Gå til innhold

Fyller du vann på shampo/dusjsåpe flasker som er nesten tomme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke!! Det stinker forferdelig når det har stått en stund. 

Anonymkode: 5ab0a...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm nei, da skal det være helt krise også bruker jeg det opp på den vasken der og da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er ikke fattig.

Anonymkode: e35d7...8d6

Har da ingenting med å være fattig!!

Jeg tømmer vann på flaska når det er så lite igjen at det ikke kommer noe spesielt mye ut. Da blir resten brukt opp der og da. Det er fornuftig, det er 2 ekstra runder med hårvask av flaska.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, er ikke fattig.

Anonymkode: e35d7...8d6

Det handler om å utnytte ressursene. Det har ingenting med å være fattig å gjøre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke får ut mer fyller jeg på litt vann, rister, bruker opp resten der og da. Lar det aldri stå. 

Anonymkode: ce300...39e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg har glemt å kjøpe ny, og jeg står i dusjen og trenger det så fyller jeg vann på flaska... Men den kastes etter det, så det blir ikke stående noen tid...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg ikke får ut mer fyller jeg på litt vann, rister, bruker opp resten der og da. Lar det aldri stå. 

Anonymkode: ce300...39e

Det er det jeg gjør og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke!! Det stinker forferdelig når det har stått en stund. 

Anonymkode: 5ab0a...967

Det er ikke hvordan det lukter som teller, men hvordan det smaker. 

Anonymkode: f95d0...fe8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Er det lite igjen lar jeg flaska stå opp ned, og får da ut det siste. På kremer klipper jeg opp tuben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også pleier å bruke det opp om jeg må fylle på vann. Men har glemt en og den stinket! Kan det stemme at det ikke bør fylles på med vann? Har det råtnet eller på en måte blitt ubrukelig? Føler ikke det er rent å vaske håret i noe som lukter....vet ikke? Litt søppel? 

Anonymkode: 5ab0a...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har mer og skal vaske håret fyller jeg på litt for å få tak i det siste i flaska. Så kaster jeg den etterpå

Anonymkode: 7255e...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller ikke på vann og lar det stå, men skyller alltid flaskene for å få ut alt. Jeg trodde det var vanlig å gjøre. Tomme sjampo- og balsamflasker må jo uansett skylles før de kastes i plastavfallet. Da er det like greit å skylle når jeg vasker håret slik at de siste restene blir brukt, og ikke bare spylt ut i vasken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.7.2020 den 20.47, colasolo skrev:

Niks. Er det lite igjen lar jeg flaska stå opp ned, og får da ut det siste. På kremer klipper jeg opp tuben.

Jeg åså 😄sunn fornuft å bruke opp alt. 

Anonymkode: c0fd6...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fylle på vann for å få ut siste rest. Men det er jo da siste gang jeg bruker de flaskene, og de kastes etter den dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det har jeg aldri gjort. Var nylig på besøk hos noen som gjør det. Klager ikke fordi jeg er gjest, men synes det er "irriterende" å måtte vaske hendene med utvannet såpe. Jeg blir nok like ren på hendene, men følelsen av renhet er ikke der på samme måte som en ikke-utvannet såpe. 

Jeg har alltid ekstra såpe liggende, både shampoo, balsam og håndsåpe. Har en liten kurv i skapet på badet, handler såpe når det er tilbud og legger det i kurven. Hamstrer ikke, men kjøper en av hver type såpe jeg bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...