Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, iskremm skrev:

At Marcus og Simo drev å gråt som noen unger på 2 år på slutten der. Noe av det kleineste på norsk tv noensinne.

Vi har flere ganger sett Maria brette  seg ut, og du syns M og S sin gråting var det kleineste?

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, iskremm skrev:

At Marcus og Simo drev å gråt som noen unger på 2 år på slutten der. Noe av det kleineste på norsk tv noensinne.

Enig. Minner meg om da jeg var 12 år og var på leirskole sammen med en annen klasse fra en annen skole. Den andre klassen måtte forlate midtveis, og alle satt og hylbæljet. Men vi var tross alt 12 år.

Verste jeg har sett. Haha. Grow some balls! 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, iskremm skrev:

At Marcus og Simo drev å gråt som noen unger på 2 år på slutten der. Noe av det kleineste på norsk tv noensinne.

Ja det var helt ekstremt. Har sett mange utsjekker på Paradise gjennom tidene, men få som har grått SÅ mye. Herlighet, de har jammen ikke vært der lenge. Virket oppriktig som om Alex hadde DØDD.

Jeg likte Eileen tidligere, men jeg syns det var veldig teit at hun gjorde skittenarbeidet til Ine.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Amatariel skrev:

Ja det var helt ekstremt. Har sett mange utsjekker på Paradise gjennom tidene, men få som har grått SÅ mye. Herlighet, de har jammen ikke vært der lenge. Virket oppriktig som om Alex hadde DØDD.

Jeg likte Eileen tidligere, men jeg syns det var veldig teit at hun gjorde skittenarbeidet til Ine.

Jeg tror litt at problemet også er at vi seerne har sett så lite av hvordan det faktisk er der inne. Vi ser liksom bare dramaet til Maria osv. Så når Marcus sier at han lo seg i hjel av Alex på en daglig basis, så er det umulig for oss å vite hva han snakker om. Skulle ønsker de viste mer av hverdagen der! Ellers blir mye av konteksten borte.. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror litt at problemet også er at vi seerne har sett så lite av hvordan det faktisk er der inne. Vi ser liksom bare dramaet til Maria osv. Så når Marcus sier at han lo seg i hjel av Alex på en daglig basis, så er det umulig for oss å vite hva han snakker om. Skulle ønsker de viste mer av hverdagen der! Ellers blir mye av konteksten borte.. 

Anonymkode: 4a468...a25

Det er sant. Paradise blir nok aldri det samme så lenge de har så få sendinger i uken. Veldig merkbart at de raser igjennom ting.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ville dere helst pult av Amalie og Maria?

Anonymkode: f8134...931

Amalie. Hun og Ine er penest der inne. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2020 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Maria eier ikke pupper? Var jo helt flatt.

Anonymkode: 5147c...f81

Og hva så? Faan assa

Anonymkode: 94478...921

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk svett i fjeset på parsermonien, eller bruker de bare kjempemasse highlighter?? Ser jo ut som de trenger håndkle til å tørke seg med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Er folk svett i fjeset på parsermonien, eller bruker de bare kjempemasse highlighter?? Ser jo ut som de trenger håndkle til å tørke seg med. 

Begge deler tipper jeg. Parsermoni en tar veldig lang tid å spille inn leste jeg en eller annen gang. Det er varmt, så de blir klamme og svette underveis, men ekstrem highliter hjelper sikkert ikke på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Solstrålen. skrev:

Er folk svett i fjeset på parsermonien, eller bruker de bare kjempemasse highlighter?? Ser jo ut som de trenger håndkle til å tørke seg med. 

Jeg tror kanskje det var Henrik sitt verk... Trodde han hadde peiling men, det kan sikkert se annerledes ut i speilet enn det gjør ute med store lyskastere og sånt. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 2.20, AnonymBruker skrev:

Hun er ingen diagnose, men har hun borderline så er det jo helt uforsvarlig å la henne være med i et slikt program. At man sitter og synes det er morsomt slik hun holder på er vel verre enn å sette halen på grisen. 

Anonymkode: 44348...dd4

For det første. Man umyndiggjør heldigvis ikke mennesker basert på hva du mener her inne. Og jeg synes hun virker fullt ut i stand til å takle og forsvare sine handlinger.

Den siste setningen din skjønte jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var med selv en gang for leeenge siden, fra start og ble sendt ut midt i sesongen... fikk et helt annet inntrykk etter å ha vært med på det selv, så har ikke klart å se på det i etterkant 😂 ble ikke fremstilt noe feil.... var vist bare ikke helt min greie. Tok helt avstand fra festene etterpå, mine nærmeste venner og familie ble plaget på Internett, ville bare tilbake til min egen boble av liv, med mine venner 🙈 Var slitsomt mas. Var ikke noe gøy å være populær. Hater bli kalt kjendis. Og folk glemmer det faen ikke heller, men kan vell bare skylde på meg selv 😂 #ungogdum

Anonymkode: 93e7f...f06

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 15.31, Solstrålen. skrev:

Er folk svett i fjeset på parsermonien, eller bruker de bare kjempemasse highlighter?? Ser jo ut som de trenger håndkle til å tørke seg med. 

Er du klaaaar over hvor varmt det er i Mexico... man er konstant klam i tryne 😜 Det er ei sminke dame som løper og pudrer alle som er klammest i tryne, men hu har ikke sminke til alle hudtonene, så er begrenset hvor mye pudder man kan ta på også.... og parsermonien tar i virkeligheten 1 hel time... stå det i evigheter, i varmen med pentøy, når man egentlig helst vil sitte i noe comfy tøy og drikke en drink 😂 

 

hilsen tidligere ph deltager 

Anonymkode: 93e7f...f06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hilsen tidligere ph deltager 

Anonymkode: 93e7f...f06

Hvem? :) Lorden, er det deg?!

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem? :) Lorden, er det deg?!

Anonymkode: 51f0e...63e

Haha nei dessverre, jeg er en jente :) 

Anonymkode: 93e7f...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du klaaaar over hvor varmt det er i Mexico... man er konstant klam i tryne 😜 Det er ei sminke dame som løper og pudrer alle som er klammest i tryne, men hu har ikke sminke til alle hudtonene, så er begrenset hvor mye pudder man kan ta på også.... og parsermonien tar i virkeligheten 1 hel time... stå det i evigheter, i varmen med pentøy, når man egentlig helst vil sitte i noe comfy tøy og drikke en drink 😂 

 

hilsen tidligere ph deltager 

Anonymkode: 93e7f...f06

Og ikke bare varmt! Det er luftfuktigheten som er drepende. Artig med en tidliger PH-deltager som står frem her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Haha nei dessverre, jeg er en jente :) 

Anonymkode: 93e7f...f06

Mali?

Anonymkode: 2108d...442

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Er du klaaaar over hvor varmt det er i Mexico... man er konstant klam i tryne 😜 Det er ei sminke dame som løper og pudrer alle som er klammest i tryne, men hu har ikke sminke til alle hudtonene, så er begrenset hvor mye pudder man kan ta på også.... og parsermonien tar i virkeligheten 1 hel time... stå det i evigheter, i varmen med pentøy, når man egentlig helst vil sitte i noe comfy tøy og drikke en drink 😂 

 

hilsen tidligere ph deltager 

Anonymkode: 93e7f...f06

Wææ 😛 hvem er du? Blei nyssjerigg. Syntes du hørtes ut som Carl aksel

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...