juli 2005 Datteren min skal på ferietur med faren. De skal til Danmark, som nå er terrortruet for andre gang på et par dager... Jeg vet at "en kan ikke tenke slik," men jeg blir nå redd likevel. Ikke at jeg er sånn hysterisk skrekkslagen, men jeg kommer ikke til å slappe helt av men hun er der, tror jeg. Ser for meg at det smeller i Tivoli, eller Legoland. Sikkert bare dumt, men en kan jo aldri vite. Truslene var jo rettet spesifikt mot Danmark. Jeg mener ikke at turen skal avlyses eller noe sånt, jeg har vel bare behov for å dele tankene mine med noen. Hva tenker dere andre om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. juli 2005 #2 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg forstår godt at du er bekymret, men som du sier kan en ikke slutte å leve heller. Jeg hadde nok ikke fått helt roen på meg, men samtidig tror ikke faren er overhengende (uten at jeg vet det da). Tror likevel jeg hadde holdt meg unna t-bane og busser og sånt. Bare sånn just in case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #3 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, huff det er fælt med krig og sånt.. Terrorister har oppnådd målet sitt når folk blir engstelige og legger bånd på seg. Det går sikkert bra med dem! Det kan skje fly/trafikkulykker også, og hun kan drukne. Man kan ikke la seg styre av ulykker som skjer, enten de er planlagte eller ikke. Move on og get a grip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. juli 2005 #4 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, huff det er fælt med krig og sånt.. Terrorister har oppnådd målet sitt når folk blir engstelige og legger bånd på seg. Det går sikkert bra med dem! Det kan skje fly/trafikkulykker også, og hun kan drukne. Man kan ikke la seg styre av ulykker som skjer, enten de er planlagte eller ikke. Move on og get a grip. ← *slettet* Kun verdt å ignorere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå