Gå til innhold

Hemmelig kjeller McCann saken


Mariángel

Anbefalte innlegg

Jeg leste i VG at han med kjelleren som er mistenkt i saken har vært inn og ut av fengsel. Får helt frysninger av å tenke på at han kan ha blitt fengslet i en periode der han muligens har hatt Madeleine levende i kjelleren😔

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Klappe said:

Jeg leste i VG at han med kjelleren som er mistenkt i saken har vært inn og ut av fengsel. Får helt frysninger av å tenke på at han kan ha blitt fengslet i en periode der han muligens har hatt Madeleine levende i kjelleren😔

Jeg tror du kan glemme de tankene. Det er forholdsvis sikkert at Madeleine døde ved et uhell, og at foreldrene dekket over dette. Men vi får se.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Klappe skrev:

Jeg leste i VG at han med kjelleren som er mistenkt i saken har vært inn og ut av fengsel. Får helt frysninger av å tenke på at han kan ha blitt fengslet i en periode der han muligens har hatt Madeleine levende i kjelleren😔

Hun er selvfølgelig ikke tatt med tilbake til Tyskland. Etterforskningen av denne fyren handler om mye mer en Madelein.

 

45 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg tror du kan glemme de tankene. Det er forholdsvis sikkert at Madeleine døde ved et uhell, og at foreldrene dekket over dette. Men vi får se.

Det er så mange eksempler på dunnig kruger her inne. Det er forholdsvis sikkert at dette ikke er tilfellet ut i fra siste informasjon. Du forholder deg bare til udokumentert slarv, men uttaler deg som om du har innsikt i noe en sånn konklusjon umiddelbart avslører at du ikke har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, kjøkkenkar said:

Det er så mange eksempler på dunnig kruger her inne. Det er forholdsvis sikkert at dette ikke er tilfellet ut i fra siste informasjon. Du forholder deg bare til udokumentert slarv, men uttaler deg som om du har innsikt i noe en sånn konklusjon umiddelbart avslører at du ikke har.

Jeg forholder meg til videoene jeg har sett der ekteparet forklarer seg. Det er definitivt noe muffens der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, T-Rex skrev:

Jeg forholder meg til videoene jeg har sett der ekteparet forklarer seg. Det er definitivt noe muffens der.

Nettopp. Du er rett og slett en dunning kruger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Klappe skrev:

Men denne gravingen i Tyskland har ingenting med Madeleine å gjøre? 

Jo, men de leter jo ikke etter levninger.

Han som er mistenkt sitter inne for en urelatert dom. De har undersøkt andre tomter han har disponert, og mener å ha funnet bevis for at madelein er drept. De har avdekket mer enn 8000 forskjellige videoer og bilder som er relatert til handler han har fantasert og delt med andre, på pedofile nettsted. Det er ikke usannsynlig at de er fotobevis eller video av madelein, selv om de ikke vil bekrefte dette. Det dreier seg uansett om overgrep og misshandling av langt flere, og flere barn enn madelein.

Anbefaler denne storyen for de som er interessert i saken. Det blir rett og slett for dumt å antyde at foreldrene skal ha noe med forsvinningen å gjøre om man setter seg inn i de nye avsløringene fra tysk politi

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kjøkkenkar skrev:

Jo, men de leter jo ikke etter levninger.

Han som er mistenkt sitter inne for en urelatert dom. De har undersøkt andre tomter han har disponert, og mener å ha funnet bevis for at madelein er drept. De har avdekket mer enn 8000 forskjellige videoer og bilder som er relatert til handler han har fantasert og delt med andre, på pedofile nettsted. Det er ikke usannsynlig at de er fotobevis eller video av madelein, selv om de ikke vil bekrefte dette. Det dreier seg uansett om overgrep og misshandling av langt flere, og flere barn enn madelein.

Anbefaler denne storyen for de som er interessert i saken. Det blir rett og slett for dumt å antyde at foreldrene skal ha noe med forsvinningen å gjøre om man setter seg inn i de nye avsløringene fra tysk politi

 

shit så sykt. skal se den dokumentaren etterpå. du skriver at de leter ikke etter levninger, hva leter de etter? Tror du de kommer til å bekrefte dette med madeleine og videoer/bilder etterhvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klappe skrev:

shit så sykt. skal se den dokumentaren etterpå. du skriver at de leter ikke etter levninger, hva leter de etter? Tror du de kommer til å bekrefte dette med madeleine og videoer/bilder etterhvert? 

De leter opplagt ikke etter Madeleins levninger i Tyskland. Han har ikke klart å få henne med dit av naturlige grunner. Se den 23 min lange storyen, så blir det klarer hva de mest sannsynlig leter etter. Han har tidligere gravd ned overgrepsmateriale på tomtene sine. Det er forsvunnet andre barn i nærheten av hans områder, så man kan jo spekulere i om man også mistenker at man kan finne levninger av andre barn. Det er en veldig syk mann som er mistenkt for å stå bak.

Endret av kjøkkenkar
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nussepus skrev:

I tillegg dopet de ned ungene før de gikk fra dem. 

Det var rykter som oppstod men ble tilbakevist. Oppdater deg. 

 

4 timer siden, Pipaluk skrev:

jeg vet ikke om du mente å sitere meg  ? Hvis det var meg, så mente jeg at foreldrene kunne hatt dette som en alternativ hypotese med en gang hun ble borte.  Ungen  er borte!. Er det første tanke kidnapping? Det skurrer for meg når Kate Maccann ringer journalister og melder henne " taken".  Først må de jo få oversikt over hvor hun kan være. De må lete bredt.

Så etter å ha funnet ut at dattera ikke er på rommet så løper hun ned til tapasbaren igjen, med de to gjenværende barna fremdeles i leilgheten. Jeg håper at den reaksjonen går under sjokk. Hvis ikke er det utrolig dumt, da kidnapper kan være i leiligheten eller være i nærheten, og da er de ikke de andre barna trygge.

Selvfølgelig var hun i sjokk. 

 

5 timer siden, Pipaluk skrev:

seriøst! du kan ikke sammenlikne nøkkelbarn med å gå fra tre barn under fire år, på et hotellrom i utlandet?  og i tillegg uten babycall?  Med ulåst dør? Foreldrene er leger, skulle tro at de var smarte, men de er  tydeligvis lite oppegående.  Nei, dette er ikke normalt. Du kan fornærme briter om du påstår at det er normalt for dem å gjøre dette

Selvfølgelig kan man sammenlikne nøkkelbarn med et slikt tilfelle - man kan til og med hevde at det er verre å hver dag sende en 8-åring hjem alene fra skolen frem til mor (ofte var det aleneforsørgere som måtte ty til denne løsningen) kom hjem. Det ville gitt suspekte personer god anledning til å kartlegge barnets rutiner. 

Tusener gjorde som McCanns. En utrolig risiko som ingen tenkte på fordi noe slikt aldri hadde skjedd etter det man vet/visste. Legg også merke til at jeg skriver VAR normalt. Ikke er. Denne saken endret på det og om du leser deg opp på annet enn troll, så ser du at briter  kjenner til at dette ikke var en uvanlig praksis. Noen hadde sigar dørskilt med «children asleeo». 
Jeg blir oppriktig oppbrakt når personer som deg, uten empati og uten vilje til å sette deg inn i saken, beskylder noen som har lidd et så stort tap for en så alvorlig forbrytelse. Det er ikke det St slikt ikke kan skje, men det finnes sp mye informasjon som viser at du tar feil og det nekter du å forholde deg til. Hva er formålet med å tviholde på slik ignorans? Det må jo være å få utløp for dømmesyke eller sladdersyke. Samme fenomen som bygdedur, bare opphøyd i 10ende potens siden ryktesirednkngen her går over landegrenser. Registrerer at du ikke forholder deg til faktaene jeg viste til herunder Wikipedia, og det sier alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...